Ajattelen sinua. Olisipa kaikki ollut luonnollisempaa ja helpompaa 😘 ja arvaa mitä
Hymyilyttää kun
24
638
Vastaukset
- Anonyymi00001
No kaikki olisi ihan luonnollista ja rentoa jos vain antaisit mahdollisuuden.
- Anonyymi00007
Mitä pitäisi tehdä
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä
Laittaa mies minulle vain viestiä ❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä
Miksi et uskalla laittaa?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laittaa mies minulle vain viestiä ❤️
Toivon kuulevani sinusta.
- Anonyymi00002
En osaa arvata niin kerro ihmeessä
Minäkin ajattelen sua
https://youtu.be/csxf_S86Aq8?si=OpvlJRera3MYQvK8- Anonyymi00003
Mitä? Kerro
- Anonyymi00004
Kiva että ajattelet ..aivot saa kyytii
- Anonyymi00006
Oon kyl vähän toisenlaista kyytiä vaille. Tirsk.
N sivusta.
- Anonyymi00005
Mikä hymyilyttää?
- Anonyymi00008
Tunteet
- Anonyymi00009
No kenelle tämä oli?
- Anonyymi00010
Saispa uudet hampaat.
- Anonyymi00019
Samoin.
- Anonyymi00013
🎼 Osaan olla luonnollinen ja aito 🎶
🎼 Osaan hyvän suudelman sulle antaa 🎶
🎼 Mutta aamuöisin loistavaa naamaasi en kiinni saa 🎶
🎼 Pelasta mut, jos se käy sun almanakkaan 🎶
🎼 Pelasta mut tai ainaski rakasta mut 🎶- Anonyymi00015
👍👍👍
- Anonyymi00014
Yks karsea tumma nainen joskus toisteli tota hymyilyttää juttua. Vieläkin etoo kuulla.
- Anonyymi00016
Ajattelin päivällä häntä, mutta kaikki muuttui kohdallamme.
- Anonyymi00017
... olet edelleen varattu?
- Anonyymi00018
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00020
Aloittaja en tiedä kuka olet, mutta sen verran ymmärsin kyllä että ajattelet jotain ihmistä. Minä ajattelen koko ajan häntä vaikka olen missä tahansa. Niin tulin juuri kaupasta kävin ostaa ruokaa, niin ajattelin häntä että meinasin unohtaa ruokakassit autoon. Kaunotar sinä olet koko ajan mukanani minne vain menen, kumpa vielä kuulisin sinun äänen. Ja, näkisin sinun Kauniit kasvot ja säteilevät silmäsi. Kaunotar sinä olet joka kohdasta niin Kaunis, kaikki näyttää niin hyvältä sinussa. Kaunotar en oikein pysty keskittymään mihinkään, kun sinua ajattelen. Yritin opetella kitaralla erästä kappaletta, mutta ei siihenkään voinut keskittyä. Nyt keskityn ja kirjoitan sinulle sinusta jotain. Miksi aina sinusta? Koska olet elämäni paras ja oikea tunne Rakkaudesta, minkä sinulta sain silloin vuosia sitten. Kaunotar nyt kun ajattelen en ole koskaan ollut näin Rakastunut kehenkään toiseen, Haluaisin vain istua ja katsoa sinun Kauneutta, ihailla sinun Kauniita Kasvoja ja silmiä. Sinun koko olemusta päästä varpaisiin. Minä kaunotar olen joskus päässyt katsomaan sinun Kauneutta, itse sitä et tiennyt. Istuit penkillä kerrostalon pihalla, silloin aika pysähtyi. Olit niin Kauniin Suloinen näky siinä, se näky tulee usein mieleeni kun ajattelen sinua. Minä en voi tälle tunteelle mitään, kyllähän sinä Kaunotar varmaan ymmärrät minua.
- Anonyymi00021UUSI
No mitä rakas? 😊
- Anonyymi00023UUSI
Samoin ajattelen minä.
Nainen on minun mielessä ja olen mies.
Olisipa lähestyminen helpompaa, aina jäätyy kun pitäisi lähestyä.
Ei hyvä.
Pitäisi vain ottaa itseään niskasta kiinni, ja halata kun näkee mitä toinenkin haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536