Ohi meidän suhteen?
Onko kaikki mielestäsi
86
1100
Vastaukset
- Anonyymi00001
On. Olet vastenmielinen.
- Anonyymi00002
Miksi sanot noin ilkeästi
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ihan sama mitä sille sanoo kun sillä ei ole tunteita eikä sydäntä. Narsisti tuntee vain himoa ja vihaa. Hön 9uhu kotona samalla tavalla ja vielä rajummin
Mitä? ettekö ole jo tottuneet? eläkää sen miehen kanssa. Sitten tunnette kuinka ihanaa ja kivaa. Minä haluan hullun niskastani. Ilkeilyn pitää loppua tai se lopetetaan. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan sama mitä sille sanoo kun sillä ei ole tunteita eikä sydäntä. Narsisti tuntee vain himoa ja vihaa. Hön 9uhu kotona samalla tavalla ja vielä rajummin
Mitä? ettekö ole jo tottuneet? eläkää sen miehen kanssa. Sitten tunnette kuinka ihanaa ja kivaa. Minä haluan hullun niskastani. Ilkeilyn pitää loppua tai se lopetetaan.Puhuu
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hän voi henkisesti pahoin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin tekee ihmiset, joilla on itsensä kanssa paha olla.
- Anonyymi00013
Itsereflektointisi on hyvää palstaäijä. Ei tarvitse olla rakettitieteilijä tajutakseen että kaikki tämä netissä tapahtuva naisten vihaaminen on seurausta siitä että et ole kelvannut kuin omalle mammalle 😁
- Anonyymi00032
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä? ettekö ole jo tottuneet? eläkää sen miehen kanssa. Sitten tunnette kuinka ihanaa ja kivaa. Minä haluan hullun niskastani. Ilkeilyn pitää loppua tai se lopetetaan.Nassesta on kuulemma mahdotonta päästä eroon jos ei tätä saa siirrettyä jonkun toisen vahingoksi miehestä ainakin miksi naisten olisi erityisesti syytä kiinnittää huomiota miehiin joidenka kanssa liikkuu edes ja kerran erehdyt parisuhteessa ollessa antaa moiselle kiristää jatkossa niin kauan kuin on jotain jolla kiristää että on ainakin yksi jolta varmasti saa
- Anonyymi00034
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itsereflektointisi on hyvää palstaäijä. Ei tarvitse olla rakettitieteilijä tajutakseen että kaikki tämä netissä tapahtuva naisten vihaaminen on seurausta siitä että et ole kelvannut kuin omalle mammalle 😁
Kirjoititko juuri itsellesi tämän
- Anonyymi00043
Samaa mietin minä miehestä nyt
Kun hän myönsi että on vain pelannut tunteillani !
Vastenmielistä toimintaa todellakin .
Naiselta sivusta - Anonyymi00050
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä? ettekö ole jo tottuneet? eläkää sen miehen kanssa. Sitten tunnette kuinka ihanaa ja kivaa. Minä haluan hullun niskastani. Ilkeilyn pitää loppua tai se lopetetaan.Miksi sä olet tällä palstalla?
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miksi sä olet tällä palstalla?
Tämä palstasetä jolta kyselet jatkuvasti triviaaleja on ihan varmaan trollaamassa täällä ja onnistunuu näköjään pääsemään ainakin sinun ihon alle. Koetko muuten kokonaisuudessaan, että muilla ihmisillä on selontekovelvollisuus avata sinulle miksi ovat ”täällä”? Ikävää jos nämä kommentit ei vastaa ns kaipauslirurgiaa minkä perään olet selvästi
- Anonyymi00055
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kirjoititko juuri itsellesi tämän
Itse ”epäilen” että tämä kommentoija kirjoitti tämän ed kommentin ihan palstaäijälle hänen olemustaan kuvaamaan. Mitä se sinun hanuria kutittaa ns? Sivusta
- Anonyymi00005
On niin kauan kun menet ohi.
- Anonyymi00006
Menet ohi mistä?
