Kuitenkin ensi viikon torstaina minulla on työnhakukeskustelu työkkärissä. Sekoittaako se eläkeasioita?
Olen eläkkeellä
11
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä, mutta minä ainakin vastaavassa tilanteessa enisin haastatteluun ja katsomaan/kuulemaan,
mitä on tarjolla. Sitten aukaisisin sanaisen arkkuni🤣🤣🤣.
Mee ihmeessä ja kerro täällä retksesi tulokset! - Anonyymi00002
Ei vaikuta mitenkään, jos olet työeläkkeellä. Vanhuuseläkkeellä.
- Anonyymi00003
Olen 35, kohta 36 ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen 35, kohta 36 ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Jos olet tk-eläkkeellä, niin oletus tietysti on, ettet ole työkykyinen. Jos kuitenkin olet työkykyinen, niin miksi olet tk-eläkkeellä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos olet tk-eläkkeellä, niin oletus tietysti on, ettet ole työkykyinen. Jos kuitenkin olet työkykyinen, niin miksi olet tk-eläkkeellä.
Just.
- Anonyymi00006
Onhan tuo selkeää ei työkkärissä tartte olla jos TK eläkkeellä .Mutta tuo varhenettu on eri asia??silloin eikö saa pitää peruspäivärahan??
- Anonyymi00007
Eläkkeellä ollessa on oikeus olla myös työnhakijana!
Tulot ainostaan muuttaa verotusta, mutta vain sen työn suhteen! Työeläke on jo ansaittua!- Anonyymi00009
Eikös tuossa ole kyse tk-eläkkeestä?
Vanhuuseläkeellä saa ja voi tehdä työtä niin paljon kuin paikat kestää eikä se vaikuta eläkkeeseen yhtään mitään. Tietysti verotus muuttuu tulojen kasvun myötä progressionkin vuoksi. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikös tuossa ole kyse tk-eläkkeestä?
Vanhuuseläkeellä saa ja voi tehdä työtä niin paljon kuin paikat kestää eikä se vaikuta eläkkeeseen yhtään mitään. Tietysti verotus muuttuu tulojen kasvun myötä progressionkin vuoksi.Niin ja kaikki alle 68 ikävuoden tehty työ kerryttää tietysti uutta eläkettäkin, kota aletaan maksamaan 68 vuotta täytettyä.
- Anonyymi00008
A nna työttömille työtä! Etkö jo pärjää?
- Anonyymi00010
Minun työnhaku lopetettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?943063Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,402785Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472581Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122224Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111772- 1681424
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301178- 521082
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15876Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois112863