Onko kaikki hyvin? On vähän huolehtivainen olo aina kun ajatukset kääntyy sinuun. Halu suojella.
Jospa joskus pääsisi juttelemaan kahden.
Miten on päivä mennyt nainen?
41
743
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ymmärrän.
Samoin! - Anonyymi00002
Ei oo. Päässä on jotain vikaa.
- Anonyymi00003
SE MENI RAIVOLLA!
- Anonyymi00004
Miksi ihmeessä sitten kaikki tämä stalkkaamispaska?
- Anonyymi00005
Mistä puhut?
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mistä puhut?
Älä esitä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä esitä.
Älä puhu.
- Anonyymi00038
Sulle vinkiksi että kun täällä on muitakin stalkattuja kuten minä mutta en halua että minua sekoitetaan sinuun niin pyydän ystävällisesti lisäämään jonkin tunnisteen että saat viestisi ihan oikeille ihmisille eikä synny sekaannusta enää yhtään enempää ellei se sitten juurikin ole tarkoituksesi.
- Anonyymi00006
Mä oon. sanonu monta kertaa etten voi hyvin
eikä kaikki ole ok .
Minulla ei ole ketään suojelemassa tai huolehtimassa minusta.
Naiselta - Anonyymi00007
Kävin töissä. Kävin kaupassa. Tulin kotiin. Väsytti, nukuin.
Ei ole oikein hyvin, mutta huonomminkin on mennyt. - Anonyymi00008
Suurimmaksi osaa aikaa levännyt vaan niinkuin käsketty. Eipä nyt muuta jaksa tällä hetkellä.
- Anonyymi00010
Pikaista paranemista, jos oot kipeänä. Katsot tulevaan, niihin hetkiin kun olet taas menokunnossa.
🔥🌞🧡💜💚 - Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pikaista paranemista, jos oot kipeänä. Katsot tulevaan, niihin hetkiin kun olet taas menokunnossa.
🔥🌞🧡💜💚Kiitos. Yritetään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
🔥🌞🧡💜💚Nimenomaan, sitten kun olen taas menokunnossa! Kiitos <3 -sivusta-
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nimenomaan, sitten kun olen taas menokunnossa! Kiitos <3 -sivusta-
Love you! 🔥🔥
- Anonyymi00009
Suhtaudun syystä skeptisesti nainen - alkaviin aloituksiin ja siihen on varsina painavat syyt palstalla
- Anonyymi00023
😚😚😚
🍒
Muchos suukkos grandes
- Anonyymi00011
Märkää, kylmää, kiire ja ärsytys. Nuo sanat taitaa kuvata parhaiten tämän päivän tuntemuksia. :/
- Anonyymi00012
Mikä ärsyttää?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä ärsyttää?
Kiire ärsytti, mutta lientyi kun huomasin pysyväni suunnitellussa aikataulussa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiire ärsytti, mutta lientyi kun huomasin pysyväni suunnitellussa aikataulussa.
Niin ja myös märkyys ärsytti, kun päälle satoi isoja märkiä räntähiutaleita.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin ja myös märkyys ärsytti, kun päälle satoi isoja märkiä räntähiutaleita.
Tuon kiireen, kylmyyden, märkyyden ja kiireen jälkeen tarvitsin tunnin päikkärit jonka jlkeen olin taas palautunut päivän kärsimyksestä. :)
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tuon kiireen, kylmyyden, märkyyden ja kiireen jälkeen tarvitsin tunnin päikkärit jonka jlkeen olin taas palautunut päivän kärsimyksestä. :)
Hyvä että sait nukuttua sentään. 👍
- Anonyymi00017
Tämä päivä on mennyt hyvin, eilinen oli huonompi, ne vaihtelee. Syitä ei viitsi täällä kertoa, mutta ehkä kaikki tästä vähitellen taas alkaa sujua. Asenteen yritän pitää positiivisena kuitenkin. En kuitenkaan ymmärrä miltä ihmeeltä haluaisit minua suojella ja miksi. Vai haluaisitko vain yleensä ottaen ottaa minut syliisi ja suojelukseesi, kuin pienen lapsen? Silittää ja olla hyvä?
Ja olisihan se kyllä mukavaa päästä joskus juttelemaan kaksin, ajan kanssa ja rauhassa. Taitaa vain olla aika mahdotonta sekin. - Anonyymi00018
Joopa joo
- Anonyymi00019
Joo, se olis enemmän ku sata jänestä :) Vähän väsy vai mitä tämä on, mutta muuten ihan ookoo.
- Anonyymi00021
Hyvin on mennyt. Lämmitin tulipesät lämpimiksi. Luin kirjaa. Koiran kanssa päivä vietetty. Toivottavasti sinullakin on kaikki hyvin?
- Anonyymi00033
Naista ajattelen liian usein, joten suuri asia puuttuu.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Naista ajattelen liian usein, joten suuri asia puuttuu.
Minullakin mies heti herätessä mielessä. Ja pitkin päivää. Ja nyt. Teki onneklliseksi kun viimeksi vastasi nopeasti viestiin. ☺️
- Anonyymi00022
Tosi väsynyt olo. Mutta sain itseni tunnin kävelylenkille, josta ylpeä.
- Anonyymi00027
:/ <3 🍒
- Anonyymi00030
Miksi mitä luulit siitä hyötyväsi
- Anonyymi00035
Rakkaus ei kysy hyötyä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Rakkaus ei kysy hyötyä.
Viisaasti sanottu.
- Anonyymi00031
Ihan hyvin mennyt. Eilen oli raskas päivä ja itketti, mutta tänään ihan ok. Tosi väsynyt kyllä...
Mutta ei mitään erikoista.
Minäkin toivon, että päästäis juttelemaan...
Ihana tuo halu suojella, kun hän on aina ollut mulle sellainen turvapaikka, kun ollaan nähty. Hän varmasti ymmärtää, mitä tarkoitan. - Anonyymi00032
Hyvin, työn merkeissä mennyt päivä ja kohta yöunille.
- Anonyymi00036
Tämä muistuttaa vuosien takaisesta ihanan miehen eleestä. Näin hänessä halun suojella, se oli maailman ihanin tunne hänen seurassaan.❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00040
Kaunis viesti vaihteeksi mieheltä naiselle.
- Anonyymi00041
Missä viivyt? Laita viestiä minulle.
Mn tumma - Anonyymi00043
Kävin tänään laskettelemassa! Oli aivan ihanaa pitkästä aikaa. Nyt on kaikki paikat kipeenä. Sun sietääkin olla huolissaan, laskin liian lujaa😱 Nyt väsyttää ja polviin sattuu, mutta ei haittaa, toivottavasti pääsen pian taas uudelleen😘
PS. Milloin päästäis kahdestaan ankkurin...jutteleen. - Anonyymi00044
🤢🤮
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585493Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334769Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483909KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1893467Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142586Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222335Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182298Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542101- 1282059
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241529