Tulottomia kotitalouksia enemmän kuin koskaan

Anonyymi-ap

Tulottomien kotitalouksien määrä nousi viime vuonna jälleen uuteen ennätykseen.

28

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pummina on hyvä olla, toiset elättää pankolle.

• Anonyymi00002

Tehkee työt ilman kuittii👌tuloton oon

• Anonyymi00003

Tämähän on maakunnan tapa, pimeä työ kukoistaa. Osahan näistä on ulkomaalaisia joita ei edes velvoiteta työnhakuun.
        Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämähän on maakunnan tapa, pimeä työ kukoistaa. Osahan näistä on ulkomaalaisia joita ei edes velvoiteta työnhakuun.
        Kaikki remontit, lumityöt, kotisiivoukset, pitopalvelu, lapsenhoidot ja tietenkin leipomusten myynti. Nää tulot ei näy tileillä joten täydet asumistuet, toimeentulotuet, elatusmaksut nostetaan kun pariskunnalla kaksi osoitetta.

Taidat olla kateellinen ja nyt juoruat...?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Varsinkin pimeät remontit ovat erittäin laajamittaista toimintää täällä, taloyhtiöt mukana näissä.

• Anonyymi00004

Ite oon myös ollut nollatuloilla jo pitkään.

• Anonyymi00005

Seuraava vasemmistohallitus nostaa omalla työllään elämättömien nk. tulottomien määrän kaikkien aikojen ennätykseen.

• Anonyymi00006

Pienellä eläkkeellä olen.

Pimeää työtä teen ja näin tuplaan helposti kuukausituloni, en koe tekeväni väärin..

• Anonyymi00008

Minä tein koko työikäni ahkerasti töitä ja maksoin paljon veroja.
        Nyt olen hyvällä eläkkeellä jolla tulee vallan hyvin toimeen tarvitsematta töitä, ei pimeänä eikä verokortilla.
        Jos on ikänsä laiska ja tyhmänsutjakka, eikä älyä hommata kunnon ammattia ja tehdä töitä ja tienata eläkettä itselleen, niin sitten eläke on pieni, ei voi kuin vinkua omaa saamattomuuttaan.

• Anonyymi00011

peräkammarissa lähti tuas,
        mielikuvitus laukalle...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

peräkammarissa lähti tuas,
        mielikuvitus laukalle...

No sinusta vasemmistolaisena? varmaan työnteko ja hyvä eläke onkin mielikuvitusasioita, kummastakaan kun et mitään tiedä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä tein koko työikäni ahkerasti töitä ja maksoin paljon veroja.
        Nyt olen hyvällä eläkkeellä jolla tulee vallan hyvin toimeen tarvitsematta töitä, ei pimeänä eikä verokortilla.
        Jos on ikänsä laiska ja tyhmänsutjakka, eikä älyä hommata kunnon ammattia ja tehdä töitä ja tienata eläkettä itselleen, niin sitten eläke on pieni, ei voi kuin vinkua omaa saamattomuuttaan.

Samoin, eka työpaikka 15 vuotiaana ja opintojen jälkeen töihin. Sitten alan vaihto ja uudey koulutukset.
        Eläke on hyvä, säästöönkin jää joka kuukausi.

• Anonyymi00009

Tyhmänsutjakkuutta eli järjen vähäisyyttä ei voi valita itse, vaan se tulee syntymälahjana. Laiskuuteen voi vaikuttaa itsekin.

• Anonyymi00010

Laiska voi tilata ruokansa ja liikkua skuutilla ovelle asti.

• Anonyymi00013

Onneksi pohjasakka kuolee nuorena.

• Anonyymi00015

Joutilaana on aikaa vetää viinaa ja huumeita, ne lyhentää ikää oikeinkin roimasti.

• Anonyymi00017

Noin puolella 18–29-vuotiaana eläkkeelle siirtyneistä ei ole työuraa, iso osa mielenterveyssyistä.
      Lisukkeina maksetaan asumistuki, toimeentulotuki, siis kaikki mahdolliset tuet jotka maksamme me työtä tekemä veronmaksajat!

• Anonyymi00021

Tulottomia kotitalouksia tulee varmaan lisää yleistuen myötä.

• Anonyymi00023

Juu, varkaudet, ryöstöt yms lisääntyvät kyllä.

• Anonyymi00022

Vastikkeettoman rahan jakaminen lopetettava.
      Lopettakaa YLE
      niin joutilaat saa ruokarahaa.

• Anonyymi00024

Loisivat pummit on kovia sikiämään.

• Anonyymi00025

23 pummia oon käräyttänyt hämäristä duuneista ja käräytän jatkossakin.Kiusaa se on pienikin.

• Anonyymi00026

peräkammarin nettosaaja pummi,
        tällä huaveiloo...

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

peräkammarin nettosaaja pummi,
        tällä huaveiloo...

Miten se kommari pummi näin aikaseen on hereillä...?

• Anonyymi00029

Miten se onnistu? Tiedän henkilön joka kusettaa sossua ja Kelaa surutta. Summat on tonnin verran joka kk

• Anonyymi00030

kuititta työt rules

• Anonyymi00031

Ollaan pojat ja tytöt mukavia. Juuvvaan kaljoo ja puhellaan mukavia.

• Anonyymi00032

600 000 suomalaista on ulosotossa. Olemme onnellinen kansa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe