Onko joku onnistunut soittoäänen säätämisessä hiljaiseksi? Min säädöllä kuuluu 1km päähän. HMD meni sössimään äänen säädötkin, historian ensimmäinen super pska puhelin.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
joku 30x taitaa olla hiukan samaa vähine muisteineen, antero huomaa, että muisti vähissä ja pyytää poistamaan whatsappin - ainoa sovellus, muuten, mikä asennettuna. ja päivitykset vie muistin tappiin ja puhelin jäkkii epämääräisessä tilassa tämän takia pitkiä aikoja..
- Anonyymi00002
Näin käyttöohje opastaa:
PROFIILIT
Aseta profiili
Käytettävissä on useita profiileita eri tilanteisiin. Puhelimessa on esimerkiksi äänetön-profiili
tilanteisiin, joissa äänet eivät saa kuulua, ja ulkoilmaprofiili, jonka äänet kuuluvat voimakkaina.
1. Valitse Valikko > Asetukset > Profiilit .
2. Voit säätää profiilia selaamalla sen kohdalle ja valitsemalla � > Asetukset . Sitten voit muuttaa
haluamiasi asetuksia.- Anonyymi00003
Kiitos, aikoja sitten kokeiltu 1 edelleen kova ääni, tärinä taas vaimea harvoin sitä edes huomaa ellei nenän edessä, toivoton kapine, kaikkien aikojen huonoin äänensäätö + käytettävyys..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603