Onko kaikki mielestäsi

Anonyymi-ap

Ohi meidän suhteen?

86

1100

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On. Olet vastenmielinen.

• Anonyymi00002

Miksi sanot noin ilkeästi

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ihan sama mitä sille sanoo kun sillä ei ole tunteita eikä sydäntä. Narsisti tuntee vain himoa ja vihaa. Hön 9uhu kotona samalla tavalla ja vielä rajummin
        Mitä? ettekö ole jo tottuneet? eläkää sen miehen kanssa. Sitten tunnette kuinka ihanaa ja kivaa. Minä haluan hullun niskastani. Ilkeilyn pitää loppua tai se lopetetaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ihan sama mitä sille sanoo kun sillä ei ole tunteita eikä sydäntä. Narsisti tuntee vain himoa ja vihaa. Hön 9uhu kotona samalla tavalla ja vielä rajummin
        Mitä? ettekö ole jo tottuneet? eläkää sen miehen kanssa. Sitten tunnette kuinka ihanaa ja kivaa. Minä haluan hullun niskastani. Ilkeilyn pitää loppua tai se lopetetaan.

Puhuu

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hän voi henkisesti pahoin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin tekee ihmiset, joilla on itsensä kanssa paha olla.

• Anonyymi00013

Itsereflektointisi on hyvää palstaäijä. Ei tarvitse olla rakettitieteilijä tajutakseen että kaikki tämä netissä tapahtuva naisten vihaaminen on seurausta siitä että et ole kelvannut kuin omalle mammalle 😁

• Anonyymi00032
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Nassesta on kuulemma mahdotonta päästä eroon jos ei tätä saa siirrettyä jonkun toisen vahingoksi miehestä ainakin miksi naisten olisi erityisesti syytä kiinnittää huomiota miehiin joidenka kanssa liikkuu edes ja kerran erehdyt parisuhteessa ollessa antaa moiselle kiristää jatkossa niin kauan kuin on jotain jolla kiristää että on ainakin yksi jolta varmasti saa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itsereflektointisi on hyvää palstaäijä. Ei tarvitse olla rakettitieteilijä tajutakseen että kaikki tämä netissä tapahtuva naisten vihaaminen on seurausta siitä että et ole kelvannut kuin omalle mammalle 😁

Kirjoititko juuri itsellesi tämän

• Anonyymi00043

Samaa mietin minä miehestä nyt
        Kun hän myönsi että on vain pelannut tunteillani !
        Vastenmielistä toimintaa todellakin .
        Naiselta sivusta

• Anonyymi00050
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miksi sä olet tällä palstalla?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Miksi sä olet tällä palstalla?

Tämä palstasetä jolta kyselet jatkuvasti triviaaleja on ihan varmaan trollaamassa täällä ja onnistunuu näköjään pääsemään ainakin sinun ihon alle. Koetko muuten kokonaisuudessaan, että muilla ihmisillä on selontekovelvollisuus avata sinulle miksi ovat ”täällä”? Ikävää jos nämä kommentit ei vastaa ns kaipauslirurgiaa minkä perään olet selvästi

• Anonyymi00055
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kirjoititko juuri itsellesi tämän

Itse ”epäilen” että tämä kommentoija kirjoitti tämän ed kommentin ihan palstaäijälle hänen olemustaan kuvaamaan. Mitä se sinun hanuria kutittaa ns? Sivusta

• Anonyymi00005

On niin kauan kun menet ohi.

• Anonyymi00006

Menet ohi mistä?

• Anonyymi00007

No voinko hypätä kaulaan etkä pidä häirintänä vai pyytäisitkö kahville tai lähtisitkö pyydettäessä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No voinko hypätä kaulaan etkä pidä häirintänä vai pyytäisitkö kahville tai lähtisitkö pyydettäessä?

Kun pitää olettaa, että et ehkä tykkää läheisyydestäni / kaulaan hyppäämisestä eikä sulla olisi aikaa ja halua kahville, niin en minä varmaan usko, että tykkäisit minusta.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuka kenen ehkä olisi syytä selvittää ensin onko sinkku ja ihan yhtä lailla naisen pitää kysyä lupa saada koskea miestä kuin miehen naista mitä on häirintä/ahdistelu

• Anonyymi00008

Torstai on toivoa täynnä 🙏☺️

• Anonyymi00010

Kaikki on vain edessäpäin ja aikajanalla kohdillaan kultaseni

• Anonyymi00011

Tämä hullu melskaus ympärillä pitää sulkea taka alalle ja sulkea korvat ja silmät näiltä sekopäiltä!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämä hullu melskaus ympärillä pitää sulkea taka alalle ja sulkea korvat ja silmät näiltä sekopäiltä!

Totuus sattuu mutta vain omat lapset ja kanssa asuneet tietää totuuden. Tutustukaa

• Anonyymi00036

Kyllä mulla oma aikatauluni ymmärtääkseni on melko hyvin kohdillaan riippuu enään trumpista saadaanko se kolmas maailmansota odottelua mä en pysty hoitamaan sitä sen/tämän lähemmäksi vaikka olen kuinka yrittänyt jo yli kakskyt vuotta enkä ole siitä edes kiitosta saanu vaikka se on mitä on tilattu

• Anonyymi00014

En osaa sanoa. Vanha on ohi ja siihen ei ole paluuta. Tuskin muutut tai haluat muuta kuin mitä siinä vanhassa oli, niin...