- Anonyymi00007
No voinko hypätä kaulaan etkä pidä häirintänä vai pyytäisitkö kahville tai lähtisitkö pyydettäessä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
No voinko hypätä kaulaan etkä pidä häirintänä vai pyytäisitkö kahville tai lähtisitkö pyydettäessä?
Kun pitää olettaa, että et ehkä tykkää läheisyydestäni / kaulaan hyppäämisestä eikä sulla olisi aikaa ja halua kahville, niin en minä varmaan usko, että tykkäisit minusta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuka kenen ehkä olisi syytä selvittää ensin onko sinkku ja ihan yhtä lailla naisen pitää kysyä lupa saada koskea miestä kuin miehen naista mitä on häirintä/ahdistelu
- Anonyymi00008
Torstai on toivoa täynnä 🙏☺️
- Anonyymi00010
Kaikki on vain edessäpäin ja aikajanalla kohdillaan kultaseni
- Anonyymi00011
Tämä hullu melskaus ympärillä pitää sulkea taka alalle ja sulkea korvat ja silmät näiltä sekopäiltä!
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä hullu melskaus ympärillä pitää sulkea taka alalle ja sulkea korvat ja silmät näiltä sekopäiltä!
Totuus sattuu mutta vain omat lapset ja kanssa asuneet tietää totuuden. Tutustukaa
- Anonyymi00036
Kyllä mulla oma aikatauluni ymmärtääkseni on melko hyvin kohdillaan riippuu enään trumpista saadaanko se kolmas maailmansota odottelua mä en pysty hoitamaan sitä sen/tämän lähemmäksi vaikka olen kuinka yrittänyt jo yli kakskyt vuotta enkä ole siitä edes kiitosta saanu vaikka se on mitä on tilattu
- Anonyymi00014
En osaa sanoa. Vanha on ohi ja siihen ei ole paluuta. Tuskin muutut tai haluat muuta kuin mitä siinä vanhassa oli, niin...
- Anonyymi00017
Narsistin ilkeä ja paha luonne ei muutu lopulta koska he eivät pysty kauan esittämään kivaa ja empaattista😀
Jossain kohtaa aina rivahtaa.
Maligniitti narsisti on jo hyvin oppinut mutta voi olla loppupelissä kuolemaksi - Anonyymi00038
Anonyymi00017 kirjoitti:
Narsistin ilkeä ja paha luonne ei muutu lopulta koska he eivät pysty kauan esittämään kivaa ja empaattista😀
Jossain kohtaa aina rivahtaa.
Maligniitti narsisti on jo hyvin oppinut mutta voi olla loppupelissä kuolemaksiMä en ole tähän ikään tavannu nähny yhtäkään nassea joka itseään edes karkuun pääsisi ovat sitä mitä ovat niitä pitää vaan osata pelata samoin kuin he pelaavat muita
- Anonyymi00018
30vuotta olet täältä naista metsästänyt erosi jälkeen millon milläkin sivustolla. Deitieissä cityssä tinderissä. Miksi ei löydy mies? mikä vika sinussa on ? et ole edes läski. Päälaki kalju ja risti hampaat. Mutta ei se voi olla syy. eikä kakka housissa
- Anonyymi00019
Miten sä et mies löydä ketään ja minne ne sun naiset katoaa?
- Anonyymi00039
Koska en etsi ketään ja minne sellainen voisi kadota jota ei koskaan ole edes ollut
- Anonyymi00021
Vaikea kuvitella, että tästä edes toipuu ennalleen!
- Anonyymi00042
Mistä tästä narsistin uhrilla toipumisaika voi/saattaa olla todella pitkä ja luottamus ei siitäkään huolimatta välttis koskaan palaudu ketään kohtaan täysin ainakaan
- Anonyymi00022
Ei tietenkään.
- Anonyymi00023
Trolli kirjoittaa!
- Anonyymi00024
Joo, kyllä on tiedossa, että trollaava mies kirjoittaa, älähän ihan hengästy tiedottaessa
- Anonyymi00025
Ei ole ohi. Edelleen ajattelen lämpimästi.
- Anonyymi00026
Samoin erästä naista, houkuttaa koko ajan. 🔥
- Anonyymi00027
Voisin mies ottaa sut fwb kumppaniksi, kun ei susta ollut elämänkumppaniksi.
- Anonyymi00028
Vain sekopää kirjoittaa noin ,ehkä mustis aviomies,no puolisolla ei vaaraa ,voi leikkiä ippporikasta ja rutiköyhää ennenkuin huomaa ,että on rutiköyhä,hähähähä röyh
- Anonyymi00030
Kenen mielestä keiden suhteen kuinka niin jos oikeasti tuohon vastauksen haluaisit osaisit kai kysyä kasvotustenkin
- Anonyymi00031
Ei olla päästy edes aloittamaan meidän seikkailua ❤️
- Anonyymi00047
Pian päästään...💖
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Pian päästään...💖
Toivon niin.... ❤️
- Anonyymi00056
🫶🫶🫶
- Anonyymi00037
Ei ole. Jatketaan samaa rataa, mutta kunhan nyt edes nähtäis joskus..
- Anonyymi00040
Milloin olemme viimeksi nähneet ?
- Anonyymi00052
Osaat kai järjestää vahinkotörmäämisen?
- Anonyymi00063
Anonyymi00040 kirjoitti:
Milloin olemme viimeksi nähneet ?
marraskuussa
- Anonyymi00065
Joo olen samaa mieltä. Ei ole ohi.
- Anonyymi00080
Anonyymi00063 kirjoitti:
marraskuussa
Juteltiinko edes? Sivusta
- Anonyymi00041
Voit kieltää tunteesi, mutta et voi paeta niitä.
- Anonyymi00044
Tämä on totta
- Anonyymi00045
Hän ei kysyisi ja tietää varmasti.
- Anonyymi00046
On, minun seurani on naantalissa.
- Anonyymi00049
Siltä se tuntuu.
- Anonyymi00051
Ei!
- Anonyymi00053
Sanotaanko näin, että jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin olisiko kaikki ohi?
- Anonyymi00057
Niin pska fiilis taas, että oksettaa.
- Anonyymi00058
Jonkun kanssa mikään ei ole ikinä ohi.
Vaikka menisi kuinka monta elämää ei siltikään. - Anonyymi00059
Se vasta alkaa sitten Kiihkeällä toiminnalla, kunhan sinne pääsemme hänen kanssa. Tulee olemaan kuumaa, hän tietää hyvin tunteeni, miten Minä häntä olen halunnut!🔥
- Anonyymi00060
Saattaa olla että on. Sä et vieläkään kuuntele mua. Sun mielestä sulla on kaikki hyvin, niin sen pitäisi riittää mullekin. Vaikka mun mielestä meillä ei ollut asiat hyvin. 👋
- Anonyymi00062
Missä hän ei kuuntele?
- Anonyymi00071
Anonyymi00062 kirjoitti:
Missä hän ei kuuntele?
IRL puhetta
- Anonyymi00061
Et tuu vastaan vaikka olen kuinka yrittänyt. Niin ei tästä taida tulla mitään 🙁
- Anonyymi00064
Aika näyttää. Ei tuollaista kannata pohtia.
- Anonyymi00066
Ei ole tainnut edes alkaa vai mitä?
- Anonyymi00069
No ei. Sitä ootellessa.
- Anonyymi00067
Ei! Ei päästy kunnolla vielä vauhtiinkaan. Toivottavasti maltat kanssani.
- Anonyymi00068
Mitä veikkaat kaiken jälkeen...
- Anonyymi00088
Älä unta nää, en halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan!
- Anonyymi00070
hattaraa ja sirkushuveja koko matkamme ajan
- Anonyymi00072
Ei, sanoin niin siksi, kun pelkäsin et sä sanot sen😕
- Anonyymi00073
Ilmeisesti hänen osaltaan. Mun ei vielä, koska Tunteet ei katoa vain siksi, että toinen ei enää tykkää tai haluaa pitää etäisyyttä. Mä katson, pääsenkö tunteista eroon ja jos en, pystynkö näkemään niistä huolimatta . Jos en, mun pitää vaihtaa maisemaa. 👋
- Anonyymi00074
Sun vai teidän vaihtaa maisemaa?
- Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
Sun vai teidän vaihtaa maisemaa?
Mun. Ei hän mun mukaan lähde. 😆
- Anonyymi00075
Enpä usko että ikinä on. Meidän oli tarkoitus tavata.
- Anonyymi00077
Sitä mieltä mäkin oon
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Sitä mieltä mäkin oon
Kiva juttu.
- Anonyymi00079
On. Joka suuntaan.
- Anonyymi00081
Ilman selitystä on mutta aina voi yrittää
- Anonyymi00082
On ohi.
- Anonyymi00083
Kenen meidän tarkennatko miten mikään voi olla ohi miten mikään voi olla ohi mikä ei ole koskaan edes alkanut se miksi mä en ole häntä odottanut koska mielestäni hänellä olisi ollut jopa etsimällä mahdollisuus löytää itselleen parempi mies kuin minä hänen päätökselleen saada minut mä en ole mahtanut mitään ja jos jotain olen yrittänyt tehdä sen asian suhteen saada hänet muuttamaan mielensä mutta mitä ilmeisemmin en ole siinä yrityksistäni huolimatta onnistunut sitä en tiedä miksi normaalisti se on mulle ollu helppoa riittäny kun kerron totuuden itsestäni ja elämästäni ja jos jotain tuli hänellä lisänä hänen alkuperäiseen suunnitelmaan niin mahdollisestikin halu saada lapsi ja mitä ilmeisemmin siihenkään ei kelpaa kai kukaan muu yritin häntä yllyttää ties ja vaikka mihin ilmeisestikään ei tainnut toimia ei hänellä minun nähteni ainakaan ollu pokkaa mihinkään mihin yllytin sitä en tiedä kuinka epäselvää hänelle vielä on pystyykö kaltaiseni luottamaan kun ei pysty normaalilla kauan osaamisella elävään mieheen luottamaan (tilaisuus tekee varkaan) jos miehelle antaa mahdollisuuden pettää jäämättä siitä kiinni niin enemmistö miehistä tarttuu tarjottuun tilaisuuteen naisten kanssa on enemmänkin 50/50 tilanne käyttävät ainakin huomattavasti enemmän harkintaa eli pienemmällä todennäköisyydellä ainakaan huonomman kanssa pettävät kuin mitä kotona on mu toisinaan sattuu pettymyksiä naisille niidenkin kokemusten kohdalla
- Anonyymi00084
Mä oon nyt monesta paikasta kuullut tai lukenut, että jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta, naisen ei tarvitse miettiä sitä. Näinhän se on. Ja koska mä aina vaan oon epävarma ja hän on niin ristiriitainen, mun on pakko uskoa, ettei hän ole kiinnostunut. Tai ehkä tykkääkin jotenkin, jollain tasolla, mutta ei niin, että olisi valmis mun kaa oikeasti olemaan. Niinpä mun on pakko yrittää päästä yli. Se tulee kyllä olemaan vaikeaa, kun nähdään, joten pitää yrittää olla näkemättä. Totuus on myös se, että mä en mä halua vuosikausiksi jäädä roikkumaan miehessä, jota ei kiinnosta. Kai niitä kiinnostuneitakin löytyy.
- Anonyymi00085
Kyllä se vaan noin on. Tottakai jokainen haluaisi kuvitella tekosyitä, mutta ellei mies ole todella epävarma tai pelkää saavansa nenilleen, joskus syy on vain sopimattomuus eikä sen kummempaa.
- Anonyymi00089
Kyllä lopullisesti kun et osaa käyttäytyä
- Anonyymi00090
Mikä käytöksessä on vikana?
- Anonyymi00091
Ei koskaan, jos rakastaa se on voima jolle mikään ei voi mitään, mutta jos siihen väliin pääsee jotakin ei se ollut rakkautta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887