Peli on jo menetetty.
Älä nainen turhaan enää laihduta
23
510
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle tämä on? Alkukirjain?
- Anonyymi00002
En pystyisi laihduttamaan, edes miehen vuoksi. Enkä rakkaudenkaan. ... ...
- Anonyymi00003
Harmi. Mut eihän se kovin iso varmaan ees ollu.
- Anonyymi00004
Saan itseni takia laihduttaa jos haluan.
- Anonyymi00020
Niinpä. Kannattaa vain jatkaa jos on jo hävinnyt.
- Anonyymi00005
Ehkä apeen peli on menetetty. Pieni laihdutus on aina hyväksi terveydelle.
- Anonyymi00006
Ei riipu susta.
- Anonyymi00007
Eiköhän kukin laihduta oman terveytensä vuoksi.
- Anonyymi00008
Sama vajakki jaksaa pyöriä palstalla typerän asiansa kanssa.
Keksi jotain vähän fiksumpaa olet hiukan rajoittunut tai oikeastaan aika paljonkin. - Anonyymi00009
Ei kukaan sun vuoksi laihduta! 🤣
- Anonyymi00023
😁🤭
- Anonyymi00010
Sairaus laihduttaa.
- Anonyymi00011
Jumala loi minut lihavaksi. Muuten olisin jo laihtunut.
- Anonyymi00012
Painonpudotus loppuu vasta kun pääsen tavoitteeseeni.
- Anonyymi00013
Kenellä minkä suhteen musta on ollu lähtökohtaisesti ihan turha ollu pelata saatikka kilpailla en ole vaihtoehto suostunut koskaan olemaan muuhun kuin lapselle isäksi korkeintaan paremman puutteessa mikä oli lopputulos olinko/olenko paras vai huonoin isä lapsilleni enkä tiedä kuin yhden naisen joka on päättänyt saada mut mä en tyydy vähempään sen osalta joka mun kanssa varmuudella elämänsä haluaa viettää kuluttaa tuhlata
- Anonyymi00014
Mikä peli? Pip pelikö? Porukat kirjoittelee täällä usein niin kuin oma mielipide olisi jotenkin erityisen validi. Mutinaa tuulessa, sitä ne haukut on.
- Anonyymi00015
Saan kait tehdä mitä haluan. Itselle teen jos teen en kenenkään toisen takia. Ei kiinnosta äijät.
- Anonyymi00016
Jos vielä laihdutan teen sen itseni ja oman vointini vuoksi .
En enää ikinä yhdenkään miehen vuoksi
Sama myös lihomisen laita
Syöttäjä miehet pysyköön poissa !
Naiselta - Anonyymi00017
Ihana kun ikävöit minua. Tiedän että sinulla on huono omatunto tekemisistäsi ja haluaisit pyytää anteeksi, mutta silloin sinun pitäisi olla mies, ottaa vastuu teoistasi ja sanoistasi ja sitähän sinä et ole...mies.
Pelkäät kohdata minut. Se on aika surkeata ja säälittävää. - Anonyymi00018
Sä oot vaan joku surkea,mustasukkainen sivuhahmo.
Ja hän on kiloistaan huolimatta taatusti ainakin sua parempi ihminen. Luultavasti sun peli on menetetty, kun pitää toista haukkua. - Anonyymi00019
Haluan päästä tavoitteeseen itseni takia. Kerrankin haluan onnistua jossakin asiassa.
- Anonyymi00021
Höpöhöpö, ensi kuuhan on paastokuukausi, neljäkymentä päivää pitäisi olla syömättä.
- Anonyymi00022
En ole kenenkään miehen takia ikinä laihduttanut. Enkä laihduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393