• Anonyymi00017

Narsistin ilkeä ja paha luonne ei muutu lopulta koska he eivät pysty kauan esittämään kivaa ja empaattista😀
        Jossain kohtaa aina rivahtaa.
        Maligniitti narsisti on jo hyvin oppinut mutta voi olla loppupelissä kuolemaksi

• Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Narsistin ilkeä ja paha luonne ei muutu lopulta koska he eivät pysty kauan esittämään kivaa ja empaattista😀
        Jossain kohtaa aina rivahtaa.
        Maligniitti narsisti on jo hyvin oppinut mutta voi olla loppupelissä kuolemaksi

Mä en ole tähän ikään tavannu nähny yhtäkään nassea joka itseään edes karkuun pääsisi ovat sitä mitä ovat niitä pitää vaan osata pelata samoin kuin he pelaavat muita

• Anonyymi00018

30vuotta olet täältä naista metsästänyt erosi jälkeen millon milläkin sivustolla. Deitieissä cityssä tinderissä. Miksi ei löydy mies? mikä vika sinussa on ? et ole edes läski. Päälaki kalju ja risti hampaat. Mutta ei se voi olla syy. eikä kakka housissa

• Anonyymi00019

Miten sä et mies löydä ketään ja minne ne sun naiset katoaa?

• Anonyymi00039

Koska en etsi ketään ja minne sellainen voisi kadota jota ei koskaan ole edes ollut

• Anonyymi00021

Vaikea kuvitella, että tästä edes toipuu ennalleen!

• Anonyymi00042

Mistä tästä narsistin uhrilla toipumisaika voi/saattaa olla todella pitkä ja luottamus ei siitäkään huolimatta välttis koskaan palaudu ketään kohtaan täysin ainakaan

• Anonyymi00022

Ei tietenkään.

• Anonyymi00023

Trolli kirjoittaa!

• Anonyymi00024

Joo, kyllä on tiedossa, että trollaava mies kirjoittaa, älähän ihan hengästy tiedottaessa

• Anonyymi00025

Ei ole ohi. Edelleen ajattelen lämpimästi.

• Anonyymi00026

Samoin erästä naista, houkuttaa koko ajan. 🔥

• Anonyymi00027

Voisin mies ottaa sut fwb kumppaniksi, kun ei susta ollut elämänkumppaniksi.

• Anonyymi00028

Vain sekopää kirjoittaa noin ,ehkä mustis aviomies,no puolisolla ei vaaraa ,voi leikkiä ippporikasta ja rutiköyhää ennenkuin huomaa ,että on rutiköyhä,hähähähä röyh

• Anonyymi00030

Kenen mielestä keiden suhteen kuinka niin jos oikeasti tuohon vastauksen haluaisit osaisit kai kysyä kasvotustenkin

• Anonyymi00031

Ei olla päästy edes aloittamaan meidän seikkailua ❤️

• Anonyymi00047

Pian päästään...💖

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Pian päästään...💖

Toivon niin.... ❤️

• Anonyymi00056

🫶🫶🫶

• Anonyymi00037

Ei ole. Jatketaan samaa rataa, mutta kunhan nyt edes nähtäis joskus..

• Anonyymi00040

Milloin olemme viimeksi nähneet ?

• Anonyymi00052

Osaat kai järjestää vahinkotörmäämisen?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Milloin olemme viimeksi nähneet ?

marraskuussa

• Anonyymi00065

Joo olen samaa mieltä. Ei ole ohi.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00063 kirjoitti:

marraskuussa

Juteltiinko edes? Sivusta

• Anonyymi00041

Voit kieltää tunteesi, mutta et voi paeta niitä.

• Anonyymi00044

Tämä on totta

• Anonyymi00045

Hän ei kysyisi ja tietää varmasti.

• Anonyymi00046

On, minun seurani on naantalissa.

• Anonyymi00049

Siltä se tuntuu.

• Anonyymi00051

Ei!

• Anonyymi00053

Sanotaanko näin, että jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin olisiko kaikki ohi?

• Anonyymi00057

Niin pska fiilis taas, että oksettaa.

• Anonyymi00058

Jonkun kanssa mikään ei ole ikinä ohi.
      Vaikka menisi kuinka monta elämää ei siltikään.

• Anonyymi00059

Se vasta alkaa sitten Kiihkeällä toiminnalla, kunhan sinne pääsemme hänen kanssa. Tulee olemaan kuumaa, hän tietää hyvin tunteeni, miten Minä häntä olen halunnut!🔥

• Anonyymi00060

Saattaa olla että on. Sä et vieläkään kuuntele mua. Sun mielestä sulla on kaikki hyvin, niin sen pitäisi riittää mullekin. Vaikka mun mielestä meillä ei ollut asiat hyvin. 👋

• Anonyymi00062

Missä hän ei kuuntele?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Missä hän ei kuuntele?

