Tulottomia kotitalouksia enemmän kuin koskaan

Anonyymi-ap

Tulottomien kotitalouksien määrä nousi viime vuonna jälleen uuteen ennätykseen.

28

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pummina on hyvä olla, toiset elättää pankolle.

• Anonyymi00002

Tehkee työt ilman kuittii👌tuloton oon

• Anonyymi00003

Tämähän on maakunnan tapa, pimeä työ kukoistaa. Osahan näistä on ulkomaalaisia joita ei edes velvoiteta työnhakuun.
        Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämähän on maakunnan tapa, pimeä työ kukoistaa. Osahan näistä on ulkomaalaisia joita ei edes velvoiteta työnhakuun.
        Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta.

Taidat olla kateellinen ja nyt juoruat...?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Varsinkin pimeät remontit ovat erittäin laajamittaista toimintää täällä, taloyhtiöt mukana näissä.

• Anonyymi00004

Ite oon myös ollut nollatuloilla jo pitkään.

• Anonyymi00005

Seuraava vasemmistohallitus nostaa omalla työllään elämättömien nk. tulottomien määrän kaikkien aikojen ennätykseen.

• Anonyymi00006

Pienellä eläkkeellä olen.

Pimeää työtä teen ja näin tuplaan helposti kuukausituloni, en koe tekeväni väärin..

• Anonyymi00008

Minä tein koko työikäni ahkerasti töitä ja maksoin paljon veroja.
        Nyt olen hyvällä eläkkeellä jolla tulee vallan hyvin toimeen tarvitsematta töitä, ei pimeänä eikä verokortilla.
        Jos on ikänsä laiska ja tyhmänsutjakka, eikä älyä hommata kunnon ammattia ja tehdä töitä ja tienata eläkettä itselleen, niin sitten eläke on pieni, ei voi kuin vinkua omaa saamattomuuttaan.

• Anonyymi00011

peräkammarissa lähti tuas,
        mielikuvitus laukalle...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

peräkammarissa lähti tuas,
        mielikuvitus laukalle...

No sinusta vasemmistolaisena? varmaan työnteko ja hyvä eläke onkin mielikuvitusasioita, kummastakaan kun et mitään tiedä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä tein koko työikäni ahkerasti töitä ja maksoin paljon veroja.
        Nyt olen hyvällä eläkkeellä jolla tulee vallan hyvin toimeen tarvitsematta töitä, ei pimeänä eikä verokortilla.
        Jos on ikänsä laiska ja tyhmänsutjakka, eikä älyä hommata kunnon ammattia ja tehdä töitä ja tienata eläkettä itselleen, niin sitten eläke on pieni, ei voi kuin vinkua omaa saamattomuuttaan.

Samoin, eka työpaikka 15 vuotiaana ja opintojen jälkeen töihin. Sitten alan vaihto ja uudey koulutukset.
        Eläke on hyvä, säästöönkin jää joka kuukausi.

• Anonyymi00009

Tyhmänsutjakkuutta eli järjen vähäisyyttä ei voi valita itse, vaan se tulee syntymälahjana. Laiskuuteen voi vaikuttaa itsekin.

• Anonyymi00010

Laiska voi tilata ruokansa ja liikkua skuutilla ovelle asti.

• Anonyymi00013

Onneksi pohjasakka kuolee nuorena.

• Anonyymi00015

Joutilaana on aikaa vetää viinaa ja huumeita, ne lyhentää ikää oikeinkin roimasti.

• Anonyymi00017

Noin puolella 18–29-vuotiaana eläkkeelle siirtyneistä ei ole työuraa, iso osa mielenterveyssyistä.
      Lisukkeina maksetaan asumistuki, toimeentulotuki, siis kaikki mahdolliset tuet jotka maksamme me työtä tekemä veronmaksajat!

• Anonyymi00021

Tulottomia kotitalouksia tulee varmaan lisää yleistuen myötä.

• Anonyymi00023

Juu, varkaudet, ryöstöt yms lisääntyvät kyllä.

• Anonyymi00022

Vastikkeettoman rahan jakaminen lopetettava.
      Lopettakaa YLE
      niin joutilaat saa ruokarahaa.

• Anonyymi00024

Loisivat pummit on kovia sikiämään.

• Anonyymi00025

23 pummia oon käräyttänyt hämäristä duuneista ja käräytän jatkossakin.Kiusaa se on pienikin.

• Anonyymi00026

peräkammarin nettosaaja pummi,
        tällä huaveiloo...

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

peräkammarin nettosaaja pummi,
        tällä huaveiloo...

Miten se kommari pummi näin aikaseen on hereillä...?

• Anonyymi00029

Miten se onnistu? Tiedän henkilön joka kusettaa sossua ja Kelaa surutta. Summat on tonnin verran joka kk

• Anonyymi00030

kuititta työt rules

• Anonyymi00031

Ollaan pojat ja tytöt mukavia. Juuvvaan kaljoo ja puhellaan mukavia.

• Anonyymi00032

600 000 suomalaista on ulosotossa. Olemme onnellinen kansa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe