Miettikääpä

Anonyymi-ap

sitä, että tietty henkilö on kytännyt elämääni vuosien ajan, eikä hän millään tunnu ymmärtävän sitä, ettei hän ole sellainen henkilö, jonka kanssa haluaisin aikaani jakaa. Hän liikkui vuosien ajan tarkoituksellisesti samoilla seuduilla missä minä liikuin, mutta ei koskaan sanonut mitään! Kymmeniä kertoja kävelimme vastakkain ja olin aina hiljaa tarkoituksellisesti, koska en halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä! Muutaman kerran vaihdoin jopa kadun toiselle puolelle, mutta hän ei siltikään käsittänyt sitä, että se oli tarkoituksellista! Hän luulee, että olisin halunnut auttaa häntä hänen pulmassaan, mutta minulle se on täysin mahdoton ajatus! Olen kokenut hänen olevan paha, koska hän ei ole pystynyt asettumaan minun asemaani ollenkaan! Ymmärsin jo kuusi vuotta sitten, miksi hän tarvitsisi apuani, mutta koska hän ei ole pystynyt koskaan sanomaan mitään, olen ollut hyvin väsynyt ja ahdistunut koko tilanteeseen jo monen vuoden ajan. Ja hänellä on ollut talossa ns, apureita, jotka ovat myös tarkoitukselllisesti häirköineet kauan! Jos hän ei lopeta sitä mitä hän on tehnyt aivan liian monen vuoden ajan teen tilanteesta julkisen! Tämän tulen sanomaan hänelle myös kasvotusten, jos asia ei muuten mene perille! Olen ahdistavien vuosien aikana voinut todella huonosti ja sen seurauksena minulle puhkesi kaksi kroonista sairautta. Nyt aletaan olla siinä tilanteessa, että häiriköimisen on loputtava!! Muuten tämän kuun aikana tilanteesta tulee julkinen. Minulla on voimat ihan loppu, enkä jaksa enää minkäänlaista häiriköintiä, en talossa, enkä missään muuallakaan! Olen valtavan ahdistunut ja stressaantunut ja pelkään sen vaikuttavan terveydentilaani huonontavasti!! Haluan tutustua 70v mieheen jonka kanssa olisimme ystäviä. Tarvitsen halaamista ja yhteisiä kävelyretkiä ja muuta mukavaa yhteistä tekemistä!

1

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hanki koira.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      48
      1482
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1377
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe