Hukkuuko uimahallin veteen jos sinne menee?
Hukkuuko uimahallin veteen jos sinne menee?
19
516
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos pelleilee tai ei osaa uida.
- Anonyymi00002
Muista pitää suu auki
- Anonyymi00003
Niinkuin mihin tahansa veteen.
- Anonyymi00004
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi00005
vain jos soutaa Amerikkaan
- Anonyymi00006
Onko niin hulluja paljon?
- Anonyymi00007
Kumpi on vaarallisempaa kloori vain fluori hukkuessa?
- Anonyymi00008
Mitä mieltä te miehet olette, jos nainen uimahallissa laittaa paljaat jalkansa teidän naamanne lähelle?
- Anonyymi00010
Joka vuosi hukkuu
- Anonyymi00011
Totta, hukkuu, hukkuu.
- Anonyymi00012
En tiedä hukkuuko mut semmone ~5cm pitkä öttiäinen yritti tunkeutua mun sisään siellä. Olin uimassa päivittäistä kuntouintiani ja sitten alko joku kutitteleen ja nipisteleen ulostusaukkoa. Koppakuoriainenhan se siellä. Tai joku vesiötökkö en minä niistä tiedä mutta persiiseen se ois halunnut. Nakkasin sen lastenaltaaseen ja jatkoin uintia.
- Anonyymi00013
Mistä sinne oli semmonen päässy?
- Anonyymi00015
Hukuu uimataidottomat ja syntiset
- Anonyymi00016
olisit pierassut
- Anonyymi00017
Ei huku ellei mene veteen
- Anonyymi00018
Kuinka kauan meinaa olla vedessä, vaikuttaa asiaan.
- Anonyymi00019
onko siellä mies etsii miestä toimintaa, kaverin puolesta kysyn.
- Anonyymi00020
On. Ja paljon
- Anonyymi00021
Ainakin kastuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710