vuosi, ainakin minulle ja uskon että sinullekin. Otimme merkittävän askeleen toisiamme kohti, tietyllä tavalla löysimme toisemme. Kävelemme nyt tahoillamme kahta eri polkua pitkin, jotka johtavat samaan paikkaan. Minulla on vahva usko, että tänä vuonna 2026 kuljemme jo samaa polkua pitkin, joka kuljettaa elämäämme ennennäkemättömän kauniisiin ja rauhallisiin paikkoihin. Täynnä hyvää toivoa.
https://www.youtube.com/watch?v=aCHg5r6rFoI
(piti kirjoittaa tämä vuoden viimeisenä päivänä, mutta olin jossain kaukana ja Suomi24 blokkasi kaikki kokeilemani tavat kirjoittaa tänne, niin suomalaisen sim-kortin, kansainvälisen esimin, useiden VPN-servereiden kuin myös erilaisten wifi-yhteyksien)
2025 oli merkittävä (hyvää yötä)
25
868
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää yötä. ❤️
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Minulle tämä ei voi olla!!
- Anonyymi00004
Kenelle?
- Anonyymi00005
❤️❤️❤️
- Anonyymi00006
Kaivattusi ei ole täällä (herää jo harhastasi)
- Anonyymi00009
Onpas!
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onpas!
Mistä olet hänet tunnistanut siis tällasella anonyymipalstalla kun täällä on ympäri suomen varmaan satoja tuhansia viestittelijöitä ja tarvii aika paljon tunnisteita ennen kuin voi olla 100 varma.
Ett sillee kuulostaa vähän harhaiselta ei sais kovin herkästi ottaa herkästi ihanalta kuulostavia viestejä itselleen sopivina. Onko tuo henkilö tuttu sinulle jo jostain irl sama työpaikka, opiskelupaikka tms.?
Täällä on joillakin suuri vaara lähteä haaveiluun vähän liikaakin näistä viesteistä. Tämä sivusta.
- Anonyymi00007
Oli kyllä paskin vuosi ikinä! Stalkkausta yms. pashaa mikä jatkuu vieläkin! Ei naurata ei!
- Anonyymi00008
Hyvin kirjoitettu.2025 oli iso vuosi.❤️
- Anonyymi00010
Niin, noin minäkin olen ajatellut. Korjaan, kuvitellut...
- Anonyymi00011
Vuosi 2025 kantoi mukanaan jotakin odottamatonta. Ajan virta toi eteeni tutun tunteen, kuin kaiku menneestä, joka ei ollut koskaan täysin kadonnut. Uskon, ettei mikään tapahdu sattumalta, polut risteävät silloin kun niiden on aika. Vaikka askeleet eivät vielä kulje rinnakkain, törmäämme yhä uudelleen, kuin näkymätön voima ohjaisi liikkeitä. Ehkä kohtalo ei kiirehdi, vaan varmistaa, että tunnistamme toisemme.
- Anonyymi00012
Kuljemme koko,ajan toisiamme kohti...💕🔥
- Anonyymi00013
Viimeiset vuodet ovat olleet elämäni raskaimpia.
Vähitellen on alkanut helpottamaan.
En silti ole ottanut askeleita ketään kohti.
Aloittajan elämään hyviä askeleita hänen kanssaan jonka kanssa kuljette samaan paikkaan tänä vuonna.
☆ - Anonyymi00014
Lähenimme paljon viime vuonna rakas nainen 😊 Olen siitä tosi iloinen.
- Anonyymi00015
Missä olit reissussa uutenavuotena?
- Anonyymi00016
Tekstistä löytyy vihje, joka kirjaimellisen merkityksen lisäksi viittaa sekä kaivattuuni että paikkaan. ❤️
-ap - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tekstistä löytyy vihje, joka kirjaimellisen merkityksen lisäksi viittaa sekä kaivattuuni että paikkaan. ❤️
-apMissä kohdassa se vihje on? Mietin pääni puhki.
- Anonyymi00019
Tämä tammikuu olisi ollut vauhtia täynnä.
- Anonyymi00021
Onnee teille poluillenne. 🎆
- Anonyymi00022
Mulle oli tosi raskas tai oikeammin ihan hirveä hänen suhteen henkisesti.
Suljin sydämeni ja avasin silmäni, jos jotain hyvää. - Anonyymi00023
Miehelle?
- Anonyymi00024
Nyt vasta luin tämän. Olitko Lontoossa? Toivon että polkumme risteäisi edes pienen matkan verran jotta voisimme keskustella hetken aikaa. Olisi paljonkin asiaa. En haaveile enää mistään normaalibiografiasta, joten älä pelkää, en vaadi sinulta erityisesti yhtään mitään muuta kuin kohtaamisen…
- Anonyymi00025
Ap kertoisitko nimesi alkukirjaimen?
- Anonyymi00026UUSI
Kenelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393