Mitä tunsit viimeksi

Anonyymi-ap

Mitä tunsit, kun juttelitte hänen kanssaan, saitte olla kahdestaan?

21

478

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mielettömän jännitteen meidän välillä, mutta lopulta pohjatonta surua. Ja epätodellisen, leijuvan ja tyhjän tunteen, kun tapaaminen oli ohi.

• Anonyymi00004

Miksi suru oli pohjatonta?🥹

• Anonyymi00008

Samaa tunsin. Tiesin kokoajan. En halua sitä enää. Yritit silti ja näin sen tuskan sinussa. Sydämmesi oli aivan palasina. Anteeksi etten enää tunne sitä rakkautta mitä meillä joskus oli. Se vain loppui kaikki ne riidat ja epäily. Puhelimen kopelointi. Hajoittaminen. Kaikki pahuus sinussa. En vain pysty enää koskaan. On ollut raskasta. Aika on onneksi auttanut. Pääsen sinusta yli. Tai olen päässyt jo.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Samaa tunsin. Tiesin kokoajan. En halua sitä enää. Yritit silti ja näin sen tuskan sinussa. Sydämmesi oli aivan palasina. Anteeksi etten enää tunne sitä rakkautta mitä meillä joskus oli. Se vain loppui kaikki ne riidat ja epäily. Puhelimen kopelointi. Hajoittaminen. Kaikki pahuus sinussa. En vain pysty enää koskaan. On ollut raskasta. Aika on onneksi auttanut. Pääsen sinusta yli. Tai olen päässyt jo.

Ohi, et ole kaivattuni.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi suru oli pohjatonta?🥹

Koska yritin lähestyä, mutta tulin torjutuksi. Pehmeästi kylläkin, mutta kuitenkin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Koska yritin lähestyä, mutta tulin torjutuksi. Pehmeästi kylläkin, mutta kuitenkin.

Se oli vahinko. Jos oot hän mies

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen nainen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olisitpa hän... Tapahtuiko kesällä?

• Anonyymi00002

Se tuntui helpolta. Mä pystyin olemaan oma itseni.

• Anonyymi00003

Puhuin mitä mieleen tuli. Se tuntui erikoiselta. Tunsin kaikki aiemmat kerrat, kun olen lukenut hänen kasvoiltaan miten hän on reagoinut asioihin.

• Anonyymi00005

Ehkä ennemminkin jäin miettimään meidän samankaltaisuutta, mikä meissä onkaan samaa. En halua laittaa tähän mitään, enkä muutenkaan käsitellä täällä kun palstan virta on niin merkillinen. Tunsin siinä intensiivisyyden ja molemminpuolisen välittämisen.

• Anonyymi00006

Jäi ihan hirveän ristiriitainen olo siitä puhelusta. Halus kait osoittaa sillä et kuitenki välitti. Mut ei oikein jutellu mitään oli kireä. En tiiä.

• Anonyymi00007

Suunnatonta rakkautta häntä kohtaaan. Surua, kaipuuta, halua. Kaikkea.

• Anonyymi00009

Ääretöntä vtutusta.

• Anonyymi00010

Vihaa.

• Anonyymi00011

Epärealistinen olo.. Rakkauden kohde istuu puolen metrin päässä, mitä siinä voi ajatella.

• Anonyymi00012

Hänen rakkaus oli läsnä. Sanaton mutta leijaileva.

• Anonyymi00015

Tiesinhän mä sen jo silloin kun tavattiin että kuinka tämä tulee loppumaan. Sinä olet minun.
      Nyt täytyy vaan sopeutua.

• Anonyymi00021

Mistä tiesit sen?

• Anonyymi00016

Panetusta.

• Anonyymi00020

Tuntui että olisin voinut sanoa enemmän, mutta en viitsinyt häiritä putkimiestä työssään. Kiva per se muuten!🤪✨️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      280
      7327
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      41
      3806
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3408
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      66
      3107
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      111
      2795
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      30
      2559
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2461
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      52
      2206
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      1983
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      96
      1831
    Aihe