IRL puhetta

• Anonyymi00061

Et tuu vastaan vaikka olen kuinka yrittänyt. Niin ei tästä taida tulla mitään 🙁

• Anonyymi00064

Aika näyttää. Ei tuollaista kannata pohtia.

• Anonyymi00066

Ei ole tainnut edes alkaa vai mitä?

• Anonyymi00069

No ei. Sitä ootellessa.

• Anonyymi00067

Ei! Ei päästy kunnolla vielä vauhtiinkaan. Toivottavasti maltat kanssani.

• Anonyymi00068

Mitä veikkaat kaiken jälkeen...

• Anonyymi00088

Älä unta nää, en halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan!

• Anonyymi00070

hattaraa ja sirkushuveja koko matkamme ajan

• Anonyymi00072

Ei, sanoin niin siksi, kun pelkäsin et sä sanot sen😕

• Anonyymi00073

Ilmeisesti hänen osaltaan. Mun ei vielä, koska Tunteet ei katoa vain siksi, että toinen ei enää tykkää tai haluaa pitää etäisyyttä. Mä katson, pääsenkö tunteista eroon ja jos en, pystynkö näkemään niistä huolimatta . Jos en, mun pitää vaihtaa maisemaa. 👋

• Anonyymi00074

Sun vai teidän vaihtaa maisemaa?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Sun vai teidän vaihtaa maisemaa?

Mun. Ei hän mun mukaan lähde. 😆

• Anonyymi00075

Enpä usko että ikinä on. Meidän oli tarkoitus tavata.

• Anonyymi00077

Sitä mieltä mäkin oon

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Sitä mieltä mäkin oon

Kiva juttu.

• Anonyymi00079

On. Joka suuntaan.

• Anonyymi00081

Ilman selitystä on mutta aina voi yrittää

• Anonyymi00082

On ohi.

• Anonyymi00083

Kenen meidän tarkennatko miten mikään voi olla ohi miten mikään voi olla ohi mikä ei ole koskaan edes alkanut se miksi mä en ole häntä odottanut koska mielestäni hänellä olisi ollut jopa etsimällä mahdollisuus löytää itselleen parempi mies kuin minä hänen päätökselleen saada minut mä en ole mahtanut mitään ja jos jotain olen yrittänyt tehdä sen asian suhteen saada hänet muuttamaan mielensä mutta mitä ilmeisemmin en ole siinä yrityksistäni huolimatta onnistunut sitä en tiedä miksi normaalisti se on mulle ollu helppoa riittäny kun kerron totuuden itsestäni ja elämästäni ja jos jotain tuli hänellä lisänä hänen alkuperäiseen suunnitelmaan niin mahdollisestikin halu saada lapsi ja mitä ilmeisemmin siihenkään ei kelpaa kai kukaan muu yritin häntä yllyttää ties ja vaikka mihin ilmeisestikään ei tainnut toimia ei hänellä minun nähteni ainakaan ollu pokkaa mihinkään mihin yllytin sitä en tiedä kuinka epäselvää hänelle vielä on pystyykö kaltaiseni luottamaan kun ei pysty normaalilla kauan osaamisella elävään mieheen luottamaan (tilaisuus tekee varkaan) jos miehelle antaa mahdollisuuden pettää jäämättä siitä kiinni niin enemmistö miehistä tarttuu tarjottuun tilaisuuteen naisten kanssa on enemmänkin 50/50 tilanne käyttävät ainakin huomattavasti enemmän harkintaa eli pienemmällä todennäköisyydellä ainakaan huonomman kanssa pettävät kuin mitä kotona on mu toisinaan sattuu pettymyksiä naisille niidenkin kokemusten kohdalla

• Anonyymi00084

Mä oon nyt monesta paikasta kuullut tai lukenut, että jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta, naisen ei tarvitse miettiä sitä. Näinhän se on. Ja koska mä aina vaan oon epävarma ja hän on niin ristiriitainen, mun on pakko uskoa, ettei hän ole kiinnostunut. Tai ehkä tykkääkin jotenkin, jollain tasolla, mutta ei niin, että olisi valmis mun kaa oikeasti olemaan. Niinpä mun on pakko yrittää päästä yli. Se tulee kyllä olemaan vaikeaa, kun nähdään, joten pitää yrittää olla näkemättä. Totuus on myös se, että mä en mä halua vuosikausiksi jäädä roikkumaan miehessä, jota ei kiinnosta. Kai niitä kiinnostuneitakin löytyy.

• Anonyymi00085

Kyllä se vaan noin on. Tottakai jokainen haluaisi kuvitella tekosyitä, mutta ellei mies ole todella epävarma tai pelkää saavansa nenilleen, joskus syy on vain sopimattomuus eikä sen kummempaa.

• Anonyymi00089

Kyllä lopullisesti kun et osaa käyttäytyä

• Anonyymi00090

Mikä käytöksessä on vikana?

• Anonyymi00091

Ei koskaan, jos rakastaa se on voima jolle mikään ei voi mitään, mutta jos siihen väliin pääsee jotakin ei se ollut rakkautta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe