Haluaisin tietää kun olen juuri muuttanut tänne vuoden alussa.
Kuka on Orimattilan kuuluisin julkkis?
33
850
Vastaukset
- Anonyymi00001
Janne Antin
- Anonyymi00024
😂😅😂😅😂
- Anonyymi00002
Kalle Lardsson
- Anonyymi00003
Väisänen
- Anonyymi00025
👏👏👏
- Anonyymi00004
Kyllä Kalle LarSonni on nykyisin kuuluisin.
- Anonyymi00005
Miksi orimattilan sanomat ei markkinoi enemmän Jannen palveluita?
- Anonyymi00006
Jokainen yrittäjä saa ostaa mainostilaa Olan Sanomista niin paljon kun haluaa. Myös Antin Janne. Ostajia taitaa vaan olla vähän, koska tuo henkilö on niin kova mielensäpahoittaja ja aina kaikki on Orimattilan syytä. En itse tarvi mitään palveluita tuollaiselta haukkujalta.
- Anonyymi00026
Mainostilaa saa ostaa vapaasti kaupallisista lehdistä. Kaikki yrittäjät.
- Anonyymi00007
Teijo Lindström,Jalo Tiina
- Anonyymi00008
Jompi kumpi Wille Eerola tai Galle Lartson. Huippu suosittuja.
- Anonyymi00009
Ville on sentään maailmanmestari kädenväännössä. Oman elämänsä mestareita löytyy joka soffalta.
- Anonyymi00010
lemmikki janne oli just iltalehes. on kuuluisa.
- Anonyymi00011
Tapio Perttula maan kuuluisa ravimies.
- Anonyymi00012
Osmo pieksi, hallitus hyväksyi.
- Anonyymi00013
Galle Lardson hallitus hyväksy 6-3
- Anonyymi00014
ketä nää kolme mänttiä oli?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
ketä nää kolme mänttiä oli?
Eekmanni Päinhonkia Saaristo
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eekmanni Päinhonkia Saaristo
Väärin meni vauva.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Väärin meni vauva.
Terve taas persukki.
- Anonyymi00019
Eki Jantunen
- Anonyymi00020
Rymy Eetu
- Anonyymi00021
Entinen naapurin vaari Reijo Teijo
- Anonyymi00022
Kalle luulee olevansa
- Anonyymi00023
Ihan ITSE tainnut Antinin poika tämän viestiketjun aloituksen tehdä - tapansa mukaan
😂😂😂
Samma på SVENSKA 😇 - Anonyymi00027
Koulutien valittaja on nykyään benjamin eemil. luin netistä että aikoisi harrastaa jotain koplauksia uudella nimellä.
- Anonyymi00028
Carl Lardsson on eittämättä Orimattilan kuuluisin julkkis.
- Anonyymi00029
Samaa mieltä. Nyt on Orimattila puheenaihe kaikkialla. Varsinkin juu-tubessa oleva valtuuston kokous 20.1. saa aikaan täyttä naurua persujen Villen, veturi kaverin ja Eekmannin osalta. Myös tämä demarien mahtinainen herättää hauskuutta. Puhuttaa myös valtuuston puheen johtajan nuijan kopauttelu joka oli alokasmaista.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Samaa mieltä. Nyt on Orimattila puheenaihe kaikkialla. Varsinkin juu-tubessa oleva valtuuston kokous 20.1. saa aikaan täyttä naurua persujen Villen, veturi kaverin ja Eekmannin osalta. Myös tämä demarien mahtinainen herättää hauskuutta. Puhuttaa myös valtuuston puheen johtajan nuijan kopauttelu joka oli alokasmaista.
Minua nauratti eniten tämä kokoomuksen hintelä junilla leikkivä henkilö. Uskottavuus täysi nolla.
Oli kokoomuksella ylväämmät ajat kun korkeasti koulutettu osaaja Ryynänen piti possut karsinassa. Ja sen jälkeen Keskevaari ohjasi laivaa myös ansiokkaasti. Nykyinen kokoomus on tuuliajolla oleva pikkupoikien rääväsuinen sekava ryhmä.
Tämä Jenni on aino jolle nostan hattua. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minua nauratti eniten tämä kokoomuksen hintelä junilla leikkivä henkilö. Uskottavuus täysi nolla.
Oli kokoomuksella ylväämmät ajat kun korkeasti koulutettu osaaja Ryynänen piti possut karsinassa. Ja sen jälkeen Keskevaari ohjasi laivaa myös ansiokkaasti. Nykyinen kokoomus on tuuliajolla oleva pikkupoikien rääväsuinen sekava ryhmä.
Tämä Jenni on aino jolle nostan hattua.Hyvä kirjoitus pettyneeltä persulta. Näytelmän pääosassa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hyvä kirjoitus pettyneeltä persulta. Näytelmän pääosassa.
Illogical. Mene johonkin älykoulutukseen, että selviäisit edes aakkosista.
- Anonyymi00030
Erite-Mummo
- Anonyymi00034
Kokoomuksen Nieminen. Oli paikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068