Et voi sille mitään

Anonyymi-ap

Että sinulla on tunteita sitä kohtaan. Miksi et kokonaan sitten minua halua unohtaa

27

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hän on ollut osa elämääni vuosien ajan.

• Anonyymi00002

Entä minä. Montako vuotta?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tarpeeksi monta, että tätä voisi pitää vuosikymmenen rakkaustarinana

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sivusta laskin että melkein yhtä monta.

• Anonyymi00023

Elämä on toisille jatkuvaa lottoamista? Harvemmin voittaa, silti sitä jatkaa ajatellen, että kyllä se päävoitto sieltä vielä tulee? Pettymyksiä, haaveilua paremmasta, riskin ottoa välillä enemmän, kun potti päävoitolle kasvaa?

Tai kivan potentiaalisen ihmisen kohtaa? Suurempia pettymyksiä, itse syytöksiä, kun antoi liikaa tunnetta haaveilla paremmasta, vai onko syyt muualla kuin minussa? Pelaamista, itsekkyyttä, ahneutta, pahan suopaisuutta, kun ei onnista?

• Anonyymi00005

Tunnen olevani vastuussa tai syypää siihen, että sinulla on huono olo. Ja minulla on huono olo ja huono omatunto siitä. En halua olla onnellinen ellet sinä ole ensin onnellinen. Haluaisin vain kuulla, että voit hyvin.

• Anonyymi00006

Vttu miten tekopyhää!

• Anonyymi00011

Niin oletkin vastuussa. Jos olisit ajellut pidemmäle, et olisi menettänyt minua. Nauti vaan siitä toisesta, jolta et koskaan tule saamaan mitään lähimaillekaan niin upeaa, kuin minulta olisit saanut. Etkä olisi joutunut luopumaan mistään. Tuhosit meidät molemmat.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vttu miten tekopyhää!

Älä muuta virka!!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin oletkin vastuussa. Jos olisit ajellut pidemmäle, et olisi menettänyt minua. Nauti vaan siitä toisesta, jolta et koskaan tule saamaan mitään lähimaillekaan niin upeaa, kuin minulta olisit saanut. Etkä olisi joutunut luopumaan mistään. Tuhosit meidät molemmat.

No niin, tulihan ne narsistiset piirteet sieltä pintaan. Huhhuh!

• Anonyymi00018

Tapa itses tai me tapamme sinut

• Anonyymi00020

me tapamme nämä narsisti mies hän ei kauaa elä

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No niin, tulihan ne narsistiset piirteet sieltä pintaan. Huhhuh!

No niin joko majakka tai perävaunu, palstaäijän tusinamonologista löydetty taas vaikka ja mitä piirrettä, yllätys

• Anonyymi00028
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Käy ihan komediasta 😄

• Anonyymi00007

Multa ei sitten tämmöiset. Ei häiritse kaivatun tunteet häntä kohtaan.
      M- nainen

• Anonyymi00008

Eihän pettäjää koskaan häiritse!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eihän pettäjää koskaan häiritse!

Ketäs tässä on petetty? Mennyt ihan ohi.

• Anonyymi00010

Eikä muutenkaan ota kantaa tekastuihin juttuihin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuka ei ota? Ja mihin tekastuihin juttuihin?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Just, itse en ”tunne” ketään M naista jonka puolesta olet täällä aloittajaäijän ketjuissa puhumassa muka ”hyvällä tahdolla”, mutta näiden nimikirjainfiksaatioidesi osalta olisi hyvä tiedostaa, että on täysin järjenvastainen ajatus, että kykenet henkilöimään täällä ihmisiä nimikirjainten perusteella. Toisekseen tämä ns M-naiselta on osa palstaäjän näytelmiä, eli vaikka juurikin niitä keksittyjä tarinoita mitä huikan sääl..hullunkurisesti kuvailit edellä. T

• Anonyymi00012

Luuletko että sellaista on mahdollista koskaan unohtaa joka on satuttanut sen asian kanssa on opittava elämään se taas että on unohtumaton kokemus ni pitää olla jotain ainutlaatuista

• Anonyymi00016

Moneen vuoteen ei todellakaan ole tapahtunut mitään ainutlaatuista vaan täysin päinvastoin! Mitä kauemmin projekti on jatkunut, sitä huonommaksi on vointi mennyt!

• Anonyymi00019

Tunteet ovat hetkellisiä

• Anonyymi00021

Kylläpäs taas sellasta salkkaria että huh!

• Anonyymi00026

Ei kovin merkittävästi kyllä uusiudu tämä aloittajaäijän provojen repertuaari, sen itse kirjoittamat monologit sekä muutaman kiintiöhörhön jurnutukset aivan aiheen vierestä

• Anonyymi00022

VMP!!!

• Anonyymi00027

Joko sulle on sanottu kauttarantain tai suoraan mitä tulee näihin palstavedoksiisi, että vohoi mitä skaa? Sivusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe