Sanoin kyllä, että ihan rauhassa, mutta alkoi tuntua, ettet kuitenkaan aio tehdä mitään. Et ymmärrä. Vain sinä voit tehdä sen. Aika nimittäin ei ole lineaarinen.
Viikko on jo mennyt.
28
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi se on sulle niin iso kynnys, vaikka sinä tiedät ihan satavarmasti, että minä haluan sitä? Cmon nyt
- Anonyymi00002
Ei aloituksesta kukaan tunnista kenestä on kyse.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei aloituksesta kukaan tunnista kenestä on kyse.
Tunnistaa se, kenen kanssa kirjoittaessa aina häviää nämä ketjut. Ne häviää syystäkin. Minä tiedän, että se on hän, mutta kun toinen ei usko.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tunnistaa se, kenen kanssa kirjoittaessa aina häviää nämä ketjut. Ne häviää syystäkin. Minä tiedän, että se on hän, mutta kun toinen ei usko.
Höpsis. Minunkin viestejäni katoaa, enkä todellakaan usko että olet kaivattuni.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Noniin, otahan rauhallisesti. Kuvittelet taas mitä sattuu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Höpsis. Minunkin viestejäni katoaa, enkä todellakaan usko että olet kaivattuni.
Niissä on aina sama teema ja adioita, jotka liittyvät meihin. Ne on sina ne jotka katoaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noniin, otahan rauhallisesti. Kuvittelet taas mitä sattuu.
En kuvittele. Jännä, että te aina ilmestytte pätemään näistä minun huomioistani, mjtta ette kenenkään muiden.
- Anonyymi00004
Haaste kirje, hmmmm........
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm
https://m.youtube.com/watch?v=paKN5GyzT4s&list=RDpaKN5GyzT4s&start_radio=1&pp=ygULcGFuYW1hIHJheW-gBwE=- Anonyymi00006
Äläpä uhoa.
- Anonyymi00030
Haastekirje on yhdyssana.
- Anonyymi00005
Toivottavasti ei kyse ole palstasanomisista🙄
- Anonyymi00008
Mitä väliä sillä on? Sekasin oon jo muutenkin kaikesta tästä mitä on tapahtunut.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Sekasin oon jo muutenkin kaikesta tästä mitä on tapahtunut.
Siinä tapauksessa vain olet keskustellut todennäköisesti väärän henkilön kanssa. Et sen, kenen kanssa luulet keskustelleesi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siinä tapauksessa vain olet keskustellut todennäköisesti väärän henkilön kanssa. Et sen, kenen kanssa luulet keskustelleesi.
En ole. Tiedän sen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
On oikeasti tosi järkyttävää, että niin moni palstalla kuvittelee juttelevansa täällä jonkun tuntemansa kanssa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
On oikeasti tosi järkyttävää, että niin moni palstalla kuvittelee juttelevansa täällä jonkun tuntemansa kanssa.
Niin. Silloin kun ei ole todisteita mutta tässä tapauksessa on.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole. Tiedän sen.
Minä esim.tiedän jutelleeni kaivattuni kanssa täällä, mutta tiedän myös erehtyneeni lähes yhtä usein. Sinullakin on käynyt varmasti niin. Enemmän tai vähemmän .
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä esim.tiedän jutelleeni kaivattuni kanssa täällä, mutta tiedän myös erehtyneeni lähes yhtä usein. Sinullakin on käynyt varmasti niin. Enemmän tai vähemmän .
Ei. Kyllä tämä on varmaa nyt. Ei voi olla muutoinkaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja itte olet aiheuttanut kaiken pahan!toivottavasti olet hoidosa nyt!
- Anonyymi00011
Mitä tarkoittaa aika ei ole lineaarinen?
- Anonyymi00013
Kaikki menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus on jo olemassa. Lisäksi on lukematon määrä rinnakkaisia aikajanoja.
- Anonyymi00014
Ehkä sitä, että aika ei ole jatkuvasti muuttuva polku, josaa asioita vain tulee vastaan, vaan pikemminkin kehä, vaan empä tiedä..
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikki menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus on jo olemassa. Lisäksi on lukematon määrä rinnakkaisia aikajanoja.
Nämä rinnakkaiset aikajanat liittyvät nyt tähän juttuun.
- Anonyymi00016
Posti ei kulje
- Anonyymi00018
Käkipostiko ei kulje. Tiesinhän minä sen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Käkipostiko ei kulje. Tiesinhän minä sen.
Mikä ihmeen käkiposti?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä ihmeen käkiposti?
"Käenpesän" "posti" ilmeisesti.
- Anonyymi00031
Hei sinä mies jonka kanssa tänään vähän samantapaisesta juttelin. Tiedät että puhelimeni on todistetusti crakkeroitu ja tänne taas tulee vääristeltynä ties mitä. Ei kannata uskoa mitään. Mitkään aloitukset ja negatiiviset jutut ei ole multa sulle. En pui asioitamme kanssasi koskaan palstan kautta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877