Nainen, saatko nukuttua hyvin

Anonyymi-ap

Kovasti toivon, että saat hyvin unen päästä kiinni ja pystyt nukkumaan läpi yön, jotta pysyt virkeänä. Monta puuhaa odottaa ja maailma tarvitsee kaltaistasi ilontuottajaa.

Olen aina toivonut sinulle kaikkea hyvää, vaikka miltä sinusta tuntuisi.

29

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En saa. Vaikeuksia nukahtaa ja unet jää lyhyeksi.
      Vaikka sais nukkua pitkään, niin herää jo 4h jälkeen. Eikä saa enää unta.

• Anonyymi00002

Pike kiittää. Sinä olet erittäin huomaavainen. Voisin leipua sinusta isäpuolen kolmosille, kun tuo :/ - mies ei ollut ihan luotettavimmasta päästä....

• Anonyymi00003

Aivan kohta menen nukkumaan. Viime aikoina olen yleensä nukkunut hyvin - onneksi. Ja varmasti nukun ensin yönäkin, kun palstailun jälkeen sydämessä on lämmin, rakkaudellinen ja hyvä olo <3

Kyllä minä uskon tuon että olet aina toivonut minulle kaikkea hyvää, kaikesta huolimatta ja sittenkin.. :)

• Anonyymi00004

Pike lähettää rakkauskirjeitä 😏

• Anonyymi00028
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pike lähettää rakkauskirjeitä 😏

Paarimikkoko se siellä?

• Anonyymi00005

Kaipaan sinua edelleen... Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Olen ajatuksissani luonasi joka päivä. 🧡

• Anonyymi00006

Kauniita unia kauniille sielulle <3

• Anonyymi00007

Nukun ihan hyvin, liikaakin. Mikään uni ei meinaa riittää.

• Anonyymi00008

Hyvää yötä rakas…❤️ Tulisitpa peiton alle kanssani…

• Anonyymi00009

En taida olla terve. Tuntuu kuin veri pakenisi minusta ja on äärettömän kylmä. Sekä henkisesti että fyysisesti.

• Anonyymi00010

Vaihtelevasti. Toivottavasti sinä nukut hyvin, sitä toivon myös ❤️ hyvää yötä 🤗

• Anonyymi00011

Ei tarvitse.
      Ja vaikka tarvitsiskin niin ei voi enää mitään.
      En jaksa enää tällei.

• Anonyymi00012

Ilontuottajan työ on raskasta. Luulisi nukkuvan mutta tuskin nämä h*rot koskaan nukkuvat.

• Anonyymi00013

Miten voit ajatella noin. Mikä työ tahansa vaatii veronsa ja unensa. Toivotan kaikille hyviä ja maukkaita unia . Ammatista ja elinolosuhteesta riippumatta.

• Anonyymi00014

En saa unta koska yliajattelija olen ja mietin asioita kuten miksi minua kiusataan? Häh? En oo mikkään hu0ra taikka nisti.

• Anonyymi00015

Jos haluat hyvää mulle niin et jättäis yksin kaipaamaan.

• Anonyymi00016

Tämä ei ole häneltä, mutta kiva silti, että toivotaan hyvää yötä.

• Anonyymi00017

Silloin tällöin heräilen näin aamuvarhaisella enkä enää saa unta. Keskiviikkona viimeksi, nyt taas. Joskus syynä on joku stressitekijä (kuten keskiviikkona), joskus sille taas ei vaikuta olevan mitään syytä (kuten tänään).

Mutta sama mikä on heräämisen syy, niin sinä olet mielessäni heti, kun silmät avaan. Rauhallista sunnuntaita. 🧡

• Anonyymi00018

Pitänyt luopua siitä mitä olisin halunnut kaikkein eniten. Muuten se olisi tuhonnut minut.

• Anonyymi00019

Herään keskellä yötä ja en saa enään unta sen jälkeen. Jos saan parin tunnin jälkeen, niin unet venähtää ja olen väsynyt koko päivän. Näin ajoittain, ei onneksi koko ajan.

• Anonyymi00020

Nukun yöni hyvin. Uni on paras lääke.

Kiva kuulla, että on olemassa miehiä, jotka toivovat hyvää. ❤️

• Anonyymi00021

Kyllä olen nukkunut, mutta viime aikoina olen nukahtanut jostain syystä vasta 3-4 maissa. Olen nukkunut 7-8 tunnin yö-unet eli kyllä olen läpi yön nukkunut.

Yö-unetkin ovat hyvin laaja käsite eli toisen yö voi alkaa aamulla

• Anonyymi00022

Nykyään jo ihan ok.

• Anonyymi00023

Kiitos, minäkin olen aina ajatellut hänestä pelkkää hyvää. Ja hänen kainaloon iltaisin unelmissani nukahdan. Välillä tosin en saa unta, kun ajattelen häntä. Joskus taas näen hänestä unia ❤️

• Anonyymi00024

Viime yönäkin yli 10 tuntia, niin eiköhän tuo riitä 😂

• Anonyymi00025

Hyvät unen lahjat sulla, täytyypä yrittää meneekö 8 rikki😂hyvät yöt

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hyvät unen lahjat sulla, täytyypä yrittää meneekö 8 rikki😂hyvät yöt

Toissa yönäkin nukuin yhtä pitkään. Hyviä unia 😴

• Anonyymi00027

Kiitos hyvästä aloituksesta!
      Siis, minähän nukun yleensä kuin tukki kun olen käynyt makuuasentoon. Luen hetken jotain kirjaa ja kun nukahdan, nukun pääsääntöisesti hyvin. :)

Herään usein vähän ennen kellonsoittoa ja aloitan töihinlähtöön valmistelut. Nyt reilun kuukauden aikana unta on riittänyt myös päiväuniin, joita olen joutunut ottamaan melkein päivittäin. Jouduin ihan googlettamaan kun aloin ihmettelemään miten voin nylyään nukkua niin paljon. Mitään selittävää vastausta ei kyllä löytynyt, olisiko se tämä pimeä vuodenaika?

• Anonyymi00029

Mieleeni on tullut jostain lukemani juttu Kirkasta, joka oli ollut todella väsynyt ennen kuolemaansa ja tietenkin pelottaa sekin ajatus, josko sydän alkaa sprakaamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      352
      4105
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      8
      2363
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      2130
    5. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    6. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      144
      1656
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1030
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe