Kuka on Orimattilan kuuluisin julkkis?

Anonyymi-ap

Haluaisin tietää kun olen juuri muuttanut tänne vuoden alussa.

50

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Janne Antin

• Anonyymi00024

😂😅😂😅😂

• Anonyymi00002

Kalle Lardsson

• Anonyymi00003

Väisänen

• Anonyymi00025

👏👏👏

• Anonyymi00004

Kyllä Kalle LarSonni on nykyisin kuuluisin.

• Anonyymi00005

Miksi orimattilan sanomat ei markkinoi enemmän Jannen palveluita?

• Anonyymi00006

Jokainen yrittäjä saa ostaa mainostilaa Olan Sanomista niin paljon kun haluaa. Myös Antin Janne. Ostajia taitaa vaan olla vähän, koska tuo henkilö on niin kova mielensäpahoittaja ja aina kaikki on Orimattilan syytä. En itse tarvi mitään palveluita tuollaiselta haukkujalta.

• Anonyymi00026

Mainostilaa saa ostaa vapaasti kaupallisista lehdistä. Kaikki yrittäjät.

• Anonyymi00007

Teijo Lindström,Jalo Tiina

• Anonyymi00008

Jompi kumpi Wille Eerola tai Galle Lartson. Huippu suosittuja.

• Anonyymi00009

Ville on sentään maailmanmestari kädenväännössä. Oman elämänsä mestareita löytyy joka soffalta.

• Anonyymi00010

lemmikki janne oli just iltalehes. on kuuluisa.

• Anonyymi00011

Tapio Perttula maan kuuluisa ravimies.

• Anonyymi00012

Osmo pieksi, hallitus hyväksyi.

• Anonyymi00013

Galle Lardson hallitus hyväksy 6-3

• Anonyymi00014

ketä nää kolme mänttiä oli?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

ketä nää kolme mänttiä oli?

Eekmanni Päinhonkia Saaristo

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eekmanni Päinhonkia Saaristo

Väärin meni vauva.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Väärin meni vauva.

Terve taas persukki.

• Anonyymi00019

Eki Jantunen

• Anonyymi00020

Rymy Eetu

• Anonyymi00021

Entinen naapurin vaari Reijo Teijo

• Anonyymi00022

Kalle luulee olevansa

• Anonyymi00023

Ihan ITSE tainnut Antinin poika tämän viestiketjun aloituksen tehdä - tapansa mukaan
      😂😂😂
      Samma på SVENSKA 😇

• Anonyymi00027

Koulutien valittaja on nykyään benjamin eemil. luin netistä että aikoisi harrastaa jotain koplauksia uudella nimellä.

• Anonyymi00028

Carl Lardsson on eittämättä Orimattilan kuuluisin julkkis.

• Anonyymi00029

Samaa mieltä. Nyt on Orimattila puheenaihe kaikkialla. Varsinkin juu-tubessa oleva valtuuston kokous 20.1. saa aikaan täyttä naurua persujen Villen, veturi kaverin ja Eekmannin osalta. Myös tämä demarien mahtinainen herättää hauskuutta. Puhuttaa myös valtuuston puheen johtajan nuijan kopauttelu joka oli alokasmaista.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Samaa mieltä. Nyt on Orimattila puheenaihe kaikkialla. Varsinkin juu-tubessa oleva valtuuston kokous 20.1. saa aikaan täyttä naurua persujen Villen, veturi kaverin ja Eekmannin osalta. Myös tämä demarien mahtinainen herättää hauskuutta. Puhuttaa myös valtuuston puheen johtajan nuijan kopauttelu joka oli alokasmaista.

Minua nauratti eniten tämä kokoomuksen hintelä junilla leikkivä henkilö. Uskottavuus täysi nolla.
        Oli kokoomuksella ylväämmät ajat kun korkeasti koulutettu osaaja Ryynänen piti possut karsinassa. Ja sen jälkeen Keskevaari ohjasi laivaa myös ansiokkaasti. Nykyinen kokoomus on tuuliajolla oleva pikkupoikien rääväsuinen sekava ryhmä.
        Tämä Jenni on aino jolle nostan hattua.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minua nauratti eniten tämä kokoomuksen hintelä junilla leikkivä henkilö. Uskottavuus täysi nolla.
        Oli kokoomuksella ylväämmät ajat kun korkeasti koulutettu osaaja Ryynänen piti possut karsinassa. Ja sen jälkeen Keskevaari ohjasi laivaa myös ansiokkaasti. Nykyinen kokoomus on tuuliajolla oleva pikkupoikien rääväsuinen sekava ryhmä.
        Tämä Jenni on aino jolle nostan hattua.

