että saisin ruusun sinulta. 🌹 Sellainen yksi kaunis riitäisi oiken hyvin. ❤️
Haaveilen siitä
37
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
🌹🌹🌹
- Anonyymi00030
Yksi riittää, liika on liikaa.
- Anonyymi00002
Sinä olet ruusu 🌹
- Anonyymi00003
Niin että muuta et toivo palstaäijä. Melko vaatimatonta jopa omasta mielestään väärään sukupuoleen syntyneeltä pikkutontulta 🥹
- Anonyymi00004
Voiko ruusun väri vaihdella ja kauneus.
Ruskan väreissä ei kuitenkaan.
Ensin ruusu, sitten jatkoon, sanoi bätselori-jussi? - Anonyymi00008
Antaisin 50 ruusua.
- Anonyymi00031
Aika täydellinen määrä 😉
Vähempikin kyllä riittäisi.
- Anonyymi00009
Oletko käyttäytynyt ruusun arvoisesti?
- Anonyymi00010
Voi kutun juusto sinua. Sivusta
- Anonyymi00012
En ole. Haluan silti.
- Anonyymi00027
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole. Haluan silti.
Saat kun käyttäydyt. Et ennen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00027 kirjoitti:
Saat kun käyttäydyt. Et ennen.
Ai, siitäkö se on ollut kiinni? Okei, alan käyttäytyä. No, ainakin yritän kovasti.
- Anonyymi00013
Noh..ruusuja ja muitakin kukkia saanut usein.
Sivusta.- Anonyymi00014
Tunnen ruusun olevan erityisen lähellä sydäntäni. -ap
- Anonyymi00015
Eräs J mies osti aikoinaan 30 ruusua 🥹🩷ihan söpö
- Anonyymi00016
Kirjoittiko ”hän”jiitä jokeltava palstasetä myös vastaavan määrän erillisiä kiitoskirjeitä kaikesta ihanasta sexistä välillänne? Har har ja har har vähän joka ilmansuuntaan
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kirjoittiko ”hän”jiitä jokeltava palstasetä myös vastaavan määrän erillisiä kiitoskirjeitä kaikesta ihanasta sexistä välillänne? Har har ja har har vähän joka ilmansuuntaan
Kerro palstasetä, eli mustasusi lisää tästä roikkuvat säkit- emojista mieluummin mitä siinä monologiketjussa esiintyi usein
- Anonyymi00034
Anonyymi00016 kirjoitti:
Otapa sinäkin lääkkeesi kun vaikuta tehdä vajaa älyiseltä tällä palstalla.
- Anonyymi00017
Minä taas haaveilen siitä, että saisin hänet. n->m
- Anonyymi00018
Sitten haave saattaa hyvin olla yhteinen.
- Anonyymi00019
Sanonpahan vain mies itselleen että itsestään kolmannessa persoonassa kirjoittelu on oire psyykkisistä ongelmista
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sanonpahan vain mies itselleen että itsestään kolmannessa persoonassa kirjoittelu on oire psyykkisistä ongelmista
Ja varmaan naisena esiintyminen kuten siis myös synnyttämisenikin. Pitänee soittaa tohtorille, oireet siitäkin liian todenmukaiset ja toiselle juttelin vielä tänään.
- Anonyymi00021
En tykkää ruusuista erityisemmin. Itse poimitut luonnonkukat on kauniita, jos poimija tuntee kukat ja poimii ne ajatuksella. Myös tulppaanit on nättejä. Täytyypä ostaa tällä viikolla kotiin. Ovat jo ilmestyneet kauppoihin. Halpa keino piristää omaa päivää.
- Anonyymi00041
Minä tykkään, ehkä jopa rakastan. -ap
- Anonyymi00022
Mikä tämä transu traumaattinen on?Sekä kuka luuli naisen tai miehen haluavan olla sukupuolielimeltään toista sukupuolta niinkö?Henkistä laatua se on.
- Anonyymi00023
Mä voisin tuoda sulle ,sitten kun tapaamme salaisesti, niin jos sellainen edes tulee 😉😘🩷
- Anonyymi00025
Hankalaa, jos tapaaminen on salainen. Mihin sen vien sen jälkeen? Heitänkö roskiin? Kun en kotiinkaan voi viedä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hankalaa, jos tapaaminen on salainen. Mihin sen vien sen jälkeen? Heitänkö roskiin? Kun en kotiinkaan voi viedä.
Niin no se 🤔 voin mä sen sulle sinnekin tuoda jossa tapaamme viikottain💕
- Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin no se 🤔 voin mä sen sulle sinnekin tuoda jossa tapaamme viikottain💕
Kai se sielläkin herättää yhtä lailla huomiota. Salasuhteet on hankalia. Jos jätetään väliin?
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kai se sielläkin herättää yhtä lailla huomiota. Salasuhteet on hankalia. Jos jätetään väliin?
Sitäkö toivot ? Miksi kiellät tunteesi kun mä näen sinusta että haluat mua 🔥🔥🔥
- Anonyymi00028
Saat vyöruusun.
- Anonyymi00029
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00033
Haaveita saa olla...
- Anonyymi00036
Saat multa horsman se rentun ruusu on!!
- Anonyymi00037
🌹ja lämpimiä .......
- Anonyymi00038
Voisi( n ) lyödä vaikka vetoa🤣
- Anonyymi00043
Kukkia voi antaa myös rakkaudesta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877