Joku uusi
Pitää vaan etsiä
27
382
Vastaukset
- Anonyymi00001
No shit, Sherlock.
- Anonyymi00002
Alan kyllästyä tähän. Täytyy olla joku parempi
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hmm. Ajattelen mies että olen ja ollaan juuri täydelliset ❤️
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hmm. Ajattelen mies että olen ja ollaan juuri täydelliset ❤️
❤️🐝🙏
- Anonyymi00016
Anonyymi00002 kirjoitti:
Parempia löytyy aina.
- Anonyymi00003
Niin. Uudenhan kyllä löydät helposti, minun kanssani et voinut alkaa vaikka kuinka avitin.
- Anonyymi00004
Miksi jos nainen sinua rakastaa?
- Anonyymi00019
En etsi ketään uutta... häntä Naista rakastan!
- Anonyymi00006
Mä en aio enää etsiä mitään uusia. Jo riitti. Olen mielummin itsekseni.
- Anonyymi00007
Ei siinä ennenkään oo sulla pitkään mennyt.
- Anonyymi00008
Entäs se sun nyxä?
- Anonyymi00009
Minä en etsi uutta, vaikka ei ole toivoa että saisin koskaan olla sen naisen kanssa. En usko että kukaan nainen pystyy aidosti rakastamaan minua sillä tavalla kuin haluaisin. Vika ei ole naisissa, en ole katkera, vaan siinä kun olen itse niin hankala ja itsepäinen arka jääräpää. Ei minua saa mitenkään tulemaan ulos kuorestani. Joskus yritin ja sain vain pilkkaa ja julmuutta osakseni. En halua enää.
- Anonyymi00018
Onko vähän niinkuin autistisia piirteitä?
- Anonyymi00010
No ohhoh. Näinkö on 🤔
- Anonyymi00011
Tulen aina rakastamaan, kuten kerroin olet elämäni ensimmäinen rakkaus oikeasti. ❤️ -n
- Anonyymi00012
Nooh, mä etin sitä elämäni viimestä rakkautta, jos se huomenna... huomenna👍🏻 se viimenen rakkaus löytyy ja se on sitten siinä ❤️ varo siis Mies 😉 hyvää yötä ja aamulla virkkuna "sorvin" ääreen joka iikka
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nooh, mä etin sitä elämäni viimestä rakkautta, jos se huomenna... huomenna👍🏻 se viimenen rakkaus löytyy ja se on sitten siinä ❤️ varo siis Mies 😉 hyvää yötä ja aamulla virkkuna "sorvin" ääreen joka iikka
Jaahans 😵💫
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaahans 😵💫
Oli kyllä niin kiintoisa teksti naista esittävältä uunolta, jos olisi vielä n 15-20 v tämä voisi mennä läpi. Muussa tapauksessa kyseessä on ns tahallinen taantumus. TT
- Anonyymi00014
Joo tee niin
- Anonyymi00020
Uusi ”kohde”
- Anonyymi00021
En etsi uutta! Enkä tarvitse
- Anonyymi00022
Sinä setä pelokas et etsi enää yhtään mitään. Odottelet nyt vaan kiltisti koska noutaja tulee.
- Anonyymi00024
Toivottavasti pelataan vaikka pakkohoitoon tämä tapaus, siellähän sitten kuolais paitansa rinnuksille päiväsalissa. Sivusta
- Anonyymi00026
Kelle täällä kirjoittelette? Tämähän on anonyymi palsta. Ihmettelen älykkyyttänne.
- Anonyymi00028
Ja sinä olet poikkeus miten?
- Anonyymi00027
Kateus ja katkeruus näkyy palstalla kuohuvan.
- Anonyymi00029
Ihanko tosi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766825Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62409Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant482149Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1411504- 141472
- 1961212