Lenkillä kun olen ahkerasti käynyt niin olen havainnut että moni omakotitalon asukas työntänyt lumet kaupungin puolelle!
Taas on lumia kolarti vääriin paikkoihin
57
759
Vastaukset
- Anonyymi00001
Entä sitten? 😂
- Anonyymi00002
Kaupunki työnti taas lumet minun tontille
- Anonyymi00003
Kaupungilla onkin oikeus siirtää lumet kaduilta kenen tahansa tontille mutta sinä et saa lain mukaan siirtää lumiasi kaupungin tontille..ettäs tiedät nii
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaupungilla onkin oikeus siirtää lumet kaduilta kenen tahansa tontille mutta sinä et saa lain mukaan siirtää lumiasi kaupungin tontille..ettäs tiedät nii
Kyllä minun tontille mahtuu
- Anonyymi00060
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lait on tehty rikottaviksi.
Vielä 15v sitten asuessani kaupungissa, kolasin lumet tien vierille, kuten muutkin naapurit. Tuli aura ja vei mennessään. Kukaan ei kitissyt. Mikä vittu tätä nykyporukkaa vaivaa?? Onko elämä jo niin helppoa, että pitää tehdä jopa tulitikusta laiton??
Hankkikaa elämä, älkäälö äänestäkö noita idiootti kusipäitä eli vihervassareita kylienne johtoon! Loppuu tuokin saatanan ainainen kitinä!
- Anonyymi00005
Tule soittamaan ovikelloa, jos on asiaa.
- Anonyymi00006
On sulla pienet murheet.
- Anonyymi00008
Ne kaupunginpuolet ovat meidän yhteisiä, kyllä niitä pitää saada hyödyntää. Jos pitää kohtuuden mielessä, niin ei mitään haittaa vaikka kolailee, sillä se kolattu lumi on niin vähäistä. Jos koneella tekee, niin se on sitten eri asia.
- Anonyymi00011
Ei muuten lain mukaan noin mene, kaupungin alueille lumien kasaaminen on ehdottomasti kielletty. Voi tehdä ilmoituksen kaupungin virastoon jos näen tällaista tapahtuvan.
- Anonyymi00009
Aloittaja on pelkkä netissä uikuttava kyylä. Kasvokkain sanojaksi siitä ei ole.
- Anonyymi00012
Ei minun tarvitsekaan kasvotusten asioita hoitaa koska ne ei johda oikeaan lopputulokseen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei minun tarvitsekaan kasvotusten asioita hoitaa koska ne ei johda oikeaan lopputulokseen.
Vain pikkulikat turvautuvat nettiin, eivätkä uskalla mainita asioista suoraan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei tarvitse kävellä kaupungin tekniseen toimistoon kun käyttää nettiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo mutta kuten sanoin minun sanomiset suoraan ei johda toivottuun lopputulokseen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo mutta kuten sanoin minun sanomiset suoraan ei johda toivottuun lopputulokseen.
Pelkäät siis sitä, että joku pöläyttää kaltaisesi kyylän lumihankeen ja joudut poistumaan paikalta itkua tuhertaen.
Luuletko muuten, että vaikka teet netissä uikutuksen, että nimesi pysyy salassa? Ei muuten pysy. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pelkäät siis sitä, että joku pöläyttää kaltaisesi kyylän lumihankeen ja joudut poistumaan paikalta itkua tuhertaen.
Luuletko muuten, että vaikka teet netissä uikutuksen, että nimesi pysyy salassa? Ei muuten pysy.Siitä pitää huolenkaupungin lipeväkielisetkyy……..
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siitä pitää huolenkaupungin lipeväkielisetkyy……..
Kaikille riittää kaupungin tonttia paskottavaksi
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luuletko muuten, että vaikka teet netissä uikutuksen, että nimesi pysyy salassa? Ei muuten pysy.Kyllä muuten pysyy, ei ole eka kerta kun olen ilmiannon tehnyt.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä muuten pysyy, ei ole eka kerta kun olen ilmiannon tehnyt.
Riippuu siitä, että kuka nimeä kysyy. Mikäli tekisit ilmiannon minusta - joka ei ole edes teoreettisesti mahdollista, koska lumet mahtuvat omalle tontilleni oikein mainiosti - niin olen aivan 100 % varma siitä, että nimesi tulisi tietooni, ei epäilystäkään asiasta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Riippuu siitä, että kuka nimeä kysyy. Mikäli tekisit ilmiannon minusta - joka ei ole edes teoreettisesti mahdollista, koska lumet mahtuvat omalle tontilleni oikein mainiosti - niin olen aivan 100 % varma siitä, että nimesi tulisi tietooni, ei epäilystäkään asiasta.
Minä voin tehdä ilmiannon anonyyminä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitäs sitten vaikka saisit nimeni tietoon. Aikoisitko murhata vai?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitäs sitten vaikka saisit nimeni tietoon. Aikoisitko murhata vai?
Murhaaminen menisi pahasti yli, mutta kunnon lumipesu voisi opettaa ja lopettaa ihmisten kyyläämisen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä voin tehdä ilmiannon anonyyminä.
Meinaatko, että IP- osoitteesi ei selviä? Toki kaltaisesi pummi, jolla ei ole varaa edes nettiliittymään, tekisi ilmiannon kirjaston koneelta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Meinaatko, että IP- osoitteesi ei selviä? Toki kaltaisesi pummi, jolla ei ole varaa edes nettiliittymään, tekisi ilmiannon kirjaston koneelta.
Ite käyttäsin VPN yhteyttä 🤣
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko suomi24:n valvoja, hakkeri vaiko Iisalmen kaupungin nettiverkkoasiantuntija kun noin uhoat?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Haha sinä kun et oo osoitteita selville saa se on varma luuletko että oon noin pöljä että uskon kaiken.
Minäpä laitan nimettömän kirjeen postin kautta, selvitäpäs se kuka lähetti. - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Murhaaminen menisi pahasti yli, mutta kunnon lumipesu voisi opettaa ja lopettaa ihmisten kyyläämisen.
Sitten maksat korvauksia kun kimppuun käyt.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oletko suomi24:n valvoja, hakkeri vaiko Iisalmen kaupungin nettiverkkoasiantuntija kun noin uhoat?
Vaikka olisi Suomi24:n valvoja ja saa selville IP osoitteen niin ne on salassa pidettäviä asioita.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
IP- osoitteen ja myös henkilöllisyyden selvittäminen ei kummoisis hakkerointitaitoja tarvitse.
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ite käyttäsin VPN yhteyttä 🤣
Kirjoittajista 99.9 % tällä palstall ei ole VPN: stä koskaan kuulleetkaan, saati tietäisivät mikä se on.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kirjoittajista 99.9 % tällä palstall ei ole VPN: stä koskaan kuulleetkaan, saati tietäisivät mikä se on.
No mikä se sitten on? Joku konjakkimerkkikö.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
IP- osoitteen ja myös henkilöllisyyden selvittäminen ei kummoisis hakkerointitaitoja tarvitse.
No selvitäpäs nyt minä minun ip-osoite. 🤣 Ei taida olla sulla niitä vähiäkään taitoja🤣🤣
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Testasin Teitä, heti katosi viestini 😜
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
No mikä se sitten on? Joku konjakkimerkkikö.
Joko rupes kaupungin kiholla suu napsamaan 🤣
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
No selvitäpäs nyt minä minun ip-osoite. 🤣 Ei taida olla sulla niitä vähiäkään taitoja🤣🤣
Se on jo selvitetty, mutta en laita sitä tänne.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Siinäpä tuli suuri satu🤣🤣
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Laitapas edes kaupunginosa, osuuko arvauksella sekään🤣🤣🤣
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kerrotko sen kuitenkin kaupunginjohtajalle?
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Laitapas edes kaupunginosa, osuuko arvauksella sekään🤣🤣🤣
Ilmianto tehty IP osoitteesta 192.158.1.38. !!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kenelle ? Minkä vuoksi? Vainomaisella oikeuslaittaa esille!
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kenelle ? Minkä vuoksi? Vainomaisella oikeuslaittaa esille!
Vainoaminen rangaistavaa!
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Aijaa, veteraanithan ne tarvitseekin lumenluontiapua kaupungin tontille.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Aijaa, veteraanithan ne tarvitseekin lumenluontiapua kaupungin tontille.
Kaliforniassa on luminen talvi ja kaupungin puolelle EI SAA KOLATA!
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kaliforniassa on luminen talvi ja kaupungin puolelle EI SAA KOLATA!
It’s Temu Sellane here at Dumpvance Mountain and no permission to shovel 60 inches of snow into city property ☃️
- Anonyymi00010
Kolataan. Ei kitistä.
- Anonyymi00026
Työnä lumet takaisin.
- Anonyymi00031
..ja HETI!
- Anonyymi00033
Se on ihan ok jos lumi on alunperin kaupungin puolella, lasku kaupungille tehdystä työstä.
- Anonyymi00035
🤣🤣 oot aika hupiukko. Laita vaan lasku kaupungille!
- Anonyymi00045
Oikeus voitti tämänkin lumisodan. Kaupungin tonteille tilaajat hävisi.
Kyttäys ja ilmianto kannattaa aina.- Anonyymi00055
Menkää pojat grönlantiin kolailemaan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Menkää pojat grönlantiin kolailemaan.
Näytä esimerkkiä hopi hopi.
- Anonyymi00046
https://www.kuopio.fi/asuminen-ja-ymparisto/katualueet/katujen-kunnossa-ja-puhtaanapito/
Kohta Talvikunnossapidon laskutus:
"Kuopion kaupunki on tehnyt päätöksen tonttien omistajille kuuluvan jalkakäytävien talvikunnossapidon ottamisesta kaupungin vastattavaksi (kaupunginvaltuusto 13.11.2006 § 108).
Laskutus perustuu katujen ja yleisten alueiden puhtaana- ja kunnossapitolakiin 8 §. Sen perusteella kaupungilla on oikeus periä maksu, joka määräytyy todellisten kustannusten mukaan. Kaikki keskeisen kaupunkialueen tontin omistajat tai haltijat saavat siten jalkakäytävien talvikunnossapitolaskun.
Tontin omistajille tai haltijoille kuuluvat jalkakäytävien kustannukset talvikunnossapidosta talvelta laskutetaan talvikunnossapitokauden päätyttyä. Toteutuneet kustannukset peritään kaikilta tontin omistajilta tai haltijoilta, riippumatta siitä onko katualueella jalkakäytävää vai ei."
Noin siis Kuopiossa. Valtuusto voi siis ottaa talvikunnossapidon kunnan vastuulle. - Anonyymi00058
Mitä väliä? Kunhan ei tielle kolaa, että kulkemaan pääsee.
- Anonyymi00059
Voe helevetti mitkä murheet 🤬
Mihinkäs sitten jos ei muualle mahdu? Sun pihaan vai?- Anonyymi00062
Niinpä? Mitkähän lumet? Eikö sukset luista kùuralla???
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604913Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621555- 121469
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211391Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s71119Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.951027Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit40947Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249298915- 150810
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu278729