2025 oli merkittävä (hyvää yötä)

Anonyymi-ap

vuosi, ainakin minulle ja uskon että sinullekin. Otimme merkittävän askeleen toisiamme kohti, tietyllä tavalla löysimme toisemme. Kävelemme nyt tahoillamme kahta eri polkua pitkin, jotka johtavat samaan paikkaan. Minulla on vahva usko, että tänä vuonna 2026 kuljemme jo samaa polkua pitkin, joka kuljettaa elämäämme ennennäkemättömän kauniisiin ja rauhallisiin paikkoihin. Täynnä hyvää toivoa.

https://www.youtube.com/watch?v=aCHg5r6rFoI

(piti kirjoittaa tämä vuoden viimeisenä päivänä, mutta olin jossain kaukana ja Suomi24 blokkasi kaikki kokeilemani tavat kirjoittaa tänne, niin suomalaisen sim-kortin, kansainvälisen esimin, useiden VPN-servereiden kuin myös erilaisten wifi-yhteyksien)

25

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää yötä. ❤️

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Minulle tämä ei voi olla!!

• Anonyymi00004

Kenelle?

• Anonyymi00005

❤️❤️❤️

• Anonyymi00006

Kaivattusi ei ole täällä (herää jo harhastasi)

• Anonyymi00009

Onpas!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onpas!

Mistä olet hänet tunnistanut siis tällasella anonyymipalstalla kun täällä on ympäri suomen varmaan satoja tuhansia viestittelijöitä ja tarvii aika paljon tunnisteita ennen kuin voi olla 100 varma.

Ett sillee kuulostaa vähän harhaiselta ei sais kovin herkästi ottaa herkästi ihanalta kuulostavia viestejä itselleen sopivina. Onko tuo henkilö tuttu sinulle jo jostain irl sama työpaikka, opiskelupaikka tms.?

Täällä on joillakin suuri vaara lähteä haaveiluun vähän liikaakin näistä viesteistä. Tämä sivusta.

• Anonyymi00007

Oli kyllä paskin vuosi ikinä! Stalkkausta yms. pashaa mikä jatkuu vieläkin! Ei naurata ei!

• Anonyymi00008

Hyvin kirjoitettu.2025 oli iso vuosi.❤️

• Anonyymi00010

Niin, noin minäkin olen ajatellut. Korjaan, kuvitellut...

• Anonyymi00011

Vuosi 2025 kantoi mukanaan jotakin odottamatonta. Ajan virta toi eteeni tutun tunteen, kuin kaiku menneestä, joka ei ollut koskaan täysin kadonnut. Uskon, ettei mikään tapahdu sattumalta, polut risteävät silloin kun niiden on aika. Vaikka askeleet eivät vielä kulje rinnakkain, törmäämme yhä uudelleen, kuin näkymätön voima ohjaisi liikkeitä. Ehkä kohtalo ei kiirehdi, vaan varmistaa, että tunnistamme toisemme.

• Anonyymi00012

Kuljemme koko,ajan toisiamme kohti...💕🔥

• Anonyymi00013

Viimeiset vuodet ovat olleet elämäni raskaimpia.
      Vähitellen on alkanut helpottamaan.
      En silti ole ottanut askeleita ketään kohti.

Aloittajan elämään hyviä askeleita hänen kanssaan jonka kanssa kuljette samaan paikkaan tänä vuonna.

• Anonyymi00014

Lähenimme paljon viime vuonna rakas nainen 😊 Olen siitä tosi iloinen.

• Anonyymi00015

Missä olit reissussa uutenavuotena?

• Anonyymi00016

Tekstistä löytyy vihje, joka kirjaimellisen merkityksen lisäksi viittaa sekä kaivattuuni että paikkaan. ❤️
        -ap

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tekstistä löytyy vihje, joka kirjaimellisen merkityksen lisäksi viittaa sekä kaivattuuni että paikkaan. ❤️
        -ap

Missä kohdassa se vihje on? Mietin pääni puhki.

• Anonyymi00019

Tämä tammikuu olisi ollut vauhtia täynnä.

• Anonyymi00021

Onnee teille poluillenne. 🎆

• Anonyymi00022

Mulle oli tosi raskas tai oikeammin ihan hirveä hänen suhteen henkisesti.
      Suljin sydämeni ja avasin silmäni, jos jotain hyvää.

• Anonyymi00023

Miehelle?

• Anonyymi00024

Nyt vasta luin tämän. Olitko Lontoossa? Toivon että polkumme risteäisi edes pienen matkan verran jotta voisimme keskustella hetken aikaa. Olisi paljonkin asiaa. En haaveile enää mistään normaalibiografiasta, joten älä pelkää, en vaadi sinulta erityisesti yhtään mitään muuta kuin kohtaamisen…

• Anonyymi00025

Ap kertoisitko nimesi alkukirjaimen?

• Anonyymi00026
      UUSI

Kenelle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe