Onnistumisen riemu estetään

Anonyymi-ap

Moniko täällä idässä on tullut ajatelleeksi miten kieroon kasvanut alue tämä on? Täällä kun on laajasti sellainen asenne, että jos joku yrittää, osaa tai onnistuu niin se ihminen pitää nopeasti jotenkin kampittaa. Sellainenhan kun ei käy, että joku olisi tyytyväinen johonkin saavuttamaansa. Ei edes se, että kokisi merkityksellisyyttä vaikka tavanomaisessa työssä ja saisi siitä tyytyväisyyttä.

Kun tällaisilla asenteilla tämä katkeroitunut itä-suomi antaa jo nuorille sen viestin, että et saa onnistua etkä varsinkaan iloita onnistumisistasi, niin itsetuntohan siinä romutetaan heti alkuunsa. Pitäisi alistua samanlaiseksi kuin enemmistö tässä katkerassa ja pahansuovassa itä-suomessa on. Muutoin on kateelliset panettelijat kimpussa.

Näiden syiden vuoksi viisaimmat ja mielenlaadultaan normaalimmat on täältä pois muuttaneet tai harkitsemassa muuttoa. Tällaisessa myrkyllisessä ilmapiirissa ihminen vain sairastuu ja katkeroituu valoisakin ihminen siksi, että suuri osa on narsistisia kateellisia juoruilijoita puukottamassa selkään aitoja ja kivoja ihmisiä.

15

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Moniko täällä idässä on tullut ajatelleeksi miten kieroon kasvanut alue tämä on?"

Tutkimusten mukaan yksi ja ainoa henkilö mutta hän onkin kaikkein vaikein tapaus. Ei voida parantaa.

• Anonyymi00002

Yksi?

Lainaus Ilomantsi-palstalta.

"Kyllä täällä selkään puukotetaan ihan "omiakin" jos teet jotain poikkeavaa eli teet muutaki kuin oot jouten ja valitat...

Pahansuopaisuus ja katkeruus paistaa ihmisissä. Toisen epäonnistumisesta saadaan voimaa ja onnistuminen aiheuttaa hirvittävä kateuden ja se onnistuminen koetetaan kyllä kaataa ainakin puheissa.

Oma eukko on maailman paras vaikka oisikin oikeasti särkilammen ruutana lahnan liikeradoilla sängyssä.

Onneksi osa porukkaa on älynnyt ottaa puolison omaa kylää kauempaa ja toisaalta osa on älynnyt olla lisääntymättä. Osa heikosta perimästä lisääntyy sitten toisten edestäkin valitettavasti"

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Yksi?

"Kyllä täällä selkään puukotetaan ihan "omiakin" jos teet jotain poikkeavaa eli teet muutaki kuin oot jouten ja valitat...

Pahansuopaisuus ja katkeruus paistaa ihmisissä. Toisen epäonnistumisesta saadaan voimaa ja onnistuminen aiheuttaa hirvittävä kateuden ja se onnistuminen koetetaan kyllä kaataa ainakin puheissa.

Oma eukko on maailman paras vaikka oisikin oikeasti särkilammen ruutana lahnan liikeradoilla sängyssä.

Onneksi osa porukkaa on älynnyt ottaa puolison omaa kylää kauempaa ja toisaalta osa on älynnyt olla lisääntymättä. Osa heikosta perimästä lisääntyy sitten toisten edestäkin valitettavasti"

Noooh....sinun lisäksi yksi ilomantsilainen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Yksi?

Itsehän sinä noita kirjoittelet kaikkien paikkakuntien palstoille ja sitten käytät niitä "todistusaineistona". 🤣😂🤣 Kouho mikä kouho!

• Anonyymi00004

Aloittajan antamat arvonimet: kuppikuntainen, selkäänpuukottaja, juoruaja, sisäsiittoinen, kieroon kasvanut. Laita ihmeessä itse kaikki keksimäsi ilmaisut kerralla viestiisi, niin paremmin muistamme. Sinulle riittää nimitys vinku-iita.

• Anonyymi00005

Valitettavasti se on tosiasia että enemmistö tässä maakunnassa juoruaa ja kadehtii. Luotettavia ihmisiä on täällä idässä hyvin vähän. Jopa paikalliset itse on kertoneet näistä kun olen haastatellut.

Ja tokihan tällaisia ihmiselle sopimattomia piirteitä tulee vastustaa. Minulla eikä varmaan muillakaan ole mitään moitittavaa maakunnan aidoissa ja kivoissa ihmisissä joita heitäkin on joitakin.

• Anonyymi00007

Aloittaja on ainakin onnistunut pilaamaan suomi24 keskustelupalstat pohjois-karjalassa ja tuntee siitä varmasti onnistumisen riemua, hullu kun on.

• Anonyymi00008

Tämä karjalan keisari haukkuu muita hulluiksi yrittäessään viimeisin voimin säilyttää virkansa Keskustan hierarkkiassa.Mahdotonta kun äänestäjät häipyvät ja uusi väki ei osaa kieltä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tämä karjalan keisari haukkuu muita hulluiksi yrittäessään viimeisin voimin säilyttää virkansa Keskustan hierarkkiassa.Mahdotonta kun äänestäjät häipyvät ja uusi väki ei osaa kieltä.

Hullu se on ja harhoissaan pyörii, onneton...

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se on hierarkia. Sellainen arvojärjestys siis, sopii organisaatiohin yms. joissa roolitus/käskyvalta suhteet, yksittäisten ihmisten ei sellaisista tarvitse paljoakaan välittää paitsi jos olet rahallisesti riippuvainen vaikkapa pomosta tms.

• Anonyymi00012

Höpöhöpö

• Anonyymi00013

Kuinka paljon tämän kiusaajan aloituksia täällä siedetään?

• Anonyymi00014

Kakki laulaa sinullekin kauniita lauluja. Dipi dapi dipi dapi daaa.

• Anonyymi00015

Mulle lauloi tänä aamuna plop plop-plop. Lyhyestä virsi kaunis.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mulle lauloi tänä aamuna plop plop-plop. Lyhyestä virsi kaunis.

Mutta sekin on järkevämpää kuunneltavaa kuin tuon vinku-iitan jutut...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe