Kertokaa, keihin ihmisiin täällä kannattaisi tutustua, ja missä käydä. Olen lukenut että uimahalli on suosittu, mitä muuta aktiviteettia on? Tanssiryhmiä tai muuta?
Mies. Lahti.
Olen muuttamassa paikkakunnalle.
46
779
Vastaukset
- Anonyymi00001
On tämä kylä mainettaan parempi.
Täällä on joillakin tapana mustata paikkakuntaa..
Ihan normaaleja ihmisiä.
Mistäpä sitä kenellekään voituttavia suositella..
Jokainen hakee seuransa.- Anonyymi00009
Itse kysyt, itse vastaat, hölmökin olet, etkö itse huomaa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse kysyt, itse vastaat, hölmökin olet, etkö itse huomaa?
Ei kaikki ole sinunlaisia, jotka nostavat omia ketjujaan..
Ealoitus Ei ole minun
Sinulle suosittelisin pesua harjan kanssa, äläkä unohda haarojenväliä ja persvakoa.
Olisi viihtyisempää olla sinun lähistölläsi.
Mielelläni pysyisin sinusta kaukana, mutta se ai ole mahdollista.
Siis näillä ohjeilla eteenpäin.
Vuosi vasta alulla, huokaus. - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei kaikki ole sinunlaisia, jotka nostavat omia ketjujaan..
Ealoitus Ei ole minun
Sinulle suosittelisin pesua harjan kanssa, äläkä unohda haarojenväliä ja persvakoa.
Olisi viihtyisempää olla sinun lähistölläsi.
Mielelläni pysyisin sinusta kaukana, mutta se ai ole mahdollista.
Siis näillä ohjeilla eteenpäin.
Vuosi vasta alulla, huokaus.Luonteesi tuli kertaheitolla selväksi, mikä olet, mitä haet, hyi.
Loppu. - Anonyymi00041
...mene sinne uimahalliin, kävit just' joten, sitten tanssahtelet siinä hallin päädyssä ulkosalla, siinä vähään keimailet...
- Anonyymi00002
Emojilta t a a s uusi testialoitus.
Ei kukaan kysele näin, se joka muuttaa korpikylään, tietää mihin on tulossa.
Ei uskota, että edes piripää viitsisi kysellä.
Höpön, höpön.- Anonyymi00004
Sinä taidat päivystää täällä koko ajan.
Olisi hyvä ulkoilla, ja kuntoakin hyvä hoitaa. Muuten lihakset surkastuu, ja samoin surkastuu aivotoiminta, joka ilmenee samojen asioiden toisteluna.
Pesulla olisi myös hyvä käydä, ettei ummehtuneiden kalsarien lemu saa lähipiirillesi allergisia reaktioita. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä taidat päivystää täällä koko ajan.
Olisi hyvä ulkoilla, ja kuntoakin hyvä hoitaa. Muuten lihakset surkastuu, ja samoin surkastuu aivotoiminta, joka ilmenee samojen asioiden toisteluna.
Pesulla olisi myös hyvä käydä, ettei ummehtuneiden kalsarien lemu saa lähipiirillesi allergisia reaktioita.Etköhän itse ole SE takkutukka Emoji, jääköön sanomatta, tiedämme kuka olet, outo hyypiö, siksi tarkkailussa, valehtelet kuin pirit yleensäkin.
Supo tietää.
- Anonyymi00003
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00005
Jos puute iskee niin etsit isosuisen mälliämpärin saat ainakin kaikki pitäjän taudit tervetuliaisina sitten??🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00012
Tästä ja muista sinun sanomisista lähtee nyt tutkintapyyntö ja nimi tulee sitten kaikkien tietoon.
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tästä ja muista sinun sanomisista lähtee nyt tutkintapyyntö ja nimi tulee sitten kaikkien tietoon.
Kiitis p aljon ja samalla sinun, se on taattu.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiitis p aljon ja samalla sinun, se on taattu.
