Suomeen ollaan muotoilemassa lakia, että alle 15 v kiellettäisiin sos median käyttö. Toivottavasti laki ei tule liian myöhään, jotta nuoret saataisiin liikkumaan, vaikka Nurmekseen ei anneta tehdä lisälumella edes latua. Tammikuu on jo puolivälissä, eikä latua ole pystyneet tekemään nuukailun vuoksi aivan väärässä paikassa.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Lumen tekeminen on yhtä fiksua kuin valon kantaminen säkissä.
- Anonyymi00002
Taitaa olla sohvaperunan mietteitä, lasten ja nuorten saamiseksi liikunnan pariin on elintärkeää koko Suomen tulevaisuudelle, leipä ei tule lojumalla.
- Anonyymi00003
Tulee se, olen ollut työtön jo 27 vuotta koska ei ole työhalua. Leipä ei ole loppunut, hyvin on tullut toimeen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tulee se, olen ollut työtön jo 27 vuotta koska ei ole työhalua. Leipä ei ole loppunut, hyvin on tullut toimeen.
Veli todistaa väkevästi ☝ Työtön on aina voittaja 🏆
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Veli todistaa väkevästi ☝ Työtön on aina voittaja 🏆
Rahaa varmaan tulee, mutta työeläkemaksujen maksaja taitaa uupua. Ikää kun tulee eikä eläkettä saa, niin luukkuasiakkaaksi joutuu.
- Anonyymi00005
Suomessa on Euroopan maiden suurin työttömyys.
- Anonyymi00006
Kaikki demokraatit puolueeseen katsomatta järjestelee rajoja ikäryhmille. Seuraavaksi 14, 13, 11, 10, 9, 8, 5, + lopun vuotiaat.
- Anonyymi00008
Ikärajan pitää olla 18v!
Kun ei vanhemmat pilttejään neuvo eikä opasta, niin sitten mennään tähän pisteeseen. Lapsukaiset uskoo, että some on oikeeta elämää ja kun katsoo ja lukee noista some"tähdistä" lehdissä, niin pimut on jo keski-ikäisiä, mutta järki pissiksellä. Oikeesti ovat säälittäviä. - Anonyymi00009
Saisi aikuisetkin rajoittaa kännykän räpläämistä. Suorastaan keljuttaa, kun mukamas tullaan kylään tapaamaan tuttuja, mutta hyvä jos päästään sisälle, niin kännykän tuijotus ja räplääminen alkaa.
- Anonyymi00010
Lakiin on tullut tarkennuksia, alle kaksi vuotiaille ei pidä antaa minkäänlaista näytöllä olevaa laitetta.
- Anonyymi00011
Poliisiko tulee valvomaan kännykän käyttöä kotona ? Tulee mieleen aika kun luvattomia telkkareita kyttäsivät asunnoissa.
- Anonyymi00012
Pullamössöporukka ei pysty olemaan armeijassa, kun on tullut niin kännykkä riippuvaiseksi.
- Anonyymi00013
Some todistaa vahvasti tavallisen tallaajan kyvyttömyyden ajatella. Ikärajan sijaan pitäisi vaatia datakorttia.
- Anonyymi00014
Rakkaus aina voittaa!
https://www.youtube.com/watch?v=kOr0ipW4jvY&list=RDkOr0ipW4jvY&start_radio=1 - Anonyymi00017
Eivät osaa muuta,kuin puhelimessa roikkua
- Anonyymi00018
Totta niin yksinkertaisia avuttomia pentuja 😙🤣😄
- Anonyymi00020
Heillä ei elämän kokemusta ovat yksinkertaisia
- Anonyymi00019
Eduskunnan lähes ainoita järkeviä päätöksiä yli kolmen vuoden aikana oli kännyköiden käyttökielto luokissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402462Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404- 36392
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.27391Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390