Viestin lähettäminen

Anonyymi-ap

Mä haluaisin lähettää sulle viestin siihen työpuhelimeen mutta en uskalla kun en tiedä miten tällä kertaa suhtautuisit. Haluaisin vaan kertoa,kuinka mulla on ikävä sua 🥹❤️👩‍❤️‍👩

50

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lähetä viesti hänelle. Minä pidän peukkuja sulle.

• Anonyymi00003

Kun uskaltaisi. Tänään melkein meinasin lähettää.... 💕

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun uskaltaisi. Tänään melkein meinasin lähettää.... 💕

Ei kannata yliajatella, lähetät vaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei kannata yliajatella, lähetät vaan.

Selvästi yllytär 🤭😃Pitäisi mutta sitten sitä jänistää 🙈 . Millainen viesti olisi sopiva 😉?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Selvästi yllytär 🤭😃Pitäisi mutta sitten sitä jänistää 🙈 . Millainen viesti olisi sopiva 😉?

Yllytät!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Yllytät!

Yllytän koska tunnistan tuon. Joskus itekin lähettänyt melko päättömiä viestejä, joskus tavallisia. Joskus on vastattu, joskus ei. Olen edelleen hengissä 🙂

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Yllytän koska tunnistan tuon. Joskus itekin lähettänyt melko päättömiä viestejä, joskus tavallisia. Joskus on vastattu, joskus ei. Olen edelleen hengissä 🙂

Sitten nolottaa kun töissä nähään 🙈🙈❤️

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mä kerran pyysin anteeksi lähettämääni viestiä ja pyysin toista unohtamaan sen 😂

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mä kerran pyysin anteeksi lähettämääni viestiä ja pyysin toista unohtamaan sen 😂

Melkeen tein samoin 🙈🙈🤣🤣🤣.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Toimikaa kuten Pirjo (TV). Lähettäkää viesti kännykällä hänelle ja sitten menette hänen ovikelloa soittamaan: ”Ei ollut tarkoitus”.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Noi työkaveriin ihastumiset voi olla suht hankalia.

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00005

😄😄😄

• Anonyymi00004

Se tuntuu ylitsepääsemättömältä, mutta vaikka pelkäät, niin tee se 🙂. Todennäköistä on että ei vastaa, tai vastaa, niin siinäpä ne vaihtoehdot on.

• Anonyymi00010

Helpommin sanottu kuin tehty. En halua vaikuttaa ahdistelijalta/olla tyrkky. Viimeksi tilanne meni tuohon mutta haluaisin jotain hänelle kirjoittaa ❤️❤️❤️

• Anonyymi00006

Työpuhelimet eivät ole henkilökohtaisten asioiden hoitoa varten muuta kuin äärimmäisessä hätätilanteessa jos läheinen ei saa omasta puhelimesta kiinni työnjohdolla monesti yksi ja sama roikkuvat puhelimessa muutenkin kokoajan kun asiakkaat tai sopiva osapuolet soittelevat ja toiset siksi kun on tylsää

• Anonyymi00008

Sopija osapuolet siis

• Anonyymi00021

Meillä ei työpuhelimia enää paljon käytetä, vaan keskustelemme Teamsissa.

• Anonyymi00031

On varsinaisia pelkästään työkäyttöön tarkoitettuja puhelimia, mutta on myös ns. työsuhdepuhelimia. Kun kännyköiden puheluiden hinnat olivat viime vuosituhannella jopa satoja euroja, yritykset antoivat työntekijöilleen työsuhdepuhelimia, joiden verotusarvo on ollut 20€. Samaa puhelinta voi käyttää myös yksityisesti, mutta liialliseen palvelunumeroihin käyttöön voidaan puuttua. Eihän kukaan nykyään työelämässä edes soita, ellei kyseessä ole esim. markkinoinnin ihminen, joka muutenkin käyttää puhelinta paljon.

• Anonyymi00009

Mä käytän tätä luuria kaikkiin puheluihin ja viesteihin.

Mua alkoi naurattamaan, että saanko viestin sonnilta vai?

😅 Mä oon kiltti spuuki!

• Anonyymi00016

Maksat itse kaikki laskutkin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Maksat itse kaikki laskutkin?

Jep. Tottakai!!

• Anonyymi00013

Harmi ettei ole minä. Ei ole enää työpuhelinta.

• Anonyymi00019

Loppuiko työt ?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Loppuiko työt ?

Ei loppunut. Eläköidyin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei loppunut. Eläköidyin.

Onko sulla nyt eri numero? Sivusta vaan

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko sulla nyt eri numero? Sivusta vaan

Ei sillä, että uskaltaisin sinulle viestiä lähettää. Luulen, että tilanne on tuo. Sydämen lähetän ❤️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Loppuiko työt ?

Loppuu ne.

• Anonyymi00015

Ihan mahanpohjassa tuntuu jo pelkkä ajatuskin ❤️hän on ihana, saa mut ihan sekaisin 😍👩‍❤️‍👩🥵

• Anonyymi00026

Minä en mitään viestejä lähettele. Oon siinäkin ihan paska!

• Anonyymi00028

Siihen työpuhelimeen...Kiitos!

• Anonyymi00029

Haluaisitko multa sen viestin, ilahtuisitko ?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Haluaisitko multa sen viestin, ilahtuisitko ?

Jos ajattelet et jotain jäi kesken. Jos olet hän, niin ymmärrän huolen minun suhtautumisesta, tilanne meni aikoinaan niin nopeasti ohi. Tietenkin muistan ja ilahtuisin.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jos ajattelet et jotain jäi kesken. Jos olet hän, niin ymmärrän huolen minun suhtautumisesta, tilanne meni aikoinaan niin nopeasti ohi. Tietenkin muistan ja ilahtuisin.

Niin meni,mä peräännyin koska pelästyin 🙈. Jos luulet,että olen unohtanut sinut niin en ole ❤️.
        Olen pitänyt etäisyyttä sinuun koska ajattelin,että näin parempi

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Niin meni,mä peräännyin koska pelästyin 🙈. Jos luulet,että olen unohtanut sinut niin en ole ❤️.
        Olen pitänyt etäisyyttä sinuun koska ajattelin,että näin parempi

Sinun pitääkin ajatella mikä on sinun kannaltasi parasta, tietenkin vaikutit minuun syvästi ja minulle jäi ikävä ❤️

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sinun pitääkin ajatella mikä on sinun kannaltasi parasta, tietenkin vaikutit minuun syvästi ja minulle jäi ikävä ❤️

Ehkä tässä ajattelin sitä etten voi liian innokkaasti sulle tunteitani ilmaista ja kun ilmaisit viestissä asian niin.
        Nähdäänhän me edelleen työnmerkeissä vaikka toivois enemmän jotain intiimiä. Olet ihana ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00050
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Miksi vastailet trollille
        Nainen sivusta

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Miksi vastailet trollille
        Nainen sivusta

Mistä niin päättelet että on trolli?

• Anonyymi00033

Nämä aloitukset on semmosia säälittäviä provoja.
      Aloittaja haluaa nähdä kuinka moni innostuu syöttiin ja alkaa vastaamaan.
      Aloituksen rustaaminen palstalle ei vaadi rohkeutta.
      Saahan siinä ajan kulumaan jollei muuta.

• Anonyymi00034

En tiedä ottaako kukaan näitä asioita henkilöitä tunnistavasti tai siinä mielessä ottaa et jokainen kertoo omassa elämässään tapahtunutta, samankaltaisia tapahtumia, eikä niinkään mieti ovatko tosielämän ihmiset täällä vastaamassa, joskus ovat.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En tiedä ottaako kukaan näitä asioita henkilöitä tunnistavasti tai siinä mielessä ottaa et jokainen kertoo omassa elämässään tapahtunutta, samankaltaisia tapahtumia, eikä niinkään mieti ovatko tosielämän ihmiset täällä vastaamassa, joskus ovat.

Sitä juuri tarkoitan, että tänne ei tarvitsisi kenenkään tehdä provoja jos ihmisillä olisi taito ja rohkeus hoitaa ihastumiset reaalimaailmassa niiden oikeiden ihmisten kanssa.

Ja onhan täällä joillakin sellainen taito, että osaa sopivalla tavalla provosoida palstalla olevien tunteita.
        Jos sitä tekisi oikeissa ihmissuhteissa kuin täällä kirjoituksissa, niin sen voisi herkempi ihminen ottaa hyväksikäyttönä ja manipulaationa. Jota se voi ihan hyvin täälläkin olla. Toisten tunteilla pelleileminen ei ole leikin asia.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sitä juuri tarkoitan, että tänne ei tarvitsisi kenenkään tehdä provoja jos ihmisillä olisi taito ja rohkeus hoitaa ihastumiset reaalimaailmassa niiden oikeiden ihmisten kanssa.

Ja onhan täällä joillakin sellainen taito, että osaa sopivalla tavalla provosoida palstalla olevien tunteita.
        Jos sitä tekisi oikeissa ihmissuhteissa kuin täällä kirjoituksissa, niin sen voisi herkempi ihminen ottaa hyväksikäyttönä ja manipulaationa. Jota se voi ihan hyvin täälläkin olla. Toisten tunteilla pelleileminen ei ole leikin asia.

Itse asiassa tällä palstalla ja tosielämällä on yhteyksiä. Niin täällä kun livessä joku haluaa elää toisen elämää voimallisesti ja hyväksikäyttää myös ja onhan muutama muukin sen jo todennut, täälläkin. Tämä paikka toimii tälle henkilölle ”itsepaljastuspaikkana”.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Itse asiassa tällä palstalla ja tosielämällä on yhteyksiä. Niin täällä kun livessä joku haluaa elää toisen elämää voimallisesti ja hyväksikäyttää myös ja onhan muutama muukin sen jo todennut, täälläkin. Tämä paikka toimii tälle henkilölle ”itsepaljastuspaikkana”.

Tuo voi hyvinkin olla totta eli täällä on itsensäpaljastaja.
        Mietin, että miten kukaan jaksaa elää toisen ihmisen elämää kun omassakin kyllin on. En kyllä jaksaisi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tuo voi hyvinkin olla totta eli täällä on itsensäpaljastaja.
        Mietin, että miten kukaan jaksaa elää toisen ihmisen elämää kun omassakin kyllin on. En kyllä jaksaisi.

Tarkoitan et hän toimii kuin itsensäpaljastaja. Tekee aloituksia ikäänkuin tosielämän ihmisenä, jolle hän on tehnyt jotain, tottakai pahaa tai sitten kääntää toisen ihmisen tehneen jotain, vaikka juuri itse on tehnyt niin. Haluaa siis huomiota kun ei ole omasta mielestään sitä tarpeeksi saanut; toimii siis samalla tavalla kuin pitkätakkinen itsensäpaljastaja.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tarkoitan et hän toimii kuin itsensäpaljastaja. Tekee aloituksia ikäänkuin tosielämän ihmisenä, jolle hän on tehnyt jotain, tottakai pahaa tai sitten kääntää toisen ihmisen tehneen jotain, vaikka juuri itse on tehnyt niin. Haluaa siis huomiota kun ei ole omasta mielestään sitä tarpeeksi saanut; toimii siis samalla tavalla kuin pitkätakkinen itsensäpaljastaja.

Kuulostaa narsistilta!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kuulostaa narsistilta!

Epäilemättä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tuon tyyppiselle käyttäytymiselle on olemassa määritelmä eli huomiohakuinen persoonallisuushäiriö.
        Sisimmässään äärimmäisen epävarma, mutta hakee huomiota, ilmaisee tunteita dramaattisesti ja käyttäytyy seksuaalisesti viettelevästi, korostaa ulkonäköä. Voisin kuvitella, että elämä ei ole helppoa vaan hemmetin raskasta jollei saa apua.

• Anonyymi00047

Pelleilijä simä vain olet anna olla

• Anonyymi00049

Höpötystä. Nähdäänhän pian?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Höpötystä. Nähdäänhän pian?

Ihan milloin haluat

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe