Pikemminkin siltä että oot saanut paljon asioita mistä moni vaan haaveilee
Mutta eihän sitä tiedä
Ei sun elämä oo vaikuttanut vaikealta
37
558
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siunaukset tulee kirousten kera.
- Anonyymi00002
Niinhän ne yleensä
- Anonyymi00003
Helppoo on ollu kuin heinänteko.
- Anonyymi00004
Sekin on totta, sen lisäksi kantanut paljon, sellaista mitä kukaan ei koskaan koe elämässään. ❤️ silti hymyilen ja ne kaikki ovat osa minua
- Anonyymi00005
Kyllä minä sen tiedän. Olen saanut kaiken mitä olen halunnut ja helppo elämä on ollut moneen verrattuna.
- Anonyymi00020
Kerrankin joku kaiken saanut myöntää, että on ollut helppo elämä. Arvostan ja toivon sulle hyvää jatkossakin.
Ärsyttää ne, jotka luulee olevansa parempia kuin muut, vaikka ovat olleet vain onnekkaita. - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerrankin joku kaiken saanut myöntää, että on ollut helppo elämä. Arvostan ja toivon sulle hyvää jatkossakin.
Ärsyttää ne, jotka luulee olevansa parempia kuin muut, vaikka ovat olleet vain onnekkaita.No en mä sitä uraa, ulkomaan matkoja jne. ole saanut mitään tuossa alhaalla puhuttiin. Muulla tavalla olen päässyt helpolla ja olen kiitollinen kaikesta.
- Anonyymi00006
Aika harva on niin etuoikeutettu, että vain saa asioita.
- Anonyymi00007
En mä niin sanonut, vaan että on saanut monia asioita. Ehkä enemmän kuin useimmat
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä niin sanonut, vaan että on saanut monia asioita. Ehkä enemmän kuin useimmat
Minkälaisia asioita?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkälaisia asioita?
Ura. Ulkomaanmatkoja. Materiaalisia asioita. Ystäviä
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika normijuttuja työssä kävijöitten keskuudessa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eihän laiska sängyssä vain makailemalla ja valittamalla saavuta mitään. Se joka kovalla työllä saavuttaa jotain on myös sen ansainnut.
- Anonyymi00009
Sä et voi tiettää ellet kysy ja ellei hän jolta kysyt puhu sinulle ongelmista
- Anonyymi00011
Voi olla niinkin. Mutta lopussahan me vasta tiedämme, mitä eteen on tullut.
- Anonyymi00012
Vai nii. En usko et monikaan haaveilee kuolemia ja tuskaa ja pskaa.
- Anonyymi00013
You’re a real life of the party
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
You’re a real life of the party
On tosi juhlaa elämä joo o..
- Anonyymi00014
Ahkeruus yleensä palkitaan, hyvät asiat tulee niille jotka jaksavat painaa hommia, eivätkä luovuta.
- Anonyymi00017
Noin sanoo yleensä ihminen joka on monella tavalla etuoikeutettu ja onnekas
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sen eteen täytyy nähdä vaivaa. Mitään ei tule käteen kuin Manulle illallinen tarjottimella suoraan käteen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä haluat elämältä ?
Oletko jo saavuttanut jo ne ?
- Anonyymi00015
Miksi mietit, että onko minulla vaikeaa? En ole kukaan niistä, jotka palstalla niin sanoo.
- Anonyymi00016
Mulla menee hyvin niin kuin tähän asti.
- Anonyymi00019
Ei varallisuus ja mammona onnelliseksi tee. Voin sen sanoa ,että se on siinä vierellä!
- Anonyymi00029
Kyllä se varallisuus vaikuttaa paljon siihen miltä tulevaisuus näyttää, mutta tietysti myös se, kuka vierellä on ja pysyy, tärkeitä molemmat.
Sivusta.
- Anonyymi00022
Ei oo mun elämä ollut helppoo, eikä ole vieläkään. Mitäpä ne kiusaajat sellasesta välittäisikään. Köyhänä elelen ja kärvistelen päivittäin kipuineni.✨️
- Anonyymi00027
Ei se mulle ainakaan ole ollu vaikeaa oma elämäni siis mutta kaikki muu siinä sivussa ehkä jokseenkin haastavaa ei täysin mahdotonta siltikään
- Anonyymi00028
Kun yrittää paljon, eikä lannistu epäonnistumisista, niin välillä myös onnistuu.
- Anonyymi00030
Kyllä se on se henkisen kasvun polku mitä olen tehnyt jo toistakymmentä vuotta, mikä on tuonut siunauksia, se että kohtelee kunnioittavasti muita ja pyrkii aina hyvään kaikkien kohdalla ❤️. Paljon olen kärsinyt, menettänyt ja surrut, mutta olen ottanut henkisenä kasvunpaikkanaja oppiläksyinä kaikki haasteet.
Mn tumma - Anonyymi00032
Taidan olla saanut
- Anonyymi00033
Asioiden vaikuttaminen ulkopuolisille ja se, miten asiat ovat ihmisillä itsellään, ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi00034
Tule
- Anonyymi00035
Tämä palsta on uhkailijoiden, mustamaalaajien , trollien ja paasaajien paratiisi. Kukaan muu ei ole mitään, paitsi nämä narsistit. Kellään muulla ei saa olla mielipiteitä, vain näillä patsastelijoilla. Sen takia tämä on tylsä palsta. Ei mitään mielenkiintoista. Minä tulin tänne vahingossa ja lähden mielihyvin pois.
- Anonyymi00038
Nimenomaan. Jos kävit täällä jonkun jonkun ihmisen takia, jonka kanssa sun on mahdollisuus kommunikoida, niin ota siitä selvää muualla. Täällä on sairaita ihmisiä, jotka tekee tuota mitä kirjoitit ja jotkut tyhjyyteensä vakavampaa. Ei kannata ainakaan klikata linkkejä.
- Anonyymi00036
Allekirjoitan nuo positiiviset asiat elämässäni kyllä, mutta...
Mä olen itkenyt eri läheisteni ongelmien ja oman riittämättömyyteni tähden niin paljon, että kyynelistä ( jos itkemättömät, näkymättömät lasketaan mukaan) muodostuisi isohko järvi ellei merenlahti. Ja valvonut viimeiset parikymmentä vuotta eri asioiden takia niin paljon, että ihme, että olen hengissä.
Mutta eihän näistä mitään järkeä ole ulkopuolisille huudella. Karkoittaa loputkin ystävät . Ehkä ne asiat, hyvät ja huonot, sitten heijastuu muualta. Ainakin elämänkokemusta on kertynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877