Ja haittaako nyt? Naiselle tämä. Mitä ajattelet siitä, että sinua vieläkin rakastan kuin silloin vuosia sitten. Tunteet kasvaa koko ajan, eikä päinvastoin, kuten voisi luulla, kun meillä ei ole yhteyttä enkä sinua juurikaan näe. Miltä tuntuu olla ihannenainen minulle?
Haittasiko sinua se, että rakastin sinua
28
816
Vastaukset
- Anonyymi00002
Siltä etten voi luottaa sinuun yhtään
- Anonyymi00003
Toinen mies.
- Anonyymi00005
ei se minua haittaa, se on aika imartelevaa kun tunnet noin minua kohtaan. Mutta tiedoksesi mies, että en minä niin ihmeellinen ja ihana oikeasti ole mitä luulet.
- Anonyymi00008
Ethän sinä voi sille mitään, että olet ihana. Se on sinussa sisäsyntyisenä ominaisuutena. Sinussa on jokin sisäinen hehku, joka saa minut ilon valtaan.
Niin se vain on. Jo vuosia ollut näin. - Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ethän sinä voi sille mitään, että olet ihana. Se on sinussa sisäsyntyisenä ominaisuutena. Sinussa on jokin sisäinen hehku, joka saa minut ilon valtaan.
Niin se vain on. Jo vuosia ollut näin.No kuinkas monta vuotta siitä sitten jo on?
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
No kuinkas monta vuotta siitä sitten jo on?
Ei voi vastaa kun alotus oli monelle.
Sivu.
- Anonyymi00006
En usko sekuntiakaan, että hän kirjoittelisi täällä tuollaisia.
- Anonyymi00023
Anna mulle minuutti ajastasi, niin sanon sen sulle päin naamaa. m>n
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Anna mulle minuutti ajastasi, niin sanon sen sulle päin naamaa. m>n
Aika alkaa nyt.. ⏳
- Anonyymi00007
En usko että olisin kenenkään ihanne milläänlailla. Toki minua varmasti voi rakastaa mut niin.
- Anonyymi00009
Ja mitenkä osoitit hänelle rakastavasi häntä tuskin mitenkään kun nyt joudut häntä kaipaamaan täällä olisi fiksuinta siirtyä etiäpäi mu kukin tavallaan
- Anonyymi00010
Siihen on hyvät syyt miksi emme ole nykyään yhteyksissä. Tunteesi eivät imartele. Ne karmivat.
- Anonyymi00011
Uu, onpas dramaattista!
- Anonyymi00012
Hyvältä tuntuu <3
- Anonyymi00013
Ei haitannut silloin, ei haittaa nyt. Ajattelin, että onko minua kukaan muu rakastanut noin pyyteettömästi. Ilahduin siitä kovasti, tietysti, vaikka se suistikin mun keskiluokkaisen, harmaan junani raiteiltaan. Aika jännä, jos mä olisin sun ihannenainen ❤️
- Anonyymi00014
Ei tunnu missään, ihan vapaasti vaan.
- Anonyymi00015
Rakasta pois vaan, ei oo keneltäkään pois. Ei oo mulle tuo aloitus mutta...
Itsellä on asia että kyllä joku vielä rakastaa minua ihan oikeasti ja haluaa olla elämässäni oikeasti lähellä ja näyttää sen. Tulevat päivät tuovat toivottavasti jotain hyvää elämään.
Etäältä rakastaminen tietämättä on kun ei olisi mitään, yhtä tyhjän kanssa. - Anonyymi00017
Ei haittaa saahan sitä unelmoda
Mutta pitää pitää myös todellisuus mielessä
kaikkine mahdollisuuksineen
Eikä elää liian henkisesti
poissa oikeasta elämästä - Anonyymi00018
Hyvin vaikea sanoa, kun en tiedä kuka kysymyksessä.
- Anonyymi00020
Aina vaan uudestaan rakastut minuun ❤️
- Anonyymi00021
Aikoinaan pystyin melko pitkälle olemaan tajuamatta tunteidesi perimmäistä laatua. Sittemmin ne ymmärrettyäni olen joutunut luotaamaan sydäntäni tavoittaakseni mitä oikeastaan herätät minussa. Rakkaus on hyvin epämääräinen idea.
- Anonyymi00022
Eihän se haittaa, mutta en minä siitä myöskään tiedä...
- Anonyymi00024
Musta tuntuu, että ainoa unelmani tässä elämässä on se, että uskaltaisin heittäytyä pois vanhasta ja mennä kohti sitä miestä. Rakastan häntä, vaikka olen koittanut päättää muuta. Ei se auta.
- Anonyymi00025
Miks trollit vastailette tuolle nai nen kirjoittajalle???
- Anonyymi00026
Klassikko.
Aika monelle on käynyt juuri noin. - Anonyymi00027
Eipä se haittaa menneisyyttä kun on, mutta vaimoasi käy vähän sääliksi.
- Anonyymi00030
Olisitpa tuonnut sen tuolloin julki, niin asiat voisivat olla toisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973597Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91238Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022- 831018
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975