Kyllä, olkaa ylpeitä iisalamesta.Lippu korkialle.Hyvä ellää ja assuu.Palveluita, kaikkea löytyy Harrasteita kaiken ikäisille.
Iloisten ihmisten iisalmi
46
852
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kaikki ovat varmasti iloisia. Päivystyksen käyntimaksu oli ennen 28.20 ja nyt 71.30. Kannattaa kuolla kotiin, eikä puhua kellekkään. Aluevaltuuston päätös ja siihen vielä 10 euroa ruumiin säilytysmaksu per/vrk.
- Anonyymi00003
En usko, että näitä sairaala ym maksuja tarvitsee kenenkään maksaa. Suomessa on jo 600.000 asukasta ulosotossa, ilmeisesti ovat päättäneet jättää maksamatta. Onneksi on raja auki länteen, päästään lähtemään.
- Anonyymi00004
Oliko tsiisus Iisalmesta?
- Anonyymi00020
Jos nykypolitiikkaa saataisiin vähän terveemmälle pohjalle: yrityksiä tuettaisiin,että kannattaa investoida suomeen ja saataisiin talouskasvua niin: ei tarviis sinunkaan valittaa maksuista,kun hyvinvointiyhteiskunta huolehtisi näistä.Mutta vihervassarit pitää huolen siitä,ettei näin pääse käymään.Onnea ja menestystä
- Anonyymi00005
Ällöttävä paikka. Suhmurointia ns. päättäjiltä lähes joka asiassa.
- Anonyymi00006
No, ei tämä nyt sentään mikään ällöttävä paikka ole ja eiköhän sitä suhmurointia ole jossain määrin vähän joka puolella. 🤔
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
No, ei tämä nyt sentään mikään ällöttävä paikka ole ja eiköhän sitä suhmurointia ole jossain määrin vähän joka puolella. 🤔
Kyllä on ällöttävä kaikin puolin. Jos ei ole muuta maailmaa nähnyt niin kyllähän se voi olla jonkun mielestä jopa ihana.
- Anonyymi00009
Niin sitä suhmurointia on joka paikassa, sitä et pääse karkuun
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin sitä suhmurointia on joka paikassa, sitä et pääse karkuun
Ei muuten ole jokapaikassa, ei pidä yleistää. Täällä se kyllä korostuu hyvin monessa asiassa, ikävä kyllä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei muuten ole jokapaikassa, ei pidä yleistää. Täällä se kyllä korostuu hyvin monessa asiassa, ikävä kyllä.
No kyllä ihan taatusti on. Isoimmissa paikoissa se ei tule ilmi niin herkästi ja iisalmea pienemmissä suhmurointia voi olla varovaisempaa ja pienempi mittakaavaltaan.
Olen muuttanut 38 kertaa niin kyllä on kokemusta eri paikkakunnista.
- Anonyymi00013
Iisalmi on Suomen surkeimpia kaupunkeja.
- Anonyymi00014
Iisalmi on Suomen ihanin kaupunki, vetailupohjaa on isoistakin kaupungeista.
Iisalmi on minulle melkein kuin maanpäällinen paratiisi! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Iisalmi on minulle melkein kuin maanpäällinen paratiisi!Korjaan vertailu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Korjaan vertailu.
Buahhahhaaa 🤣😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Korjaan vertailu.
Sama täällä! Vaikka en asu aivan keskustan tuntumassa. Kaupungilla tulee käytyä asioilla ja muutenkin kävelemässä ja kesällä viettämässä aikaa satamassa ym.
Olisi kiva joku pitempi laituri johonkin rantaan missä syvyyttä riittää, kalastuslaituriksi, mistä voisi onkia ja heitellä uistinta. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Iisalmi on minulle melkein kuin maanpäällinen paratiisi!Hienoa, että pidät! Kunhan työ- ja toimeentuloasiat ovat reilassa, niin mikäpä Iisalmessa asumisessa on pahasti pielessä...
En tiedä, onko paratiisia maan päällä, mutta ei tämä Iisalmi missään nimessä ainakaan sen täysi vastakohta ole. 👍 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hienoa, että pidät! Kunhan työ- ja toimeentuloasiat ovat reilassa, niin mikäpä Iisalmessa asumisessa on pahasti pielessä...
En tiedä, onko paratiisia maan päällä, mutta ei tämä Iisalmi missään nimessä ainakaan sen täysi vastakohta ole. 👍Ei maanpäällä ole paratiisia,se oli vertaus.
Tosin Iisalmi vois satsata nätimpään rakentamiskulttuuriin,jugend taloihin ja vastaaviin,esim.kaisanet talo on nätti pienine yksityiskohtineen,kyllä nätit talot kulkijoiden silmiä hivelisi ja toisi viihtyisyyttä.
Sementti ja tiili laatikot rumentaa muuten sievää kaupunkia,joskin niitäkin tarvitaan.
Kaikki ei tykkää asua moderneissa taloissa.
Itse ihailen missä kuljenkin persoonallisia rakennuksia. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei maanpäällä ole paratiisia,se oli vertaus.
Tosin Iisalmi vois satsata nätimpään rakentamiskulttuuriin,jugend taloihin ja vastaaviin,esim.kaisanet talo on nätti pienine yksityiskohtineen,kyllä nätit talot kulkijoiden silmiä hivelisi ja toisi viihtyisyyttä.
Sementti ja tiili laatikot rumentaa muuten sievää kaupunkia,joskin niitäkin tarvitaan.
Kaikki ei tykkää asua moderneissa taloissa.
Itse ihailen missä kuljenkin persoonallisia rakennuksia.Eikös täällä satsata noihin jonniinjoutaviin remonttihommiin jotka pääosin menee aina päin honkii. Mites se kulttuuritalo? Ei taida tulla muuta kun rahan haaskausta. Iisalmi on ankea ja ruma kaupunki. Vesistö tosin ihan ok.
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Buahhahhaaa 🤣😂
Iisalmi on niin kiva paikka jossa buahattajakin näyttää viihtyvän.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Iisalmi on niin kiva paikka jossa buahattajakin näyttää viihtyvän.
Iisalmelaiset ovat suvaitsevaisia, emme hyljeksi buahattajia eikä muitakaan vähäosaisia.
🫶
- Anonyymi00022
Täältä ei löydy hyvätasoisia miesten vaatteita, eikä kenkiä. Täällä on ainoastaan yksi keskivertoa parempi ruokaravintola.
Nämä nyt vain esimerkkeinä, paljon puuttuu muitakin palveluita.- Anonyymi00023
Kourallisten ihmisten takia jotka kävisi ostoksilla ei kannata pitää Luxus miesten vaate ja kenkäliikettä,senhän sanoo järkikin.
Mitäs jos sinä perustat nämä liikkeet niin olis nekin liikkeet Iisalmessa. - Anonyymi00024
Citymaketissa ,halpahallissa ja prismassa näkyy olevan tyylikkäitä miesten kenkiä,voi mennä vaikka linnan juhliin.
Onhan sulla kuitenkin kengät jaloissa. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Citymaketissa ,halpahallissa ja prismassa näkyy olevan tyylikkäitä miesten kenkiä,voi mennä vaikka linnan juhliin.
Onhan sulla kuitenkin kengät jaloissa.On toki kengät, mutta en ole Iisalmesta ostanut yhtään vaatetta, tai kenkiä, aika kausiin. Tarjonta ja laatu täällä on todella järkyttävän huonoa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kourallisten ihmisten takia jotka kävisi ostoksilla ei kannata pitää Luxus miesten vaate ja kenkäliikettä,senhän sanoo järkikin.
Mitäs jos sinä perustat nämä liikkeet niin olis nekin liikkeet Iisalmessa.Miksi perustaisin, kun voin ostaa vaatteeni muualta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi perustaisin, kun voin ostaa vaatteeni muualta.
Sitten ei tarvitsisi valittaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi perustaisin, kun voin ostaa vaatteeni muualta.
Minä ostan kaiken mitä elämiseen tarvitsen,tottakai Iisalmesta! Ei muualta missään tapauksessa.
- Anonyymi00027
Jos Iisalmessa myytäisiin kaupoissa ruokana pelkkää paskaa, iisalmelaiset tyytyisivät syömään sitä ja olisivat onnellisia.
- Anonyymi00031
Minä olen oikein tyytyväinen että minulla on asunto,ruokaa,vaatetta yllä ,terveyttäkin on ja vaikka olen köyhä, välillä piipahdan tuulettumassa eri paikkakunnilla ja vähän jää tähteeksi rahaa kuun lopussa.
Kukaan ei ole pilkannut vaatetusta eikä kenkiäni.
Ihmisen tyytyväisyys ei riipu hänen omaisuudestaan eikä miltä haluaa näyttää ihmisten silmissä. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minä olen oikein tyytyväinen että minulla on asunto,ruokaa,vaatetta yllä ,terveyttäkin on ja vaikka olen köyhä, välillä piipahdan tuulettumassa eri paikkakunnilla ja vähän jää tähteeksi rahaa kuun lopussa.
