Oma vikasi. Älä oleta että voit loukata ja saada anteeksi.
Teit tämän itsellesi.
30
548
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten sua on loukattu?
- Anonyymi00002
Ei oikeastaan ees oo käynyt mielessä tuollainen.
- Anonyymi00003
Taidat itse olettaa asioita ja kuvittelet nyt jonkun vihaamasi henkilön ilkeitten tekstien taakse.
- Anonyymi00004
Ei mies ole ollut tarkoitus loukata. Pelkäsin tunteitani, pelkäsin, että sattuu, koska en ollut koskaan tuntenut niin vahvasti. Tämä sattuu. Kaipaan sinua ja toivon että annat anteeksi. ❤️
- Anonyymi00029
Kyllä minä annan.
- Anonyymi00005
Lähetä kuvia nyt ei viidestoista päivä.
- Anonyymi00006
Kolmas päivän suunnitelmat voimassa. En vedätä mies.
- Anonyymi00007
En enää oleta että ison egosi alta
Löytyy järkevää ajattelua. Mies
Puhut loukkaamista lähes. Sadistisella vimmalla .
Yrität hallita kaikkea
Reilasit ja rauhoituusit ja lepöisi sinökin edes joskus .
Tämä ei ollut sitä miekyyttö mitä toivoin näkeväni
Minne katosi kaikki tunne ja sydän mikä sulla oli ja mihin minä uskoin ihan hölmönä😭
Mutta sinä haluat vain tuhota!
Luulin että osaat rakastaa.💔
Etkö vain pelleile !
Sinä itse halusit näin en minä !- Anonyymi00009
Tulee aina karmiva tunne kun näen tuollaisen itkevän emojien. Minulla tulee aina mieleen, että kirjoittaja on joku isokokoinen vatsakas mies, joka haluaa pelleillä, yhdistettynä noihin sanoihin tulee tuollainen tunne. Samoin vaistoan, ettei mies kirjoita hänestä vaan itsestään - todella kaunista 🤮
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tulee aina karmiva tunne kun näen tuollaisen itkevän emojien. Minulla tulee aina mieleen, että kirjoittaja on joku isokokoinen vatsakas mies, joka haluaa pelleillä, yhdistettynä noihin sanoihin tulee tuollainen tunne. Samoin vaistoan, ettei mies kirjoita hänestä vaan itsestään - todella kaunista 🤮
Mene sinä Tarja huora laitokseen luulojesi kanssa
Toivon että päädyt joku kerta suljetulle
Surkeaan. Osaan niin että viimein tajuat miltä tuntuu kun kiusaat ihmisiä kellon ympäri - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Surkeaan. Osaan niin että viimein tajuat miltä tuntuu kun kiusaat ihmisiä kellon ympäriJa taas käännät asioita toisen syyksi. Tämä on sinun tavaramerkki.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja taas käännät asioita toisen syyksi. Tämä on sinun tavaramerkki.
Älä syytä syytöntä mä olen nyt tässä.
Antaa tulla kaikki mikä mieltä painaa ... - Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Surkeaan. Osaan niin että viimein tajuat miltä tuntuu kun kiusaat ihmisiä kellon ympäri👍👍👍
- Anonyymi00008
En halua enää yhtään mitään. Pidä vaan kaikki naises. Olet itse loukannut sillä että et vastannut mun anteeksipyyntöön. En pyydä enkä anna anteeksi koskaan kenellekään.
- Anonyymi00012
Pyydä vastaus C naiselta ja sen siskolta ja muilta maalareilta.
- Anonyymi00013
On se kumma kun muut saa tänne kirjoittaa mitä vaan ja yhtä syynätään kun hinaajat. Nämä on nähty sataan kertaan. Karjumiset, ihannoinnit, karjumiset.
- Anonyymi00014
Ja samat tekijät taustalla.
- Anonyymi00015
Mitä pienistä. Kauan se on kestänytkin.
- Anonyymi00017
Huomaat varmaan kun keskenänne vaahtoatte täällä ja esitätte vuorollaan toisianne. Vedätätte ja teette mitä teette. Menee se oman aikansa läpi ja sitten palsta jysähtää päin seinää ja hiljenee taas vähäksi aikaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huomaat varmaan kun keskenänne vaahtoatte täällä ja esitätte vuorollaan toisianne. Vedätätte ja teette mitä teette. Menee se oman aikansa läpi ja sitten palsta jysähtää päin seinää ja hiljenee taas vähäksi aikaa.
Ajattelen et jos täältä lähtee pari vaikuttajaa pois, palsta todellakin hiljenee täysin ja menee ihan pelleilyksi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ajattelen et jos täältä lähtee pari vaikuttajaa pois, palsta todellakin hiljenee täysin ja menee ihan pelleilyksi.
Ajatella mä olen ollut täällä 2 päivää pois ja yhen illan vähän aikaa, 2 päivää pois ja yhen illan vähän aikaa, 3 päivää pois ja yhen illan vähän aikaa.
Kauan meni, että hiljeni. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ajatella mä olen ollut täällä 2 päivää pois ja yhen illan vähän aikaa, 2 päivää pois ja yhen illan vähän aikaa, 3 päivää pois ja yhen illan vähän aikaa.
Kauan meni, että hiljeni.Ja tietäjät tietää joka päivä täällä aamusta iltaa ja yön jauhamassa
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mä lähden
Saa Tarja jaada yksin palstalle .huutaa
Mun voimat loppu .
Mun ei oo pakko Suomi 24 olla
Mutta sananvapautta tommoiset
Sekopäät kyllä loukkaa
Mun tiekseni kaikilla on oikeus
Purkaa asioita
Ja ikävää tulematta joka päivä kiusatuksi
Siitä että jotain kirjoittaa. - Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pike on PalstaKUNINGATAR
- Anonyymi00016
Mä en tuota allekirjoita milläänlailla. Miksi perustella aina mitä, milloin täällä kirjoittanut ja mitä.
- Anonyymi00024
Jep mun hermoston hajoaminen olikin varmasti vain mun oma syyni mies .
Oot aika kohtuuton vaatimuksissasi
Mut olkoon niin sitte
Etsi se parempi ja tervehermostoinen nainen !
Anteeksi että olin edes olemassa
Naiselta- Anonyymi00026
Olen pahoillani kaikesta, mutta täällä olo ei tee kellekään hyvää. Asiat voivat mennä paremmiksi vain livessä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olen pahoillani kaikesta, mutta täällä olo ei tee kellekään hyvää. Asiat voivat mennä paremmiksi vain livessä.
Niin se meneekin
Molemmilla erillään koska
En pysty repiin resursseja muuhun rikkineneen kehon kanssa
Nytkkö sä muka välität kun oot mut jo pois ikuisiksi ajoiksi omalla kamalka käytöksellä häätänyt .?
Ole nyt vain onnellinen sitten ja nauti elämästäsi mies !!!!!
Mä en enää jaksa
Naiselta 🤬
- Anonyymi00025
En minä vaan sinä teit
- Anonyymi00027
Hamaraa hommaa tamakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1897838Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa923774"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1303667Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892961Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472486Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1202485- 1382054
- 671531
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641395Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3821360