Vanhemmalla iällä on vielä tunteellisempi

Anonyymi-ap

Jotenkin sitä kypsyy ajatuksissa.

37

509

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja vitut testotaso laskee ja estrogeeni nousee varsinkin miehillä .
      Joten koko maa on täynnä kiukkuisiä vanhoi äijiä
      Joilla ei enää seiso ja mitää ei saa aikaan ...
      Nii pitää edes sitte höpötellä kivasti
      Et jos sillä edes lohkeasi seuraaki.

• Anonyymi00003

Ärähtely niinkö lisääntyy.

• Anonyymi00010

Puhut ihan puutaheinää. Testosteronin lasku nimenomaan pehmentää miehiä, eikä tee heistä kiukkuisia. Estrogeeni myöskään el ole mikään ”kiukkuhormoni”.

• Anonyymi00013

Huomaatko että olet itse kiukkuinen? Taidat kertoilla tuossa itsestäs! 😆

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Puhut ihan puutaheinää. Testosteronin lasku nimenomaan pehmentää miehiä, eikä tee heistä kiukkuisia. Estrogeeni myöskään el ole mikään ”kiukkuhormoni”.

Vanhat äijät kuitenkin on usein aika kärttyjä €a#@&gh! Ja tämä on fakta.

• Anonyymi00019

Se että satuilet itsellesi ei vielä tee siitä totta 🥹

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olisit itsekin jos sivut olisi kipeet koko ajan ja joku selkäranganrappeuma ja hermokivut..

• Anonyymi00029

Minä etsin ystäväksi juuri sellaista vanhaa mietä, jolla ei enää seiso. Halut loppuneet aikoja sitten.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei minun isäni ollut kärttyinen koskaan. Hän oli tyytyväinen elämäänsä ja aina hyväntuulinen.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olisit itsekin jos sivut olisi kipeet koko ajan ja joku selkäranganrappeuma ja hermokivut..

Sellainen vaivako sinulla on.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei se mikään fakta ole!

• Anonyymi00002

Ainakin tiedän minkälainen mies olisi mulle nyt sopiva.

• Anonyymi00004

11

• Anonyymi00009

Lisääntykö ton verran vuosia hetkessä?

• Anonyymi00005

Nyt uskallan sanoa vastaan miehellenikin!

• Anonyymi00006

Näin ja varovaisempi liikkeissään. Väärin ymmärtämiset enemmän mahdollisia? Kohdannut näitä setädraaman synnyttäjiä, jotka ovat täysin toisen mielikuvituksen tuottamaa harhaa? Epäileväisempi vanhempana, kokemat muokkaa käyttäytymistä.

• Anonyymi00007

Ai on? Mielestäni tuo ei ikää katso.
      Millaiselle noin tapahtuu? Kypsyvätkö ne oikeasti sellaiselle?

• Anonyymi00008

Malttaa odottaa, tutustua ja tunnustella tunteitaan. Kyllä se on iän tuomaa viisautta.

• Anonyymi00021

Missä vaiheessa kiitos seisoo eli asiat voi toteutua?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Missä vaiheessa kiitos seisoo eli asiat voi toteutua?

Siinä vaiheessa kun on tunteet ja tahtoa toteuttaa niitä molemmilla.

• Anonyymi00011

Myös erittäin erottinen voi nainen olla, ainakin hän on. Houkuttelevana mielessä...!

• Anonyymi00016

Ai vähän kuin Linda Lampenius, 55? ❤️‍🔥

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ai vähän kuin Linda Lampenius, 55? ❤️‍🔥

Kuka tahansa toinenkin, varsinkin hän. Tunteeni tietää, oli sitä "flirttiä" silloin. Olisin rakastellut häntä vaikka miten usein ja yhä sama tunne, houkutteleva tuttu nainen. 🔥🍒

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuka tahansa toinenkin, varsinkin hän. Tunteeni tietää, oli sitä "flirttiä" silloin. Olisin rakastellut häntä vaikka miten usein ja yhä sama tunne, houkutteleva tuttu nainen. 🔥🍒

Mikä estää?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei naisen seksikkyys ole iästä kiinni. Olen 60- vuotta ja edelleen seksikäs ja haluttava. Vartalo parempi kun monellä 40- vuotiaalla ja ihoani olen aina varjellut palamiselta ja auringolta. Viime kesänä Italiassa en voinut olla keikuttamatta rintavarustustani yhden silikoonipommin vieressä. Hänen mieheltä meinasi silmät tippua päästä ja perhe riita valmis. Ikä ei ole mikään sidos haluttavuuteen.

• Anonyymi00012

Riippuu varmaan ihmisestä. Itselleni tullut ehkä sellainen tjaa a asenne jos joku ei tykkää olkoon tykkäämättä. Nuorena yritin mielettää. Nykyään ei jaksa. Tunne myrskyjö tulee harvoin. Nekin laantuu äkkiä. Asioita ajatelee jotenkin enemmän realisesti eikä tunteella.

• Anonyymi00034

Samoin on minullakin, olen ennen kaikkea realisti!

• Anonyymi00014

Kyllä, tuntee empatiaa väsyneen oloisia miehiä kohtaan ja jotain universaalia rakkautta ihmiskuntaa kohtaan (Poislukien toisten kärsimyksellä ilakoivat tai sitä huvikseen aiheuttavat).

• Anonyymi00015

Vanhempana ei viitsi ottaa riskejä, eikä nolata itseään, jokainen haluaa säilyttää loukkaamattoman arvokkuutensa, eikä antaa torjunnalla tilaisuutta. Siksi on äärimmäisen vaikea keneenkään tutustua, kun ikää karttuu. Hullut ja juopot ovat sitten oma lajinsa.

• Anonyymi00017

Eihän torjunta vie kenenkään arvokkuutta. Ihmisarvo on loukkaamaton ja jakamaton. Miten kenenkään toisen teko ( omista syistään johtuen ei halua olla yhdessä koska ei vaikka tunne rakkautta tai ihastusta) voisi viedä minulta arvokkkuuden?

• Anonyymi00035

Minä en ajattele noin. Koska olen jo kauan kokenut, ettei minulla ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään.

• Anonyymi00024

Kuka muka

• Anonyymi00027

Pitää ehkä paikkansa, jos ihastuu johonkin kuin joku teini-ikäinen. Vuosikausia on käyttäytynyt järkevästi, ja tunnemaailma jäänyt ikään kuin sivuun. Sitten yhtäkkiä iskee tuo jalat alta vievä tunne. Seuratako sitä vain palattava vain maan tasolle, siinäpä pulma.

• Anonyymi00032

Minulla ei ole tuota pulmaa, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta enää rakastua keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi00028

En ole samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi00036

Hyvä tietysti, jos osaisikin olla niin päättäväinen, ettei rakastu enää koskaan. Mutta, en kadu sitä ikinä, että olen täynnä tunteiden aallokkoja.

• Anonyymi00038

Kypsyy ajatuksissa totaalisesti mahtomuudesta mahdollisuuteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5554
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      196
      3578
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2408
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1208
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      63
      1040
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1012
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      83
      998
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      965
    Aihe