Löytyykö Hämeenlinnasta ukkomiestä joka lainaisi rouvansa likaiset pillun tuoksuiset pikkarit pyykkikorista? Kik hierovaori
Rouvasi pikkarit
8
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
Löytyy.olis kyllä mahtava nähnä kuinka nautit niistä.miten haluisit toteuttaa tämän
- Anonyymi00003
Aisuri olen 30km päässä, janakkalan levarille voisin tuoda vaimon jalasta suoraan pillun tuoksuiset piksut. Itsekkin nuuhkin ja runkkaan tosi usein ennen pesua, jotenkin tuo lisää nautintoo runkkaukseen. T. Bi ukm 56v
- Anonyymi00004
Kyl kelpaisi mullekin muijas pikkarit nuuskittavaks ja ois kiva saada viel runkutki.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyl kelpaisi mullekin muijas pikkarit nuuskittavaks ja ois kiva saada viel runkutki.
Porsas röh röh
- Anonyymi00005
Täällä olis vaimon pesemättömät stringit.
58v. Todella seksikäs tiukka perseinen narttu.kiinnostaisi kyllä nähdä kun nautit niiden tuoksuista.- Anonyymi00007
Vois vaikka tulla polkeekkin vaimoa jos kiinnostaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vois vaikka tulla polkeekkin vaimoa jos kiinnostaa
Polje sinä sitä tulpatonta mopoas hönö
- Anonyymi00014
27 v märät pikkarit tääl
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715