Hyvä kirjoitus pettyneeltä persulta. Näytelmän pääosassa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus pettyneeltä persulta. Näytelmän pääosassa.

Illogical. Mene johonkin älykoulutukseen, että selviäisit edes aakkosista.

• Anonyymi00030

Erite-Mummo

• Anonyymi00034

Kokoomuksen Nieminen. Oli paikalla.

• Anonyymi00037

Tommi Hykkrä. Ehdottomasti. Tunnettu mies eri oikeusasteissa.

• Anonyymi00038

Samaa mieltä täältä Mallusjoelta. Winston on ykkönen.

• Anonyymi00040

Paukku Henkka! Tai se stand up tyyppi Matti Kyllönen.

• Anonyymi00042

Taitaa olla kaupunginjohtaja kun kehuu Orimattilaa, vaikka IL on kuvia ilkivallasta, joita ilmeisesti pennut tehneet.
      Yhteisöllistä, sanoo kaupunginjohtaja.Rikollisuusko on yhteisöllisyyttä; kyselee toispaikkakuntalaiset.

• Anonyymi00043

Samaa ajattelin kun luin juttua. Tässäkin asiassa kaupunginjohtaja on hakoteillä.

• Anonyymi00044

Ensin piti Riitta Väisäsen sanoa mielipiteensä ennenkuin kaupunginjohtaja uskalsi ottaa kantaa....voi hyvääpäivää!
        Kuka vain maalaisjärkeä omaava käsittää, että tuo on rikollista mitä pennut tekee (ilkivalta, kotirauhanrikkominen, kaahailu yleisellä paikalla jne.) ei siihen mitään kaunisteluja tarvita.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ensin piti Riitta Väisäsen sanoa mielipiteensä ennenkuin kaupunginjohtaja uskalsi ottaa kantaa....voi hyvääpäivää!
        Kuka vain maalaisjärkeä omaava käsittää, että tuo on rikollista mitä pennut tekee (ilkivalta, kotirauhanrikkominen, kaahailu yleisellä paikalla jne.) ei siihen mitään kaunisteluja tarvita.

Just näin! Orimattila on häpeäpilkku.

• Anonyymi00046

Kyllä tämä seta mies on itse tämän aiheuttanut. Osti talon jonka viereisellä parkkiksella on vedetty luisussa kymmeniä vuosia. Pitää itseään ylivertaisena ja haukkuu muut. Vähän kun laittaa hänelle vastaan, niin alkaa seta seuraajat sellasen rummutuksen ja syyllistämiset, et nauru tulee. Lukekaa ylilautaa, siellä on Janne Benjamin Emilin kootut mielensäpahoitukset.

• Anonyymi00047

Minä luen vain YLE:n uutisia, joten en mene muualta tietoja etsimään. En esim. lukenut sitä linkkiä iltalehden sivulle.

Kuulostaa silti kaikki hyvin tutulta, joten suuressa mittakaavassa olen kyllä uhrin puolella. Jonkun tontin viereen tuleminen EI OLE provosoimista.

Ylivertaiseksi on minuakin on haukuttu, mutta miksi te sitten olette niin alhaista p*skaa?

Mitä "vastaan panemista" siinäkin oli että minä kävin ruokakaupassa? Rikkoiko se nyt jotenkin teidän haurasta itsetuntoanne? Provosoivaa?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Minä luen vain YLE:n uutisia, joten en mene muualta tietoja etsimään. En esim. lukenut sitä linkkiä iltalehden sivulle.

Kuulostaa silti kaikki hyvin tutulta, joten suuressa mittakaavassa olen kyllä uhrin puolella. Jonkun tontin viereen tuleminen EI OLE provosoimista.

Ylivertaiseksi on minuakin on haukuttu, mutta miksi te sitten olette niin alhaista p*skaa?

Mitä "vastaan panemista" siinäkin oli että minä kävin ruokakaupassa? Rikkoiko se nyt jotenkin teidän haurasta itsetuntoanne? Provosoivaa?

...Sama on että joku paikallinen pubiruusu, joka on ollut kaikkien kanssa, hyökkää jonkun siveellisen päälle. Siveellinen ei ole tehnyt mitään eikä myöskään edes kritisoinut lainkaan toista. Tää halpa pubiruusu sitten ITSE kokee tilanteen loukkaavaksi ja alkaa pilkata toista naista. Itse pilkkaa ja aiheuttaa koko draaman, jota ei olisi muutoin edes olemassa.

