En kyllä itse uskalla ensimmäisenä

Anonyymi-ap

Enää mitään. Olen nolannut itseni jo perusteellisesti.

28

637

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten muka nolannut?

• Anonyymi00010

Ikävä juttu, moni nolaa itsensä.

• Anonyymi00002

Kolmas päivä.

• Anonyymi00003

Liika varovaisuus kostautuu, sen itsekin huomannut, mielialat vaihtelee ja siten aika ei aina ole puolellasi vaan monesti vastaan? Sivusta.

• Anonyymi00004

Älä nyt viitsi. Paitsi etten kyllä taida itsekään oikein mitää uskaltaa. Kärvistellään sitten haluisamme. Sehän on meille tuttua

• Anonyymi00005

Keksi sinä joku ihan arkipäiväinen asia minkä sanot minulle kun näemme seuraavan kerran. Lupaan kysyä sinua vaikka kahville tai syömään jotakin jonnekin. Loppuu se kärvistely.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Keksi sinä joku ihan arkipäiväinen asia minkä sanot minulle kun näemme seuraavan kerran. Lupaan kysyä sinua vaikka kahville tai syömään jotakin jonnekin. Loppuu se kärvistely.

Keksin kyllä, miten voisi aloittaa keskustelun. Olin siihen varautunut jo viime näkemisellä, mutta olimme liian kaukana toisistamme.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Keksin kyllä, miten voisi aloittaa keskustelun. Olin siihen varautunut jo viime näkemisellä, mutta olimme liian kaukana toisistamme.

Mitä aioit sanoa? Sano sitten kun olet likellä, sekin päivä tulee.

• Anonyymi00006

Jos kerrot tunteistasi rehellisesti niin ei siinä ole mitään noloa.

• Anonyymi00011

Tunteista nyt ei ainakaan kannata ensimmäisenä puhua, mielummin että on kiinnostunut tutustumaan, vaikutat mielenkiintoiselta, tms.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tunteista nyt ei ainakaan kannata ensimmäisenä puhua, mielummin että on kiinnostunut tutustumaan, vaikutat mielenkiintoiselta, tms.

Joo ei kovin suuria tunteita voi olla tuntematta, sen voi myös tulkita ahdistavana...

• Anonyymi00007

Mites siinä niin kävi?

• Anonyymi00008

Kuinka muka koet nolanneesi itsesi mitä sellaista voi muka ihminen tehdä että tarvitsisi nolostua jos hyväksyy itse itsensä sellaisena kuin on joko vanhempiensa tai jomman kumman vanhempansa kasvattamana tai sellaisena kuin mitä on itse itsestään saanut tehdä

• Anonyymi00009

Kyllä jotkut osaa.
        Sivusta

• Anonyymi00012

Juu, siitä sitten alat aloitteita tekemään, vaan eipä taida onnistua.
        Naiset mielellään pyrkivät nolaamaan, jos aloitteita tekee siihen suuntaan, se on heistä monille ainut tilaisuus ikäänkuin asettua toisten yläpuolelle, siinä omassa paskassa elämässään.

• Anonyymi00014

Sama juttu...

• Anonyymi00015

Sama täällä, vaikka toisaalta tekisin kyllä kaiken uudestaan. Hulluksi teit, ei maha mittään. Tviiuutviiuutviiuu...

• Anonyymi00016

Aloittaja jos on kysymys tunteista, ei niissä ole mitään noloa. En, ainakaan itse koe tunteitani mitenkään nolona, vaikka voin joskus tuoda tunteeni vähän kömpelösti esille. Itselläni on ollut paljonkin tunteita naiseen, maailman parhaaseen sellaiseen. Olen tuntenut syviä ja hyviä tunteita häneen, enkä voi enkä mahda niille mitään. Ne, niin syvällä sielussa ja sydämessäni, minkä hän sai aikaan minussa. Eikä tämä ole mikään hetken ajatus ollut, se on kestänyt pitkään ja ollut erittäin vahvana. Niin, kysymys on naisesta, joka saa mielen sekaisin erittäin pitkäksi aikaa. Hänen Kauniit Kasvot ja silmät niissä kasvoissa lumosivat mieleni täysin, sekä se tunne mikä tuli hänestä minulle. En, koskaan ole kokenut mitään näin hienoa ja lämmintä ja Rakkauden täyttämää tunnetta minkä häneltä sain. Vaikka minä en näe sinua Kaunis Kasvoinen Kaunotar niin en lopeta sinun Rakastamista. Sinä et ymmärrä miten sekaisin menin sinusta, sinä Kaunis Kaunotar. Kaunotar minusta tässä ei ole mitään noloa, tämä tunne sinuun tälläisenä on ollut jo pitkään. Tiedätkö Kaunis Kaunotar sinussa on jotain enemmän, koska enhän olisi näin pitkään ollut näin sekaisin sinusta. Silloin kun näin sinua vielä vuosia sitten, yritin tehdä vaikka tikusta asiaa että saisin puhua sinun kanssa. Silloin kyllä täytyy sanoa että jännitin tilannetta, tuntui joskus ettei ajatukset kulje ollenkaan. Olin niin lumoutunut sinun Kauneudesta. Siinäpä on minulle tarpeeksi syytä miksi jatkan sinun Rakastamista!

• Anonyymi00020

Kerro lisää hänestä milloin ja missä tutustuit häneen?

• Anonyymi00018

No jep. Luoja miten nolo äijä.

• Anonyymi00019

Asiat voi olla noloja, jos niihin suhtautuu niin. Muuttakaa suhtautumistanne

• Anonyymi00021

Jos ei sitä kiinnostanu, on aika lopettaa kirjoittelut

• Anonyymi00025

Miksei voisi anonyymisti purkaa tuntemuksiaan. Se ei-kiinnostunut ei tietenkään näitä lue.

• Anonyymi00027

Sen verran kiinnosti että laittoi ettei kiinnosta.

• Anonyymi00022

Tunteet ei ole ikinä noloja ja se mikä on noloa ei ole vaarallista. Satuttaa ja loukata ei pidä ja se onkin sitten muuta kuin noloa, jos niin tekee.

• Anonyymi00023

Minä uskaltaisin, mutta en kyllä usko tarpeeksi, että nainen voisi tykätä minusta. Kyllä sitä rakkauden vuoksi nolaisi itsensä totaalisesti, jos rakkautta on. Mutta tyhjän takia en itsekään nolaa itseäni.
      Rakkaus tekee urheaksi. Tahtoisin vielä joskus olla varma, että minun ja naisen välillä on rakkautta, jonka rinnalla henkenikään ei ole kallis. Tää itserakas maailma, ei ymmärrä siitä mitään. Mieheltä.

• Anonyymi00024

Olisin naisen oma urhea nuppunen. Mieheltä.

• Anonyymi00030

Kaikille sattuu mokia. Niitä myös ymmärretään, jos niiden kanssa tulee esiin avoimesti ja vilpittömästi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe