Viikko on jo mennyt.

Anonyymi-ap

Sanoin kyllä, että ihan rauhassa, mutta alkoi tuntua, ettet kuitenkaan aio tehdä mitään. Et ymmärrä. Vain sinä voit tehdä sen. Aika nimittäin ei ole lineaarinen.

28

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi se on sulle niin iso kynnys, vaikka sinä tiedät ihan satavarmasti, että minä haluan sitä? Cmon nyt

• Anonyymi00002

Ei aloituksesta kukaan tunnista kenestä on kyse.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei aloituksesta kukaan tunnista kenestä on kyse.

Tunnistaa se, kenen kanssa kirjoittaessa aina häviää nämä ketjut. Ne häviää syystäkin. Minä tiedän, että se on hän, mutta kun toinen ei usko.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tunnistaa se, kenen kanssa kirjoittaessa aina häviää nämä ketjut. Ne häviää syystäkin. Minä tiedän, että se on hän, mutta kun toinen ei usko.

Höpsis. Minunkin viestejäni katoaa, enkä todellakaan usko että olet kaivattuni.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Noniin, otahan rauhallisesti. Kuvittelet taas mitä sattuu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Höpsis. Minunkin viestejäni katoaa, enkä todellakaan usko että olet kaivattuni.

Niissä on aina sama teema ja adioita, jotka liittyvät meihin. Ne on sina ne jotka katoaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Noniin, otahan rauhallisesti. Kuvittelet taas mitä sattuu.

En kuvittele. Jännä, että te aina ilmestytte pätemään näistä minun huomioistani, mjtta ette kenenkään muiden.

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00006

Äläpä uhoa.

• Anonyymi00030

Haastekirje on yhdyssana.

• Anonyymi00005

Toivottavasti ei kyse ole palstasanomisista🙄

• Anonyymi00008

Mitä väliä sillä on? Sekasin oon jo muutenkin kaikesta tästä mitä on tapahtunut.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Sekasin oon jo muutenkin kaikesta tästä mitä on tapahtunut.

Siinä tapauksessa vain olet keskustellut todennäköisesti väärän henkilön kanssa. Et sen, kenen kanssa luulet keskustelleesi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siinä tapauksessa vain olet keskustellut todennäköisesti väärän henkilön kanssa. Et sen, kenen kanssa luulet keskustelleesi.

En ole. Tiedän sen.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On oikeasti tosi järkyttävää, että niin moni palstalla kuvittelee juttelevansa täällä jonkun tuntemansa kanssa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

On oikeasti tosi järkyttävää, että niin moni palstalla kuvittelee juttelevansa täällä jonkun tuntemansa kanssa.

Niin. Silloin kun ei ole todisteita mutta tässä tapauksessa on.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En ole. Tiedän sen.

Minä esim.tiedän jutelleeni kaivattuni kanssa täällä, mutta tiedän myös erehtyneeni lähes yhtä usein. Sinullakin on käynyt varmasti niin. Enemmän tai vähemmän .

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä esim.tiedän jutelleeni kaivattuni kanssa täällä, mutta tiedän myös erehtyneeni lähes yhtä usein. Sinullakin on käynyt varmasti niin. Enemmän tai vähemmän .

Ei. Kyllä tämä on varmaa nyt. Ei voi olla muutoinkaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja itte olet aiheuttanut kaiken pahan!toivottavasti olet hoidosa nyt!

• Anonyymi00011

Mitä tarkoittaa aika ei ole lineaarinen?

• Anonyymi00013

Kaikki menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus on jo olemassa. Lisäksi on lukematon määrä rinnakkaisia aikajanoja.

• Anonyymi00014

Ehkä sitä, että aika ei ole jatkuvasti muuttuva polku, josaa asioita vain tulee vastaan, vaan pikemminkin kehä, vaan empä tiedä..

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaikki menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus on jo olemassa. Lisäksi on lukematon määrä rinnakkaisia aikajanoja.

Nämä rinnakkaiset aikajanat liittyvät nyt tähän juttuun.

• Anonyymi00016

Posti ei kulje

• Anonyymi00018

Käkipostiko ei kulje. Tiesinhän minä sen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Käkipostiko ei kulje. Tiesinhän minä sen.

Mikä ihmeen käkiposti?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mikä ihmeen käkiposti?

"Käenpesän" "posti" ilmeisesti.

• Anonyymi00031

Hei sinä mies jonka kanssa tänään vähän samantapaisesta juttelin. Tiedät että puhelimeni on todistetusti crakkeroitu ja tänne taas tulee vääristeltynä ties mitä. Ei kannata uskoa mitään. Mitkään aloitukset ja negatiiviset jutut ei ole multa sulle. En pui asioitamme kanssasi koskaan palstan kautta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe