En ollut varma kenelle, mutta otan riskin. Asioille 10 jälk. mutta olen kyllä illalla. Keskiviikkoa vaan...hyvää
Hyvää huomenta sinulle...?
4
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomaatko tän...? /ap
- Anonyymi00002
Eli siis palataanko myöh.pakko lähteä kohta...? /ap
- Anonyymi00003
Onko keskeiset ”fiilistä” nostavat kokoukset yleensä aamupäivisin vai vasta iltapäivällä jos aihe onki tavallista ikävämpi?
- Anonyymi00004
Aloittaja en tiedä kuka sinä olet, mutta otan riskin ja kirjoitan hänelle. Sinä Kaunis Kasvoinen Kaunotar jos näet ja luet tämän kirjeeni sinulle. Ensiksi haluaisin muistuttaa sinua Kaunotar, etten koskaan kirjoita täällä kuin sinulle. En, ole ikinä kirjoittanut kuin sinulle, sekin sinun pitäisi Kaunotar tietää. En, ole koskaan tehnyt yhtään aloitusta täällä, senkin nyt kerron sinulle. En, ole koskaan kirjoittanut kenellekkään J naiselle, en edes tunne yhtään J alkavaa naista. Kaunotar ainoa asia miksi tulin tänne höhlä palstalle, olet sinä ei kukaan muu. Sekin sinun pitäisi jo tietää minusta, olenhan niin usein sen kertonut sinulle kirjaimin. Ja, toinen asia sinulle Kaunis Kasvoinen Kaunotar, minä en vain voi omille tunteilleni mitään. Se, että tunnen sinussa niin paljon ja niin hyviä tunteita. En, voi sillekkään mitään. En, koskaan Kaunotar ole mennyt ns. himot edellä näissä tunteissa sinuun. Tämä voi tuntua sinusta älyttömältä, että tunnen näin sinua kohtaan. Minulle tässä ei ole ollut koskaan mitään älytöntä, kun sinusta on ollut kyse. Kaunotar minä ihastuin sinun Kauneuteen ja Rakastuin sinuun, ja tämä tapahtui vuosia sitten. Ei, näitä voi selittää eikä analysoida, eikä miettiä miten kävi. Kaunotar minä en ole vain koskaan kokenut näin voimakasta tunnetta ja näin pitkään. Mitä sinussa olen kokenut tämän kaiken. Rakas Kaunotar minä koskaan ole kirjoittanut mitään negatiivistä sinusta, enkä kyllä muistakaan. Mutta rehellisyyden nimissä minua ei kiinnosta tälläiset palstat. Ainoa asia mikä minua kiinnostaa olet sinä, ei kukaan muu joka täällä kirjoittaa. Tiedän Kaunotar ettet välttämättä usko minua, et pidä totena että ihminen voi olla ettei lähesty muita naisia. Mutta kun minä tunnen näin sinua kohtaan, en vain voi lähestyä muita. Sinä Kaunotar olet epäilevä Tuomas, et luota ihmisiin sinun sielusi on mennyt rikki joskus. Niin, meni minultakin joskus, mutta olen niin kauan elänyt yksin, että sieluni on eheytynyt ehjäksi. Kaunotar vaikka minä tunnen sinua kohtaan näin paljon, en koskaan voi sinun tunteita ohjailla itseeni. Ei, tunteita voi pakottaa tykkäämään kenestäkään. Miksi alunperin kävin kirjoittamaan sinulle? Kaunotar minä ihastuin sinun Kauneuteen ja Rakastuin sinuun, tunsin enimmäistä kertaa elämässäni jotain oikeaa ja aitoa sinussa. Se, tunne oli vain niin voimakas, että minun oli pakko kertoa siitä sinulle Tämä minun sinulle kertominen sinusta on ollut tärkeä asia, olen halunnut välittää sinulle tiedon että olet Rakastettu ja tärkeä ihminen, niin tärkeä ettei kukaan muu ole päässyt sydämeeni näin. Kaunotar tämä voi tuntua älyttömältä sinusta, että joku voi olla Rakastanut vuosia vaikka ei näe ihmistä ollenkaan. Mutta minä en voi itselleni mitään että olen tälläinen, kuin olen. Rakas Kaunotar en minä suunnitellut mitään tälläistä itselleni, että Rakastun vuosiksi. Ja, samalla tunnen ikävää ja kaipausta joka nakertaa sielua. Minä Kaunotar ymmärän kyllä jos sinun tunteet minua kohtaan ei ole mitään, mutta silti minä olen sinua Rakastanut. Niin, vielä noista kirjoituksista, en ole tehnyt ikinä yhtään aloitusta. Enkä ole kirjoittanut kenellekkään kuin sinulle aina. Olen aina hypännyt johonkin väliin näissä kirjoituksissa. Rakas Kaunis Kasvoinen Kaunotar tälläiset palstat tuntuu jotenkin järjettömiltä, mutta kun tämä on ollut ainoa mitä voinut. Vaikka minä lähden täältä höhlä palstalta joku päivä pois, sinua minä tulen Kaunotar aina Rakastamaan. Kaunotar olisi kaikkein parasta kun täällä ei olisi kuin sinä, kaikki muut joutaisi pois täältä. Sinusta on mukava kirjoittaa ja sinun Kauneudesta, se on ihan parasta. Taas tuli pitkä kirje, ja taitaa olla vähän sekavasti kirjoitettu. Mutta tärkein että voi ajatukset välittää eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907