Ja tän h*oran näkemyskö sitten on että kun SINÄ olet halpa p*ska, niin sitten muka kaikki muutkinkin olisi ja ne jotka eivät sitä itsessään tunnista ovat vain valheellisesti "ylivertaisia"? Joku myös haukkuu että toinenko on "aina oikeassa"? No, mutta kun virheistä SAA huomauttaa ja ilmeisesti tilanne sitten näyttää olevan se ettet ole koskaan itsekään huomannut toisen tekevän mitään virhettä.

Jos kisa on niin että olet häviöllä 16-0, niin se voi todellakin olla siksi että sä olet p*ska.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

...Sama on että joku paikallinen pubiruusu, joka on ollut kaikkien kanssa, hyökkää jonkun siveellisen päälle. Siveellinen ei ole tehnyt mitään eikä myöskään edes kritisoinut lainkaan toista. Tää halpa pubiruusu sitten ITSE kokee tilanteen loukkaavaksi ja alkaa pilkata toista naista. Itse pilkkaa ja aiheuttaa koko draaman, jota ei olisi muutoin edes olemassa.

Ja tän h*oran näkemyskö sitten on että kun SINÄ olet halpa p*ska, niin sitten muka kaikki muutkinkin olisi ja ne jotka eivät sitä itsessään tunnista ovat vain valheellisesti "ylivertaisia"? Joku myös haukkuu että toinenko on "aina oikeassa"? No, mutta kun virheistä SAA huomauttaa ja ilmeisesti tilanne sitten näyttää olevan se ettet ole koskaan itsekään huomannut toisen tekevän mitään virhettä.

Jos kisa on niin että olet häviöllä 16-0, niin se voi todellakin olla siksi että sä olet p*ska.

...Ja vielä se että Drockilasta en muista mitään (oikeasti) pahaa kerrottavan. Ei ole minun korviini ainakaan tullut mitään. Kiltin oloinen ihminen ainakin oli.

En hänestä tietenkään rupea vannomaan, kun en tunne lainkaan, mutta mulle on jäänyt ikuisesti mieleen se p*skan puhuminen hänestä ja syyt mistä sitä kritisoitiin oli selkeästi hakemalla haettuja eli ette sitten mitään OIKEAA haukuttavaa keksineet, mutta teidän oli silti välttämätön PAKKO puhua p*skaa toisista. Et ehkä siinä vaiheessa katsoisi peiliin ja ymmärtää että se p*skin ihminen olet sinä itse.

Ja todellakin kriittisin mitä kuulin hänestä juoruja oli se ettei hän TERVEHDI muita! wow! Tää nyt on jo niinku hurjaa ottaen huomion tänkin p*skakaupungin historian ja kaikki sen käänteet. Todellakin muut kuulemma aina moikkaili toisiaan, mutta Drockila vain... kulkenut käytävillä. Ehkä tossa on jotain että näin pienellä paikkakunnalla ei ole ihmisiä, joten jokainen ihminen on näillä korvaamaton tyhjyydentäyttäjä :( heidän merkityksettömään elämään.

Mä erityisesti ihmettelen tuota tervehtimistä, koska luuleeko nää mätäpäät oikeasti että tuolla "isossa maailmassa" tervehditään KAIKKI ihmiset?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

...Just toi että kritisoidaan ...öö? Viereisen tontin ostamista? Ei edes niinku toisen tontilla, vaan että on niinku LÄHELLÄ sitä? Nää on jotain niin poskettomia nää junttilan syytökset.

Et koska sinä olet itse arvoton p*ska, niin kukaan ei saa... tulla sinua lähellekään tai se on provosoimista?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

...Just toi että kritisoidaan ...öö? Viereisen tontin ostamista? Ei edes niinku toisen tontilla, vaan että on niinku LÄHELLÄ sitä? Nää on jotain niin poskettomia nää junttilan syytökset.

Et koska sinä olet itse arvoton p*ska, niin kukaan ei saa... tulla sinua lähellekään tai se on provosoimista?

