Tulottomien kotitalouksien määrä nousi viime vuonna jälleen uuteen ennätykseen.
Tulottomia kotitalouksia enemmän kuin koskaan
28
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pummina on hyvä olla, toiset elättää pankolle.
- Anonyymi00002
Tehkee työt ilman kuittii👌tuloton oon
- Anonyymi00003
Tämähän on maakunnan tapa, pimeä työ kukoistaa. Osahan näistä on ulkomaalaisia joita ei edes velvoiteta työnhakuun.
Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämähän on maakunnan tapa, pimeä työ kukoistaa. Osahan näistä on ulkomaalaisia joita ei edes velvoiteta työnhakuun.
Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta.Taidat olla kateellinen ja nyt juoruat...?
- Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta.Varsinkin pimeät remontit ovat erittäin laajamittaista toimintää täällä, taloyhtiöt mukana näissä.
- Anonyymi00004
Ite oon myös ollut nollatuloilla jo pitkään.
- Anonyymi00005
Seuraava vasemmistohallitus nostaa omalla työllään elämättömien nk. tulottomien määrän kaikkien aikojen ennätykseen.
- Anonyymi00006
Pienellä eläkkeellä olen.
Pimeää työtä teen ja näin tuplaan helposti kuukausituloni, en koe tekeväni väärin..- Anonyymi00008
Minä tein koko työikäni ahkerasti töitä ja maksoin paljon veroja.
Nyt olen hyvällä eläkkeellä jolla tulee vallan hyvin toimeen tarvitsematta töitä, ei pimeänä eikä verokortilla.
Jos on ikänsä laiska ja tyhmänsutjakka, eikä älyä hommata kunnon ammattia ja tehdä töitä ja tienata eläkettä itselleen, niin sitten eläke on pieni, ei voi kuin vinkua omaa saamattomuuttaan. - Anonyymi00011
peräkammarissa lähti tuas,
mielikuvitus laukalle... - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
peräkammarissa lähti tuas,
mielikuvitus laukalle...No sinusta vasemmistolaisena? varmaan työnteko ja hyvä eläke onkin mielikuvitusasioita, kummastakaan kun et mitään tiedä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä tein koko työikäni ahkerasti töitä ja maksoin paljon veroja.
Nyt olen hyvällä eläkkeellä jolla tulee vallan hyvin toimeen tarvitsematta töitä, ei pimeänä eikä verokortilla.
Jos on ikänsä laiska ja tyhmänsutjakka, eikä älyä hommata kunnon ammattia ja tehdä töitä ja tienata eläkettä itselleen, niin sitten eläke on pieni, ei voi kuin vinkua omaa saamattomuuttaan.Samoin, eka työpaikka 15 vuotiaana ja opintojen jälkeen töihin. Sitten alan vaihto ja uudey koulutukset.
Eläke on hyvä, säästöönkin jää joka kuukausi.
- Anonyymi00009
Tyhmänsutjakkuutta eli järjen vähäisyyttä ei voi valita itse, vaan se tulee syntymälahjana. Laiskuuteen voi vaikuttaa itsekin.
- Anonyymi00010
Laiska voi tilata ruokansa ja liikkua skuutilla ovelle asti.
- Anonyymi00013
Onneksi pohjasakka kuolee nuorena.
- Anonyymi00015
Joutilaana on aikaa vetää viinaa ja huumeita, ne lyhentää ikää oikeinkin roimasti.
- Anonyymi00017
Noin puolella 18–29-vuotiaana eläkkeelle siirtyneistä ei ole työuraa, iso osa mielenterveyssyistä.
Lisukkeina maksetaan asumistuki, toimeentulotuki, siis kaikki mahdolliset tuet jotka maksamme me työtä tekemä veronmaksajat! - Anonyymi00021
Tulottomia kotitalouksia tulee varmaan lisää yleistuen myötä.
- Anonyymi00023
Juu, varkaudet, ryöstöt yms lisääntyvät kyllä.
- Anonyymi00022
Vastikkeettoman rahan jakaminen lopetettava.
Lopettakaa YLE
niin joutilaat saa ruokarahaa. - Anonyymi00024
Loisivat pummit on kovia sikiämään.
- Anonyymi00025
23 pummia oon käräyttänyt hämäristä duuneista ja käräytän jatkossakin.Kiusaa se on pienikin.
- Anonyymi00026
peräkammarin nettosaaja pummi,
tällä huaveiloo... - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
peräkammarin nettosaaja pummi,
tällä huaveiloo...Miten se kommari pummi näin aikaseen on hereillä...?
- Anonyymi00029
Miten se onnistu? Tiedän henkilön joka kusettaa sossua ja Kelaa surutta. Summat on tonnin verran joka kk
- Anonyymi00030
kuititta työt rules
- Anonyymi00031
Ollaan pojat ja tytöt mukavia. Juuvvaan kaljoo ja puhellaan mukavia.
- Anonyymi00032
600 000 suomalaista on ulosotossa. Olemme onnellinen kansa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938