Minä en täällä ole uhkaillut enkä haukkunut ketään mutta tämä emojityyppi on ylittänyt sen verran pahasti rajan että nimi ja tuomio kyllä tulef julki aikanaan. Se jos minun nimi tulee julki niin mitä sillä on väliä koska sinähän se uhkailia olet😉
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä en täällä ole uhkaillut enkä haukkunut ketään mutta tämä emojityyppi on ylittänyt sen verran pahasti rajan että nimi ja tuomio kyllä tulef julki aikanaan. Se jos minun nimi tulee julki niin mitä sillä on väliä koska sinähän se uhkailia olet😉
Juuri näin on nähty.
- Anonyymi00006
Keilaus on mukava harrastus 👍 Suosittelen
- Anonyymi00010
Hyvä vinkki! Kokeiluun😎✌️
- Anonyymi00008
Byääääh, homppeleita on jo liikaa.
- Anonyymi00020
pikkupojasta tehtaillee vuodesta toiseen samoja textejä
- Anonyymi00026
Haapavedellä maalitettiin alaasteen rehtoria joka teki asiasta tutkintapyynnön ja kiinnijäänneelle oli tärkeintä ettei hänen nimeään julkaistaisi koska tuli pelko kasvojen menetyksestä. Korvaukset joutui kyllä maksamaan.
Emojipoju ei pääse niin vähällä...- Anonyymi00028
Näin tulee käymän Emji Pellellekin.Sieltä löytyy törkykirjoituksia oikein nimien kera.Jopa aivan tavisten nimiä on on mainittu.Hänen maalitusta on kestänyt usean vuoden ajan joten se on raskauttava asia.Eikä auta siinä Raamatutkaan.
- Anonyymi00029
Nämä ovat köykäisiä juttuja, lopettakaahan tuo räksytys, aloittaja näyttää olevan outo lintu.
- Anonyymi00030
Pyhäjärven väki on siitä outoa porukkaa että suurimmalla osalla uusi tulokas on suurin uhka omalle imagolle.
- Anonyymi00043
Pelleily joutavilla = epätervettä tehtailua.
Se joka tänne oikeasti muuttaisi, ei kysele noin tyhmiä. - Anonyymi00046
Inago, mitä hiton merkitystä sillä on Pyhäjärvellä, elä eläämääsi, jätä turha kutvotus.
- Anonyymi00031
Tekoälyllä on todella hyvä arvioida näitä kirjoituksia, monet aloittaa ketjun ja itse vastailevat itselleen 🤣
- Anonyymi00036
Näin on nähty, tässä osiossa tihenevässä tahdissa.
- Anonyymi00032
Menehän pyhäjärvelle muuttoa suunnitteleva ensin kunnantalon nurkka huoneeseen ravatti kaulassa ja kerro olevasi viherloikan investoija!!!
Siitä alkaa roolisi miljardin Pyhäjärvellä!
Saat syödä ja juoda ja Elo on ihanaa!!!- Anonyymi00034
Ala sinä emojiPelle kepu pakata kamppeesi ja HÄIVY näkymättömiin .SINUA ei täällä kaivata .HÄIVY::!!::!!
- Anonyymi00040
Siksiköhän "hän"tykkää ottaa ilmalentoja housut nilkoissa että nivuset ja persvako tuulettuvat lennon aikana??🍀🍀
- Anonyymi00044
Stop, stop emoji, hidasta vauhtiasi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ala sinä emojiPelle kepu pakata kamppeesi ja HÄIVY näkymättömiin .SINUA ei täällä kaivata .HÄIVY::!!::!!
emoji on persu 100% faktaa
- Anonyymi00038
Emojipellen puolustelija jo täällä poistelee tiettyjä viestejä kun osuu liian lähelle..
- Anonyymi00039
Käyhän iltapesulla.
- Anonyymi00042
Kohta pääsöö puolukkaan toverit terv pääläri-erkki
- Anonyymi00045
Oletko sama 51 v, joka tarjoaa toisaalla "lastenhoitoapua" haloo, herätys.
- Anonyymi00047
Metsäkoneen hytissä aikaa kirjoitella??
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Metsäkoneen hytissä aikaa kirjoitella??
Siis näitä lastenhoito juttuja...
- Anonyymi00050
Hajusta tunnistat kehen ei kannata tutustua🍀🍀🍀🍀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403