...Ja lähelle tulemisella en tarkoittanut seksuaalista häirintää, jota taas SURUTTA tuolla harrastetaan. Kukaan ei kunnioita yksityisyyden rajoja ja oikeuksia. Kai nää on jotenkin onnistuneet puolustelemaan omaa väkivaltaansa sillä että... Ööö? No, ei nää kyllä kunnioita toisten tonttejakaan. Ei. Ihmeellistä vaatimista, kun ei ole mitään oikeutta vaatia.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

...Ja lähelle tulemisella en tarkoittanut seksuaalista häirintää, jota taas SURUTTA tuolla harrastetaan. Kukaan ei kunnioita yksityisyyden rajoja ja oikeuksia. Kai nää on jotenkin onnistuneet puolustelemaan omaa väkivaltaansa sillä että... Ööö? No, ei nää kyllä kunnioita toisten tonttejakaan. Ei. Ihmeellistä vaatimista, kun ei ole mitään oikeutta vaatia.

...Hmmm? Mun juttu levähti ihan hirveän moneen suuntaan enkä nyt kykene mitään aiheistani enää saamaan "kasaan". Se johtuu varmaan siitä että täällä Orimattilassa on juurikin näissä aiheissa se pahin ongelmakohta, liikaa ristiriitaisuuksia. Yritän siis hengittää syvään ja palata alkuun, eli tuohon toisen alkuperäiseen viestiin, jota lähdin kommentoimaan.

"Kyllä tämä seta mies on itse tämän aiheuttanut."
        - Tuskin. Eikä kukaan ansaitse tuollaista muutoinkaan. Joku tietenkin kannattaa kuolemantuomiota ja minullakin on pari täältä Orimattilassa mielessä, joille se tekisi hyvää. Meillä Suomessa ei silti kukaan "ansaitse". Väärin on väärin.

"Osti talon jonka viereisellä parkkiksella on vedetty luisussa kymmeniä vuosia."
        - Pysyessään OMALLA tontilla ei edes voi tehdä väärin. Meteli silti kantautuu eli se oman tontin ulkopuolelle päätynyt meteli ON väärin.

"Pitää itseään ylivertaisena ja haukkuu muut."
        - Pitääkö todella vai onko se hänen oikea tasonsa vain poskettoman paljon sinua korkeammalla. Eli.. oisko niin että sä itse vain olet alhainen p*ska ja toinen on vain ihan 100% oma itsensä, koskaan edes väittämättä olevansa ylivertainen?

"Vähän kun laittaa hänelle vastaan"
        - Miksi teidän pitäisi?

"niin alkaa seta seuraajat sellasen rummutuksen ja syyllistämiset, et nauru tulee."
        - ja tämäkinkö on muka ongelma? Eli sinä teet väärin ja sitten IHMISET alkaa kritisoida sinua. Onko tässä joku ongelma, jota et ymmärrä? Käytöstäni on tuomittu, niin tuleeko sinulle siitä olo että sinun ehkä pitäisi jotain muuttaa itsessäsi?

"Lukekaa ylilautaa"
        - Minulla ei ole mitään asiaa sinne ja koko paikkaa on puhuttu että se pitäisi poliisintoimesta sulkea.

"siellä on *** kootut mielensäpahoitukset."
        - Miksi laitat toisen nimen? Vaikuttaa laittomalta/maalittamiselta, koska mihin tuota kukaan voisi tarvita? Esim. jos on joku julkkis Martina Aitolehti, niin niillä on yleensä se nimibrändi, mutta jos joku alkaa levitellä toisten sotuja ja muuta yksityistietoa, niin rikkoo lakia.

En ole kuullut yhtään järkevää valitusta/syytöstä tästä uhrista. Teitä vain näyttää kiukuttavan se että hän on TEIDÄN mielestä paljon parempi ihminen ja jopa ylivertainen teihin nähden.
        Ja samaistun siis todella paljon tähän kaikkeen, koska ... no. Ihan sadistinen vaino on minuun kohdistettu täällä eikä sille ole koskaan edes ollut mitään syytä. On siis tullut nähtyä mitä p*skaa te täällä teette.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

...Hmmm? Mun juttu levähti ihan hirveän moneen suuntaan enkä nyt kykene mitään aiheistani enää saamaan "kasaan". Se johtuu varmaan siitä että täällä Orimattilassa on juurikin näissä aiheissa se pahin ongelmakohta, liikaa ristiriitaisuuksia. Yritän siis hengittää syvään ja palata alkuun, eli tuohon toisen alkuperäiseen viestiin, jota lähdin kommentoimaan.

"Kyllä tämä seta mies on itse tämän aiheuttanut."
        - Tuskin. Eikä kukaan ansaitse tuollaista muutoinkaan. Joku tietenkin kannattaa kuolemantuomiota ja minullakin on pari täältä Orimattilassa mielessä, joille se tekisi hyvää. Meillä Suomessa ei silti kukaan "ansaitse". Väärin on väärin.