Kukaan ei ole pilkannut vaatetusta eikä kenkiäni.
Ihmisen tyytyväisyys ei riipu hänen omaisuudestaan eikä miltä haluaa näyttää ihmisten silmissä.Jokainen saa käyttää rahansa mihin haluaa. Itse olen kansainvälissä liike- elämässä ja se vaatii satsaamista jonkun verran ulkonäköön ja vaatetukseen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jokainen saa käyttää rahansa mihin haluaa. Itse olen kansainvälissä liike- elämässä ja se vaatii satsaamista jonkun verran ulkonäköön ja vaatetukseen.
Se on ymmärrettävä ja hyvä asia mutta jos muuta työtä tekevät rupee vaatimaan luxusta niin kuulostaa omituiselta.
Iisalmessa ei ole paljoa työntekijöitä joiden tarvitsisi lähteä Helsinkiin asti ostamaan vaatteita ja kenkiä ammattinsa takia. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se on ymmärrettävä ja hyvä asia mutta jos muuta työtä tekevät rupee vaatimaan luxusta niin kuulostaa omituiselta.
Iisalmessa ei ole paljoa työntekijöitä joiden tarvitsisi lähteä Helsinkiin asti ostamaan vaatteita ja kenkiä ammattinsa takia.Hyvin vähän paikkakunnan liikkeistä löytyy laadukkaita ja kestäviä tuotteita. Erioten vaatteet ja kengät.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Iisalmessa ei ole paljoa työntekijöitä joiden tarvitsisi lähteä Helsinkiin asti ostamaan vaatteita ja kenkiä ammattinsa takia.Löytyy Kuopiostakin, mutta itse ostan yleensä Keski- Euroopasta työreissuilla, kun tarjonta ja hintataso on halvempi, kuin Suomessa
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvin vähän paikkakunnan liikkeistä löytyy laadukkaita ja kestäviä tuotteita. Erioten vaatteet ja kengät.
Minun kengät on hyvin kestäneet monta vuotta,ulkomailla tehdyt
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jokainen saa käyttää rahansa mihin haluaa. Itse olen kansainvälissä liike- elämässä ja se vaatii satsaamista jonkun verran ulkonäköön ja vaatetukseen.
kansainvälissä? Oikeinkirjoituksesta päätellen et ole kovin vaativassa hommassa. Välttänee siis ihan tavalliset vaatteet.
- Anonyymi00037
Tarjonta joka sektorilla on död. Sitä ei vouhottajien kehut muuta.
- Anonyymi00038
Ja hallinto epäpätevää paskaa.
- Anonyymi00039
Minusta ei oo mikkään hyvä, kaikki on pielessä, ei oo mittää mukavoo.
Joka päevä mahottoman surkeeta. Ei mittää tekemistä. En kyllä viihti tehäkkää.- Anonyymi00040UUSI
Niinpä nii. Voiku ois ies pessimistipäivät joku järjestänny.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kaupunki jakaa 100000 osallistuvaa euroa, ehdota pessimismipäivää torille.
https://iisalmi.fi/ideoista-ihmeiksi-osallistuva-budjetointi-on-taalla-taas-iisalmelaiset-ideoivat-seka-myohemmin-aanestavat-mihin-kaupunki-kayttaa-100-000-euroa-vuonna-2026/ - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kuka nyt viihtis mittää järjestee ei kannata, ihan turhoo. Minä en ainakaan mihinkään lähtis, ei oo mittää tekemistä eikä huvita mikkää. Potuttii män tännään liian pehmeiks, pilalle män ruokakkii, huomenna en tie mittää enkä mää mihinkään. Olokoon kun on pakkastakkii.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuka nyt viihtis mittää järjestee ei kannata, ihan turhoo. Minä en ainakaan mihinkään lähtis, ei oo mittää tekemistä eikä huvita mikkää. Potuttii män tännään liian pehmeiks, pilalle män ruokakkii, huomenna en tie mittää enkä mää mihinkään. Olokoon kun on pakkastakkii.
Chilloo. Elä stressoo ihtees, jootilaesuus o sallittu.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Chilloo. Elä stressoo ihtees, jootilaesuus o sallittu.
Emminä ressookkaa kun en viihti ressatakkaa, minä kun oon niin laeska että ressoominennii on liikoo.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Emminä ressookkaa kun en viihti ressatakkaa, minä kun oon niin laeska että ressoominennii on liikoo.
Sie oot iha nappisuoritus Iisalamen kesäasukkaaks v 2026.
- Anonyymi00048UUSI
Kaukana suvaitsevaisista Iisalmen mölöt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887