Miten on päivä mennyt nainen?

Anonyymi-ap

Onko kaikki hyvin? On vähän huolehtivainen olo aina kun ajatukset kääntyy sinuun. Halu suojella.

Jospa joskus pääsisi juttelemaan kahden.

41

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ymmärrän.
      Samoin!

• Anonyymi00002

Ei oo. Päässä on jotain vikaa.

• Anonyymi00003

SE MENI RAIVOLLA!

• Anonyymi00004

Miksi ihmeessä sitten kaikki tämä stalkkaamispaska?

• Anonyymi00005

Mistä puhut?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mistä puhut?

Älä esitä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Älä esitä.

Älä puhu.

• Anonyymi00038

Sulle vinkiksi että kun täällä on muitakin stalkattuja kuten minä mutta en halua että minua sekoitetaan sinuun niin pyydän ystävällisesti lisäämään jonkin tunnisteen että saat viestisi ihan oikeille ihmisille eikä synny sekaannusta enää yhtään enempää ellei se sitten juurikin ole tarkoituksesi.

• Anonyymi00006

Mä oon. sanonu monta kertaa etten voi hyvin
      eikä kaikki ole ok .
      Minulla ei ole ketään suojelemassa tai huolehtimassa minusta.
      Naiselta

• Anonyymi00007

Kävin töissä. Kävin kaupassa. Tulin kotiin. Väsytti, nukuin.
      Ei ole oikein hyvin, mutta huonomminkin on mennyt.

• Anonyymi00008

Suurimmaksi osaa aikaa levännyt vaan niinkuin käsketty. Eipä nyt muuta jaksa tällä hetkellä.

• Anonyymi00010

Pikaista paranemista, jos oot kipeänä. Katsot tulevaan, niihin hetkiin kun olet taas menokunnossa.

🔥🌞🧡💜💚

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pikaista paranemista, jos oot kipeänä. Katsot tulevaan, niihin hetkiin kun olet taas menokunnossa.

🔥🌞🧡💜💚

Kiitos. Yritetään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

🔥🌞🧡💜💚

Nimenomaan, sitten kun olen taas menokunnossa! Kiitos <3 -sivusta-

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Nimenomaan, sitten kun olen taas menokunnossa! Kiitos <3 -sivusta-

Love you! 🔥🔥

• Anonyymi00009

Suhtaudun syystä skeptisesti nainen - alkaviin aloituksiin ja siihen on varsina painavat syyt palstalla

• Anonyymi00023

😚😚😚

🍒

Muchos suukkos grandes

• Anonyymi00011

Märkää, kylmää, kiire ja ärsytys. Nuo sanat taitaa kuvata parhaiten tämän päivän tuntemuksia. :/

• Anonyymi00012

Mikä ärsyttää?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mikä ärsyttää?

Kiire ärsytti, mutta lientyi kun huomasin pysyväni suunnitellussa aikataulussa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiire ärsytti, mutta lientyi kun huomasin pysyväni suunnitellussa aikataulussa.

Niin ja myös märkyys ärsytti, kun päälle satoi isoja märkiä räntähiutaleita.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin ja myös märkyys ärsytti, kun päälle satoi isoja märkiä räntähiutaleita.

Tuon kiireen, kylmyyden, märkyyden ja kiireen jälkeen tarvitsin tunnin päikkärit jonka jlkeen olin taas palautunut päivän kärsimyksestä. :)

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuon kiireen, kylmyyden, märkyyden ja kiireen jälkeen tarvitsin tunnin päikkärit jonka jlkeen olin taas palautunut päivän kärsimyksestä. :)

Hyvä että sait nukuttua sentään. 👍

• Anonyymi00017

Tämä päivä on mennyt hyvin, eilinen oli huonompi, ne vaihtelee. Syitä ei viitsi täällä kertoa, mutta ehkä kaikki tästä vähitellen taas alkaa sujua. Asenteen yritän pitää positiivisena kuitenkin. En kuitenkaan ymmärrä miltä ihmeeltä haluaisit minua suojella ja miksi. Vai haluaisitko vain yleensä ottaen ottaa minut syliisi ja suojelukseesi, kuin pienen lapsen? Silittää ja olla hyvä?

Ja olisihan se kyllä mukavaa päästä joskus juttelemaan kaksin, ajan kanssa ja rauhassa. Taitaa vain olla aika mahdotonta sekin.

• Anonyymi00018

Joopa joo

• Anonyymi00019

Joo, se olis enemmän ku sata jänestä :) Vähän väsy vai mitä tämä on, mutta muuten ihan ookoo.

• Anonyymi00021

Hyvin on mennyt. Lämmitin tulipesät lämpimiksi. Luin kirjaa. Koiran kanssa päivä vietetty. Toivottavasti sinullakin on kaikki hyvin?

• Anonyymi00033

Naista ajattelen liian usein, joten suuri asia puuttuu.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Naista ajattelen liian usein, joten suuri asia puuttuu.

Minullakin mies heti herätessä mielessä. Ja pitkin päivää. Ja nyt. Teki onneklliseksi kun viimeksi vastasi nopeasti viestiin. ☺️

• Anonyymi00022

Tosi väsynyt olo. Mutta sain itseni tunnin kävelylenkille, josta ylpeä.

• Anonyymi00027

:/ <3 🍒

• Anonyymi00030

Miksi mitä luulit siitä hyötyväsi

• Anonyymi00035

Rakkaus ei kysy hyötyä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Rakkaus ei kysy hyötyä.

Viisaasti sanottu.

• Anonyymi00031

Ihan hyvin mennyt. Eilen oli raskas päivä ja itketti, mutta tänään ihan ok. Tosi väsynyt kyllä...
      Mutta ei mitään erikoista.
      Minäkin toivon, että päästäis juttelemaan...
      Ihana tuo halu suojella, kun hän on aina ollut mulle sellainen turvapaikka, kun ollaan nähty. Hän varmasti ymmärtää, mitä tarkoitan.

• Anonyymi00032

Hyvin, työn merkeissä mennyt päivä ja kohta yöunille.

• Anonyymi00036

Tämä muistuttaa vuosien takaisesta ihanan miehen eleestä. Näin hänessä halun suojella, se oli maailman ihanin tunne hänen seurassaan.❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00040

Kaunis viesti vaihteeksi mieheltä naiselle.

• Anonyymi00041

Missä viivyt? Laita viestiä minulle.

Mn tumma

• Anonyymi00043

Kävin tänään laskettelemassa! Oli aivan ihanaa pitkästä aikaa. Nyt on kaikki paikat kipeenä. Sun sietääkin olla huolissaan, laskin liian lujaa😱 Nyt väsyttää ja polviin sattuu, mutta ei haittaa, toivottavasti pääsen pian taas uudelleen😘

PS. Milloin päästäis kahdestaan ankkurin...jutteleen.

• Anonyymi00044

🤢🤮

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5493
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      433
      4769
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3909
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      189
      3467
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2586
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2335
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2298
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      154
      2101
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      128
      2059
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1529
    Aihe