"Osti talon jonka viereisellä parkkiksella on vedetty luisussa kymmeniä vuosia."
        - Pysyessään OMALLA tontilla ei edes voi tehdä väärin. Meteli silti kantautuu eli se oman tontin ulkopuolelle päätynyt meteli ON väärin.

"Pitää itseään ylivertaisena ja haukkuu muut."
        - Pitääkö todella vai onko se hänen oikea tasonsa vain poskettoman paljon sinua korkeammalla. Eli.. oisko niin että sä itse vain olet alhainen p*ska ja toinen on vain ihan 100% oma itsensä, koskaan edes väittämättä olevansa ylivertainen?

"Vähän kun laittaa hänelle vastaan"
        - Miksi teidän pitäisi?

"niin alkaa seta seuraajat sellasen rummutuksen ja syyllistämiset, et nauru tulee."
        - ja tämäkinkö on muka ongelma? Eli sinä teet väärin ja sitten IHMISET alkaa kritisoida sinua. Onko tässä joku ongelma, jota et ymmärrä? Käytöstäni on tuomittu, niin tuleeko sinulle siitä olo että sinun ehkä pitäisi jotain muuttaa itsessäsi?

"Lukekaa ylilautaa"
        - Minulla ei ole mitään asiaa sinne ja koko paikkaa on puhuttu että se pitäisi poliisintoimesta sulkea.

"siellä on *** kootut mielensäpahoitukset."
        - Miksi laitat toisen nimen? Vaikuttaa laittomalta/maalittamiselta, koska mihin tuota kukaan voisi tarvita? Esim. jos on joku julkkis Martina Aitolehti, niin niillä on yleensä se nimibrändi, mutta jos joku alkaa levitellä toisten sotuja ja muuta yksityistietoa, niin rikkoo lakia.

En ole kuullut yhtään järkevää valitusta/syytöstä tästä uhrista. Teitä vain näyttää kiukuttavan se että hän on TEIDÄN mielestä paljon parempi ihminen ja jopa ylivertainen teihin nähden.
        Ja samaistun siis todella paljon tähän kaikkeen, koska ... no. Ihan sadistinen vaino on minuun kohdistettu täällä eikä sille ole koskaan edes ollut mitään syytä. On siis tullut nähtyä mitä p*skaa te täällä teette.

"Käytöstäni" >>> käytöstäSi

...Todellakin teidän kelvottomien idi**ttien ainoa keino parantaa itsetuntoanne on yrittää saada muita alas. Ja kun te olette jo se koko Suomen alhaisin p*ska, niin onhan se tietenkin vaikeaa.

Yritätte olla niin rikollisiakin ja kirjaimellisesti kaikki nauraa teille, kun ollaan tässä Lahden alla kuitenkin. Mä asuin siellä "hurjassa" Lahdessa eikä sielläkään mitään ongelmaa ollut. Sen että palasin Orimattilaan, niin kovikset odotti siinä Siwan pihassa ja ryömitteli vierelläni kotimatkallani. *huokaan* Se että te edes teette tuota osoittaa että te olette täysin idi**tteja. Mä en keksi sanoja sille että miten mä sen teille sanoisin. Se on kuin isä häviää aina jouluisin siksi aikaa että joulupukki käy. Kun tämä on näin pieni paikka ja sä olet siinä SIWAN PIHASSA... (haloo!), niin MIKSI... sä siinä ryömittelet vierelläni. Et sä hurja miten sä ajattelit että se siinä 7m päässä olisi yhtään mitenkään eri happi? Miten? Teillä ei piirit kirjaimellisesti ole hirveän suuret. Ja todellakin teidän uhri on ihan poskettoman älytön. Ootko nähnyt mummoille tehtävän saman missään gangsterileffoista, mistä ton ryömittämisen olette kopioineet? Seuraileeko ne tätejä ruokakassien kanssa, häh?

No, onhan se todellakin pojillakin, kun se oma itsetunto on sen varassa että on PARAS ja hurja ja vahva. Sitten tulee Lahdesta ihan normityyppejä, jotka menee sun ohi. Niin? Et...?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

"Käytöstäni" >>> käytöstäSi

...Todellakin teidän kelvottomien idi**ttien ainoa keino parantaa itsetuntoanne on yrittää saada muita alas. Ja kun te olette jo se koko Suomen alhaisin p*ska, niin onhan se tietenkin vaikeaa.

