Olen vanhempi mies, voit olla vanhempikin.
Haluan nuollla , pillua tissit ym. Pohjois uusimaa
17
1234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ok, mihin tuun antaa? Mielelläni tulisin nuoltavaksi..
- Anonyymi00002
Missähän tavattais, ehdota sinä, olis ihan kiva.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missähän tavattais, ehdota sinä, olis ihan kiva.
Kirjoita mulle niin saat tuntea kieleni pillussasi ;)
Samsung11856(at)gmail.com
- Anonyymi00003
Laita tähän sun joku yhteystieto? Niin sovitaan
- Anonyymi00004
Olen aloittaja, tässä vaikea antaa yhteys tietoja, pitäis tavata jossain vaikka kaupan ym, parkkipaikalla, ja sovittais siellä sitten, miten jatketaan. Moi
- Anonyymi00006
Moi, jos haluat, että sinua nuollaan niin laita sähköpostisi niin laittelen sulle viestiä
- Anonyymi00007
Heippa oon aina halunnu et vanhempi ukko nuolee jalkoväliäni ( karvaton) ja myös pyllyäni ja tissejäni jne Oon Hyvinkäältä , missä nähään ?
- Anonyymi00008
Moi!
Kerrohan vähän millainen oot vartaloltasi 😉 - Anonyymi00009
Onnistuu, laita viestiä samsung11856(at)gmail.com
- Anonyymi00012
Heippa , Mäkin haluisin nuoltavaksi , kullia en anna sisään laitta mutta saat nuolla pyllyn , pillun , tissit , kainalot jne . Oma ukko ei nuole mitään !! sano missä ja koska , pääsen autolla
- Anonyymi00013
Kyllä haluaisin noin nuolla kun kerrot, missä oot.
- Anonyymi00016
Onnistuu samsung11856(a)gmail.com
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onnistuu samsung11856(a)gmail.com
Vartalolta olen hiukan pyöreä , sanovat että muhkeat tissit . ei karvoja pyllyssä eikä emättimen ympärillä..kivat reidet , pitkät mustat hiukset , isot nännit varsinkin kun ne kiihottuu...pylly reikää ja pillua saa nuolla ehdottomasti . ajeletko Hämeenlinnan ja Hyvinkään seudulla ? levähdyspaikka..?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vartalolta olen hiukan pyöreä , sanovat että muhkeat tissit . ei karvoja pyllyssä eikä emättimen ympärillä..kivat reidet , pitkät mustat hiukset , isot nännit varsinkin kun ne kiihottuu...pylly reikää ja pillua saa nuolla ehdottomasti . ajeletko Hämeenlinnan ja Hyvinkään seudulla ? levähdyspaikka..?
Kyllä käy
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
ABCn parkkiksella
- Anonyymi00019
Hyvinkään abceellä! Kerro aika niin nähdään ! Nautinto Naiselle!
- Anonyymi00022
Mee hevon vittuun vajakki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756