Siksikö heittäytyi pelastettavaksi kun omat viinat oli loppu ja lisää teki mieli...?
Saario pyysi pelastajiltaan heti alkoholia
37
427
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sai olla kaukana perheestään. Kyllä silloin viina maistuu.
- Anonyymi00013
Tuo on totta, aina kun olen reissussa edes muutaman tuhannen km päässä, niin tärpättiä kuluu kaksin käsin. Se on todellisen miehen merkki, myös sikaria kuluu toppatolkulla!
Kotona taas saa sitten olla ilman, ja sekös käy luonnon päälle. Mutta kyllä sitä rakastavasta perheestä kannattaa pitää kiinni, niitä ei kasva puissa.
Kun Fugessa ottaa kolmen viikon rännin, sitä alkaa jo kovasti kaipaamaan emännän höyryävien ruokapatojen äärelle.
- Anonyymi00002
Siitäkin saatiin kiva klikkiotsikko. On tärkeää saada naamaansa tyrkylle eetteriin.
- Anonyymi00003
Viina maistuu suomalaismiehelle joka tilanteessa.
- Anonyymi00004
Mutta mahdollisen puolison syyksi sekin yleensä laitetaan, tai että alkoholismi on sairaus. Tai että tullut perimässä vanhemmilta. Tai että on ollut koulukiusattu.
Soutaja olisi hypotermiassa sen viinaryypynsä ansainnut lämmikkeeksi, mutta ei siellä laivalla ollut.
- Anonyymi00006
Tais olla umpijäässä, alko olis sulattanu ja lämmittämyt. Pitäs olla laivoissa mukana lääke konjakkia.
- Anonyymi00016
Ei ole olemassakaan mitään lääjekonjakkia, ihan samaa viinaa se on.
Ilmeisesti nimitys lähtöisin historiasta kun reseptillä on saanut vähän edullisemmin kuin Alkosta.
- Anonyymi00007
Vois olla hyvä varuste, viina kanisteri, lämmikksseksi hypotermiaan. Koittakaa itse olla monta cuorokautta umpi jäässä apua odottamassa.
- Anonyymi00025
Ota hyvä ihminen pikimmiten yhteyttä ala-asteen äidinkielenopettajaan!
- Anonyymi00009
Munpuolesta olis voinu jättää koko juipin sinne merelle, ei tulis ikävä.
- Anonyymi00012
Noh noh! Ei noin saa sanoa - hienoa kun taistelee olosuhteissa, joita et itse kestäisi vaikka tulisivat vain uniisi.
Pohdi tätä kotva. - Anonyymi00031
Minulle olisi tullut. Komee mies. Pantava. 👉🏻✊🏻
- Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minulle olisi tullut. Komee mies. Pantava. 👉🏻✊🏻
40-70-vuotiaat naiset tuntuvat olevan kaikki ihastuneita soutajaan, kommenteissa melkoista unelmahöttöä.
- Anonyymi00011
Ilmiselvää persuainesta.
- Anonyymi00017
Valtameren aallokossa omat viinapullot tuli tyhjennettyä ja siksi puoli maapalloa hälytettiin kalliisiin pelastusoperaatioihin.
- Anonyymi00019
Eiköhän se syy ollut kova tuuli ja merenkäynti, paatti alkoi mennä ympäri ja vettä puski kajuuttaan varmaan satoja litroja - itse olisit ollut paskat housussa saman tien.
Myönnä! - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eiköhän se syy ollut kova tuuli ja merenkäynti, paatti alkoi mennä ympäri ja vettä puski kajuuttaan varmaan satoja litroja - itse olisit ollut paskat housussa saman tien.
Myönnä!Veneellä syttyi tulipalo ja se oli syypää tuohon.
- Anonyymi00024
Johan on järjenjuoksu että merelle lähdetään ryyppäämään. Ja vielä merelle jossa on kymmenmetrisiä aaltoja. Nyt jäitä hattuun ja järki käteen.
- Anonyymi00037
Anonyymi00021 kirjoitti:
Veneellä syttyi tulipalo ja se oli syypää tuohon.
Tahallaan sytytti tulipalon jotta sai lisää viinaa...?
- Anonyymi00018
Kaikki mitä sanot käytetään sinua vastaan.
- Anonyymi00035
Ja aika paljon sellaistakin, mitä et ole sanonut.
- Anonyymi00020
Joo, olis tosiaan saanu jäädä sinne merelle vaikka pariksi vuodeksi.
- Anonyymi00022
Tämä aloitus kertoi kaiken palstan käyttäjien äo:sta
Tyhmyys loistaa ja järki puuttuu.
Fiksusta miehestä puhutaan pahaa.
Hävetkää aikuiset ihmiset, sillä aikuisia te olette, nuoriso ei käytä tätä palstaa.- Anonyymi00023
Samaa mieltä holmö ja lapsellinen aloitus.Jotkut eivät koskaan
kasva aikuisiksi. - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Samaa mieltä holmö ja lapsellinen aloitus.Jotkut eivät koskaan
kasva aikuisiksi.Onneksi sinä olet kasvanut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onneksi sinä olet kasvanut.
Opetan työkseni alakoulussa käytöstapoja.
- Anonyymi00029
Millä mandaatilla haukut palstan muita keskustelijoita?
Tämä on S24-juorupalsta.
Vai onko Saarion taustatiimi tullut jo tällekin palstalle jakamaan omaa totuuttaan.
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. - Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Millä mandaatilla haukut palstan muita keskustelijoita?
Tämä on S24-juorupalsta.
Vai onko Saarion taustatiimi tullut jo tällekin palstalle jakamaan omaa totuuttaan.
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.Se "leikki" on suomi24-palstalla köyhien ja katkerien haukuttavana oleminen. En ihan usko että Saario on ryhtynyt siihen mitenkään.
- Anonyymi00042
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se "leikki" on suomi24-palstalla köyhien ja katkerien haukuttavana oleminen. En ihan usko että Saario on ryhtynyt siihen mitenkään.
Ei S24-palstalaiset olleet soutelijana, vaan tämä Saario ihan itse, ja joka ihan itse päätti ryhtyä soutelemaan.
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
- Anonyymi00030
Liekö mukiinmenevä mies...?
- Anonyymi00034
Marttiinilta ei onnistuisi sama suoritus.
- Anonyymi00036
Ei kait se vaan ole siellä kännissä soudellut. Se on airojuoppous poliisii!
- Anonyymi00038
Kyllä siellä jano tulee, kun välillä soutelee.
- Anonyymi00039
Olis hukkunu turha julkkis kuten harkimo
- Anonyymi00040
Suomessa valtion on turvattava juomat näissä tapauksissa, tämä on huippu-urheilua.
- Anonyymi00043
bvv
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393