Yritätte olla niin rikollisiakin ja kirjaimellisesti kaikki nauraa teille, kun ollaan tässä Lahden alla kuitenkin. Mä asuin siellä "hurjassa" Lahdessa eikä sielläkään mitään ongelmaa ollut. Sen että palasin Orimattilaan, niin kovikset odotti siinä Siwan pihassa ja ryömitteli vierelläni kotimatkallani. *huokaan* Se että te edes teette tuota osoittaa että te olette täysin idi**tteja. Mä en keksi sanoja sille että miten mä sen teille sanoisin. Se on kuin isä häviää aina jouluisin siksi aikaa että joulupukki käy. Kun tämä on näin pieni paikka ja sä olet siinä SIWAN PIHASSA... (haloo!), niin MIKSI... sä siinä ryömittelet vierelläni. Et sä hurja miten sä ajattelit että se siinä 7m päässä olisi yhtään mitenkään eri happi? Miten? Teillä ei piirit kirjaimellisesti ole hirveän suuret. Ja todellakin teidän uhri on ihan poskettoman älytön. Ootko nähnyt mummoille tehtävän saman missään gangsterileffoista, mistä ton ryömittämisen olette kopioineet? Seuraileeko ne tätejä ruokakassien kanssa, häh?

No, onhan se todellakin pojillakin, kun se oma itsetunto on sen varassa että on PARAS ja hurja ja vahva. Sitten tulee Lahdesta ihan normityyppejä, jotka menee sun ohi. Niin? Et...?

"ton ryömittämisen olette kopioineet?"

...Ps. tuli siis silloin teinivuosina oltua erilaisten diilerien kanssa, koska kaverini käytti huumeita ja sen mukana sitten päädyin sinne tänne, missä en ehkä olisi edes halunnutkaan olla. Sitäkin mä tässä siis tarkoitan että toi teidän pimeä auto -pelleily on naurettavaa, koska ei sillä ole mitään väliä että ketä te olette, mutta teidän toiminta osoittaa sen että kuka lie olette, niin te olette nollia. Se se sanoo.

Sillä ei ole mitään väliä että tietääkö ihmiset että joku on diileri. ok?

Mä olin jossain ihme huumeluolassa ja senkin ongelma on ehkä se että jos se paikka paljastuu, koska sehän oli tosin hyvin kyllä suojattu! Se oli hyvä, muttei se silti tarkoita sitä ettei poliisi olisi jo sitä tiennyt. Ei sitä voi siitä päätellä -.-

Mä kun OIKEASTI siis hengailin huumeidenkäyttäjien kanssa ja sitä kautta toisinaan diilereidenkin eikä se edes silloin teininä minusta ollut hurjaa. Se "huumeluola" mulla on jäänyt siitä mieleen että siellä makoili vain "raatoja" eli aineissaan olevia ihmisiä omituisesti elottomina. Se oli friikkiä, mutta minkäs teet, kun tulin todellakin kaveriani moikkaamaan ja siellä se oli. Tuli juteltua eli vaikken koko aikana sen kasvoja nähnyt (!!), niin se jutteli silti ihan täydellisesti eli ei siitä mitään haittaa ollut :)

No, mutta... se ainoa mitä mä hätkähdin siellä oli kuvat seinällä, koska ne oli kuolleista ihmisistä. Omituisia kuvia ihmisistä rötköttäen esim. nojatuolissa sillä tavalla että mietin että taitaa olla kuollut :( Mä koin sen aina vastenmielisenä ja mietin että miksi ne tällaisia kuvia täällä pitää että onko tämä joku "Memento mori"? Vihollisille vai omilleen muistutus?

Ja mä palaan TÄHÄN aiheeseen loputtomasti, koska TEILLÄ on nyt jotain mitä te ette ymmärrä. Siellä on kahta versiota. Siellä on näitä pellejä, jotka yrittää pelotella minua, vaikka olen paljon pahemman kanssa ihan kotonani. Mitä te oikein kuvittelette?? Sitten on niitä kipupiikkih*oria terveysasemalla, jotka kieltäytyy hoitamasta minua, koska ne on 100% vakuuttuneita siitä että olisin narkkari. MIKSI... ihmeessä ne luulisi minua narkkariksi? Siellä on LIIAN monta viranomaista ollut äääääääääääärimmäisen väkuuttunut siitä että muka olisin narkkari eikä mikään minun vakuuttelu ole tepsinyt. Ne on pitäneet minua vain naurettavana kun olen sinnikkäästi kieltänyt koskaan käyttäneenikään huumeita.

