Mitä tunsit, kun juttelitte hänen kanssaan, saitte olla kahdestaan?
Mitä tunsit viimeksi
21
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mielettömän jännitteen meidän välillä, mutta lopulta pohjatonta surua. Ja epätodellisen, leijuvan ja tyhjän tunteen, kun tapaaminen oli ohi.
- Anonyymi00004
Miksi suru oli pohjatonta?🥹
- Anonyymi00008
Samaa tunsin. Tiesin kokoajan. En halua sitä enää. Yritit silti ja näin sen tuskan sinussa. Sydämmesi oli aivan palasina. Anteeksi etten enää tunne sitä rakkautta mitä meillä joskus oli. Se vain loppui kaikki ne riidat ja epäily. Puhelimen kopelointi. Hajoittaminen. Kaikki pahuus sinussa. En vain pysty enää koskaan. On ollut raskasta. Aika on onneksi auttanut. Pääsen sinusta yli. Tai olen päässyt jo.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaa tunsin. Tiesin kokoajan. En halua sitä enää. Yritit silti ja näin sen tuskan sinussa. Sydämmesi oli aivan palasina. Anteeksi etten enää tunne sitä rakkautta mitä meillä joskus oli. Se vain loppui kaikki ne riidat ja epäily. Puhelimen kopelointi. Hajoittaminen. Kaikki pahuus sinussa. En vain pysty enää koskaan. On ollut raskasta. Aika on onneksi auttanut. Pääsen sinusta yli. Tai olen päässyt jo.
Ohi, et ole kaivattuni.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi suru oli pohjatonta?🥹
Koska yritin lähestyä, mutta tulin torjutuksi. Pehmeästi kylläkin, mutta kuitenkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Koska yritin lähestyä, mutta tulin torjutuksi. Pehmeästi kylläkin, mutta kuitenkin.
Se oli vahinko. Jos oot hän mies
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen nainen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisitpa hän... Tapahtuiko kesällä?
- Anonyymi00002
Se tuntui helpolta. Mä pystyin olemaan oma itseni.
- Anonyymi00003
Puhuin mitä mieleen tuli. Se tuntui erikoiselta. Tunsin kaikki aiemmat kerrat, kun olen lukenut hänen kasvoiltaan miten hän on reagoinut asioihin.
- Anonyymi00005
Ehkä ennemminkin jäin miettimään meidän samankaltaisuutta, mikä meissä onkaan samaa. En halua laittaa tähän mitään, enkä muutenkaan käsitellä täällä kun palstan virta on niin merkillinen. Tunsin siinä intensiivisyyden ja molemminpuolisen välittämisen.
- Anonyymi00006
Jäi ihan hirveän ristiriitainen olo siitä puhelusta. Halus kait osoittaa sillä et kuitenki välitti. Mut ei oikein jutellu mitään oli kireä. En tiiä.
- Anonyymi00007
Suunnatonta rakkautta häntä kohtaaan. Surua, kaipuuta, halua. Kaikkea.
- Anonyymi00009
Ääretöntä vtutusta.
- Anonyymi00010
Vihaa.
- Anonyymi00011
Epärealistinen olo.. Rakkauden kohde istuu puolen metrin päässä, mitä siinä voi ajatella.
- Anonyymi00012
Hänen rakkaus oli läsnä. Sanaton mutta leijaileva.
- Anonyymi00015
Tiesinhän mä sen jo silloin kun tavattiin että kuinka tämä tulee loppumaan. Sinä olet minun.
Nyt täytyy vaan sopeutua.- Anonyymi00021
Mistä tiesit sen?
- Anonyymi00016
Panetusta.
- Anonyymi00020
Tuntui että olisin voinut sanoa enemmän, mutta en viitsinyt häiritä putkimiestä työssään. Kiva per se muuten!🤪✨️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2807327Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413806PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23408Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663107Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1112795"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin302559IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492461Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522206- 681983
- 961831