Mutta millä tavalla? Annoit ensin olettaa viestilläsi muutaman vuoden jälkeen, että sinulla olisi ollut tunteita. Sitten pudotit uudelleen unelmat meistä. Jätit vastaamatta viesteihin. Tiedätkö, en halua enää elää. Tuhosit täysin minut.
Teit vaikutuksen mies
16
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko tuo mies saanut viestisi? Jos ei, et varmaankaan saa vastauksia niihin. Ehkei vastaa muutenkaan.
- Anonyymi00002
Kyllä olen kun näin lukukuittaukset. Per*eeni kyllä kiinnostaa, muttei sitoutuminem, jolloin sitä per*että olisi ollut aina tarjolla.
-sivusta- - Anonyymi00005
Joihinkin viesteihin vastaa, mutta paljon jättää epäselväksi.
- Anonyymi00003
Näin on asia!
- Anonyymi00006
Mikä asia? Eli oli tarkoituskin loukata?
- Anonyymi00004
Ei ymmarra.
- Anonyymi00007
Mitä et ymmärrä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä et ymmärrä?
Jotenkin hamaraa tuouhu.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jotenkin hamaraa tuouhu.
Kuinka ?
- Anonyymi00010
Aikuinen voi varmaan kysyä suoraan, että mitä mies haluaa, jos mitään.
- Anonyymi00011
Uskon, että esteet tekevät miehen hiljaiseksi. En ymmärrä, miksi ei vaan voi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uskon, että esteet tekevät miehen hiljaiseksi. En ymmärrä, miksi ei vaan voi.
Tarkoitin, että sinä voit kysyä häneltä suoraan.
- Anonyymi00012
Anna jo olla. Mene eteenpäin!
- Anonyymi00014
Naisen alkukirjain?
- Anonyymi00013
Kuka kenet olitko niin heikko että muutaman viestin annoit rikkoa itsesi
- Anonyymi00015
Et voi koskaan tietää, mitä ihminen on kokenut ennen tyhmiä väitteitä. Kukaan ei ole vastuussa toisen onnesta, mutta välillä voisi miettiä, mitä kirjoittaa toiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712