Eli... mistä siis on se niiden sinnikäs oletus, kun minun vikaani se ei voi mitenkään olla?!

Hyvä vihje on siinä että Lahdessa tuota maanista painostusta ei koskaan tapahtunut. Ikinä ei siellä kukaan alkanut pilkata minua syyttäen narkkariksi ja raivostuen koska olen toistuvasti kieltänyt käyttäneeni huumeita. Tätä on ollut vain Orimattilassa eli hyvin suppealla alueella... ja kuten tuossa aiemmin sanoin, niin täällä on TOSI pienet piirit.

Alatteko päästä jyvälle siitä että mitä mä tässä yritän sanoa?

Nää piirit on TOSI pienet. Ja joku viranomainen on epäluonnollisen varma siitä että muka käyttäisin huumeita, vaikkei moiselle epäilykselle edes ole syytä. Miksi ne on niin sinnikäitä? Mä olen tätä miettinyt ja sitä että kun mun OLEMUS on kuitenkin ollut identtisesti sama myös siellä Lahdessa, niin nämä... jotka mulle tästä narkkarijutusta raivoaa... ovat itse osallisiä tämän pienen-pienen-paikkakunnan huumeringissä. Jep. Ja nää niiden ääääääärimmäisen vakuuttuneet mielipiteen ovat voineet tulla... vain... ja... ainoastaan... näistä mun vierailuista huumeluolissa. LOL. Koska... kuka (huom KUKA?) sen sitten tietää että mä siellä olen ollut?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

"ton ryömittämisen olette kopioineet?"

...Ps. tuli siis silloin teinivuosina oltua erilaisten diilerien kanssa, koska kaverini käytti huumeita ja sen mukana sitten päädyin sinne tänne, missä en ehkä olisi edes halunnutkaan olla. Sitäkin mä tässä siis tarkoitan että toi teidän pimeä auto -pelleily on naurettavaa, koska ei sillä ole mitään väliä että ketä te olette, mutta teidän toiminta osoittaa sen että kuka lie olette, niin te olette nollia. Se se sanoo.

Sillä ei ole mitään väliä että tietääkö ihmiset että joku on diileri. ok?

Mä olin jossain ihme huumeluolassa ja senkin ongelma on ehkä se että jos se paikka paljastuu, koska sehän oli tosin hyvin kyllä suojattu! Se oli hyvä, muttei se silti tarkoita sitä ettei poliisi olisi jo sitä tiennyt. Ei sitä voi siitä päätellä -.-

Mä kun OIKEASTI siis hengailin huumeidenkäyttäjien kanssa ja sitä kautta toisinaan diilereidenkin eikä se edes silloin teininä minusta ollut hurjaa. Se "huumeluola" mulla on jäänyt siitä mieleen että siellä makoili vain "raatoja" eli aineissaan olevia ihmisiä omituisesti elottomina. Se oli friikkiä, mutta minkäs teet, kun tulin todellakin kaveriani moikkaamaan ja siellä se oli. Tuli juteltua eli vaikken koko aikana sen kasvoja nähnyt (!!), niin se jutteli silti ihan täydellisesti eli ei siitä mitään haittaa ollut :)

No, mutta... se ainoa mitä mä hätkähdin siellä oli kuvat seinällä, koska ne oli kuolleista ihmisistä. Omituisia kuvia ihmisistä rötköttäen esim. nojatuolissa sillä tavalla että mietin että taitaa olla kuollut :( Mä koin sen aina vastenmielisenä ja mietin että miksi ne tällaisia kuvia täällä pitää että onko tämä joku "Memento mori"? Vihollisille vai omilleen muistutus?

Ja mä palaan TÄHÄN aiheeseen loputtomasti, koska TEILLÄ on nyt jotain mitä te ette ymmärrä. Siellä on kahta versiota. Siellä on näitä pellejä, jotka yrittää pelotella minua, vaikka olen paljon pahemman kanssa ihan kotonani. Mitä te oikein kuvittelette?? Sitten on niitä kipupiikkih*oria terveysasemalla, jotka kieltäytyy hoitamasta minua, koska ne on 100% vakuuttuneita siitä että olisin narkkari. MIKSI... ihmeessä ne luulisi minua narkkariksi? Siellä on LIIAN monta viranomaista ollut äääääääääääärimmäisen väkuuttunut siitä että muka olisin narkkari eikä mikään minun vakuuttelu ole tepsinyt. Ne on pitäneet minua vain naurettavana kun olen sinnikkäästi kieltänyt koskaan käyttäneenikään huumeita.

