Kun sain vaimoni kiinnostumaan kolmen kimpasta hän innostui täysin.
Nyt on kaikki minun parhaat ystäväni saanut panna mun vaimoa.
Miten muilla
18
1668
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole tuolla tavalla vaimoani kavereille jakanut eivätkä he varmaan edes suostuisi. Ovat kaikki tahoillaan naimisissa. Ajatus siitä, että olisi ystäväpiiri missä harrastettaisiin yhdessä seksiä kyllä houkuttaa. Ollaan vain käyty sellaisissa bileissä missä porukka on melko lailla vierasta. Hyvä puoli siinä on se, ettei jälkeenpäin tarvitse kuunnella mitään juoruja. Sinä voisit puolestaan käydä kavereiden naisia/vaimoja panemassa vastavuoroisesti.
- Anonyymi00002
Tuo sopii oikein hyvin höyrypäille joilla ei ole minkäänlaista selkärankaa ja moraalia.
- Anonyymi00007
Samoin meillä kun sokka irtosi. Tosin ei olla vanhojen tuttujen kanssa harrastettu. Kyl nyt on kiima vieraita kohtaan huomattava. Aika pienellä huomionilla on iskettävissä. Mutta päätimme ettei vanhojen tuttujen elämiin aleta sotkeutumaan.
- Anonyymi00008
Oma vaimo suostui toiseen mieheen mutta ei pysty suostumaan toisen naisen mukaantuloon.
Vaimo sanoi minun voivan valita miehen joka panee häntä.
Valitsin ĺapsuuden ystäväni jonka kanssa oltiin oltu ystäviä jo ennen eskaria.
Tultiin hyvin toimeen ja vaimoni kukoisti kimppa naisen roolissa.
Kaveri tuli äkkiä vaimoni toinen aviomies. - Anonyymi00009
Samoin meillä. Ei olisi pitänyt tutuille antaa. Nyt osa käy ilman että olen paikalla naimassa vaimoa.
- Anonyymi00012
Me pantiin yhden kaverin kanssa pari kk ja sovittiin että kaveri saa panna vaimoa myös minun ollessani muualla.
Olen nähnyt kun kaveri on pannut vaimoani pilluun anaaliin ja suuhun ja vaimo on imenyt ja kaverin kalua niellyt spermat.
Kaveri ei voi tehdä vaimolle mitään mitä ei oltaisi jo tehty.
Minusta on kohtuullista heillä olevan luvan panna myös kaksistaan.
Olen myös löytänyt heidät meidän sängystä alastomina ja pari kertaa kun kaveri on pannut vaimoani, välillä ölen mennyt mukaan ja välillä olen antanut heidän panna rauhassa.
- Anonyymi00013
Meillä lähdettiin joskus myös kokeilemaan kimppoja. Sovittiin, ettei tutuille anneta, mutta vuosien aikana on joistakin miehistä ja naisista sekä pareista tullut hyviä perhetuttuja.
Eli nykyään pannaa myös tuttuja yhdessä ja erikseen. Olen myös tullut kotiin töistä ja vaimo on ollut panemassa tuttuja :) - Anonyymi00014
Kaveri paljasti mulle että häntä panettaa enempi mun vaimon kanssa kuin omansa!
Kaveri panee pikku tauon jälkeen vaimoa uudelleen useita kertoja sekä kiihoittaa myös minua ja tulee pantua vaimoani aina kun kaveri vetää henkeä.- Anonyymi00015
Minun puoliso nukkuu kaverini kanssa ja itse olen ollut hereillä jo usean tunnin.
Vaimoa ollaan saatu panna pitkälle aamuun.
Saatiin kokeilla 2 kalua pillussa yhtä aikaa,
se oli miehille jokseenkin hankala mutta siitä suoriuduttiin melko hyvin ja naìnen oli haltioissaan.
Oli vaimoni ensimmäine kokemus kahdesta kalusta pillussa.
Vaimo esitti toiveen olla miesten panon kohteena ja sovittiin yhdessä, kaveri tuo yhden tai kaksi miestä ja minä järjestän samoin.
- Anonyymi00016
Olis ihana löytää vakikimppa porukka
M43 Satakunta- Anonyymi00017
Meillä on vakimies joka panee vaimoa tosi usein minun ollessani paikalla sekä kun en ole paikalla.
Alussa kaveri ja vaimo vöhön arasteli kun tulin kitiin heidän pannessa.
Nyt kun ovat nähneet ettej tule mustasukkaisuus juttuja niin moikkaa vain ja jatkaa panemista. - Anonyymi00018
Mistä päin Satakuntaa olet?
Jos et ole kovin pitkältä niin voisimme kokeilla pääsemmekö vaimoa kimpassa panemaan jos kemiat passaa! - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä päin Satakuntaa olet?
Jos et ole kovin pitkältä niin voisimme kokeilla pääsemmekö vaimoa kimpassa panemaan jos kemiat passaa!Noormarkku
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Noormarkku
Onko sulla paikkaa missä tavattaisiin jos saamme kemiat toimimaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Noormarkku
Haluaisiko Noormarkun mies tulla mukaan?
Olisi 28v rva ja mies 29v.
Pitäisi vähän tutustua ja vaihtaa ajatuksia ennen kuin päätetään mitään.
Oikean miehen löydyttyä olemme valmiit menemään loppuun asti. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko sulla paikkaa missä tavattaisiin jos saamme kemiat toimimaan?
Mahdollisesti
- Anonyymi00024
Hassua miten yleistä tuo on, että annetaan oma vaimo toisten miesten nussittavaksi.
https://www.erome.com/a/dNlrBADC - Anonyymi00025
Tilanne kehittyi kuin vahingossa vieraalle miehelle suotuisaksi. Naisystäväni vapaa-aikana antaa hierontaa, hänellä muutamia asiakkaita. Kun hierontasessio oli valmis huusin vaimolle että tulevat kahville. Kahvitellessa heitin että kun naisystäväni hieroo meitä niin emmekö me voisi joskus hieroa häntä. Aluksi se otettiin huumorilla mutta sanoin uudelleen että voitais tehdä jos naiseni suostuu. Hän sanoi, ihan oikeestiko voisitte, no mikäs siinä mennään yläkertaan ja ei kun alatte. Siitä muodostui hauska lämmin henkinen sessio ja finaaliin päästiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1373274Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk732888Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362259Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1122187Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322033Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva471991Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121396Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville231233Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671014- 120969