Ei voi kehua kavereiden, tuttavien vaimojen ja yleensäkään suomalaisten naisten seksikkyyttä. Jokainen pukeutuu muodot peittäviin vaatteisiin ja aivan kuin haluaisivat näyttää epäviehättäviltä.
Ja heti, jos joku toinen nainen pukeutuukin rohkeammin, seksikkäämmin tai paljastavammin, niin alkaa hirveä paskanpuhuminen ja paheksuen katsominen.
Mistä helvetistä tällainen 45v mies voi enää löytää naista, joka rohkenee pukeutua naisellisen seksikkäästi, eikä ole yltäpäältä peittänyt muotojaan marimekko kuosilla?
Naiset, nuo omituiset olennot
4
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
On meitä eri laillakin pukeutuva naisia.Tääl ykx 50 v. Ja naiset tosiaan paheksuu..katsoo pitkään..Pitää outona jne..t.pikku anarkisti,50 v.
- Anonyymi00002
Ja huom.Olen tod.näköisesti teitä älykkäämpi,vaikka pidättekin mua tyhmänä..T.ei se tavallisin nainenå
- Anonyymi00003
Riippuu mitä pitää seksikkäänä toiselle työ asu hoitaja maalari ponsse liivi raksa työ kamppeet sitte sauma sukat mini hame takki pitempi ku hame pankki neiti johtaja mies puvussa nainen housu pleiserissä omat katseen kohdat kesällä sopivan paljastavat mekot jotka tuo rinnat esille
- Anonyymi00004
En minä ainakaan halua, että tuntemattomat ihmiset näkevät muotoni. Oman miehen silmille ne on tarkoitettu. Ei kiinnosta näyttää viehättävältä muiden silmissä. Inhottava ajatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2016639Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1075527Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843554Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283498Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1232524Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191986Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi571968Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041508