Eli... mistä siis on se niiden sinnikäs oletus, kun minun vikaani se ei voi mitenkään olla?!

Hyvä vihje on siinä että Lahdessa tuota maanista painostusta ei koskaan tapahtunut. Ikinä ei siellä kukaan alkanut pilkata minua syyttäen narkkariksi ja raivostuen koska olen toistuvasti kieltänyt käyttäneeni huumeita. Tätä on ollut vain Orimattilassa eli hyvin suppealla alueella... ja kuten tuossa aiemmin sanoin, niin täällä on TOSI pienet piirit.

Alatteko päästä jyvälle siitä että mitä mä tässä yritän sanoa?

Nää piirit on TOSI pienet. Ja joku viranomainen on epäluonnollisen varma siitä että muka käyttäisin huumeita, vaikkei moiselle epäilykselle edes ole syytä. Miksi ne on niin sinnikäitä? Mä olen tätä miettinyt ja sitä että kun mun OLEMUS on kuitenkin ollut identtisesti sama myös siellä Lahdessa, niin nämä... jotka mulle tästä narkkarijutusta raivoaa... ovat itse osallisiä tämän pienen-pienen-paikkakunnan huumeringissä. Jep. Ja nää niiden ääääääärimmäisen vakuuttuneet mielipiteen ovat voineet tulla... vain... ja... ainoastaan... näistä mun vierailuista huumeluolissa. LOL. Koska... kuka (huom KUKA?) sen sitten tietää että mä siellä olen ollut?

...Ja kun mulla todellakin on fiilis että te ette jotenkin tajua minua, niin joudun nyt muistuttaa tännekin että meillä trokattiin pirtua Venäjältä. Varmaan näistä ja muista olosuhteita johtuen mulle on sitten aina ollut ihan sama mitä ympärilläni tapahtuu.

Mun ainoita herätyshetkiä on ne kun MUUT järkyttyy. Mun poikaystävä (joo, tosi friikkiä!) oli meillä käymässä ja se järkyttyi että apua miten kännissä nää ihmiset täällä on. Mä sitä ihmettelin ja taisin jopa sanoa että täähän on ihan normaalia :DDD Mä vain ohjasin siitä että mennään mun huoneeseen. Mä vain sitten varsinkin näin aikuisena olen sitä aina nauranut.

Tää on vielä just näitä klassisia. Mä löydän coolin tyypin, sen isä oli hirttänyt itsensä ja tää poika se oli ollut se, joka sen sitten oli löytänyt. Täähän on siis ihan kauheaa ja poika oli siitä traumatisoitunut ja meikä tapasi sen sellaisena masennuspotilaana. Ja tällainen oli minusta siis vain tosi coolia. Teinit on ihania, eikö? <3

Se myös kertoi juttuja perheen alkoholismista ja muusta, joten siksi musta oli tosi kummallista että se niin järkyttyi. Saattoi se myös olla vain herkillä eli jos on jotain huonoja muistoja, niin ei sitten kestä ollenkaan. Sitä en enää osaa sanoa, kun se oli vain sellainen ohikiitävä hetki, johon me ei enää myöhemmin palattu.

Mä... silti jouduin sietämään (?) koko lapsuuteni humalaisia ihmisiä ja siellä on niitä hyviäkin hetkiä, mutta... mulla on luontainen inho humalaisiin ihmisiin ja aikamoisen "allergian" olen siihen kehitellyt itselleni. Esim. koronarajoitusten aikana ihmisen tuli tänne koteihin, naapurustooni kännäämään ja mä muistan koronarajoitusten ajalta vain sen että KAIKKI s**tanan naapurit känniörveltää täällä. Ne oksetti minua. Muo vieläkin OKSETTAA ajatella sitä iljettävää älämölö. V*tun s**sta!

Huomaamattani mä olin aikuiselämäni vältellyt baareja ja kaikkia humalaisia. Sitten kun ne yhtäkkiä tuli (toisinaan kirjaimellisesti) mun takapihalla, niin se kaikki iljetys osoitti selkeästi sen MIKSI mä välttelen niitä. En ollut sitä ennen edes ajatellut sitä että aina kun oli baari jossain, niin mä vaihdoin kadun toiselle puolelle kävelemään ohittaessani sen. Se KOKO maailma, sen äänimaailma ja ihan kaikki saa mulla yrjön kurkkuun.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe