Kerro nyt rehellisesti

Anonyymi-ap

Oletko koskaan tuntenut ihan oikeaa rakkautta?

61

679

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Häntä kohtaan kyllä

• Ei rakkautta "tunneta", se koetaan.

• Anonyymi00012

Tunnetaanpas.
        Älä höpötä hassuja.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Tunnetaanpas.
        Älä höpötä hassuja.

Katsopas rakkaus ja rakastaminen osiosta aloitukseni. Voit oppia jotain.

• Anonyymi00004

Vain sinua kohtaan.

• Anonyymi00005

Kyllä ne kauneimmatkin ruusut kupsahtaa kun niitä liikaa pashgalla lannoittaa.

• Anonyymi00027

No tätä arvoitusta täytyy miettiä jo yön yli, puutarhuri🤔

• Anonyymi00006

En usko että olen.

• Anonyymi00007

Tammikuun viidestoista oksa, kohta ollaan kiivetty kuuhun, sitten alkaa helmikuu.

• Anonyymi00008

En ole ihan varma.
      nainen

• Anonyymi00009

Olen tuntenut ❤️
      Kaikki se tunne hajosi palasiksi päivänä kun mies iilmotti olevansa vain 175cm
      Vaikka olit minulle vuosia sanonut että on pitkä ...
      Ehkä siel savos joo 175cm on pitkä muttei lännes
      Muutui myös hiukan vastenmieliseksi heti sen jälkeen
      Minä olin rakastunut siihen pitkään mitä ei ole olemassa .
      Typerää mutta totta ...
      Etsin häntä vieläkin kaikista muista pitkistä
      Ja itken itseni öisin uneen
      Tämän lyhyen tekoa pidän julmana ja itsekeskeisenä
      Mies ei muistanut että voi rikkoa sydänmen
      Kun pelaa pelejään ...
      En tainnut olla hänelle edes ihminen 🥺
      Pitkä nainen ...

• Anonyymi00016

Ei sitten tullut mieleen tavata kun tunteita alkoi muodostua??? Eihän nyt vttu voi kukaan pelkkään mielikuvaan rakastua, mitä vttua???

-sinulle ei edes ihminen, oikeasti lyhyt mies.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen tavata kun tunteita alkoi muodostua??? Eihän nyt vttu voi kukaan pelkkään mielikuvaan rakastua, mitä vttua???

Ei naiset oikeasti noin ajattele. Tuo on joku miestrolli joka kiusaa. Pituudella ei suurimmalle osalle naisista mitään väliä, kun se on ominaisuus johon ei itse voi vaikuttaa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No ainakin pari on digannut tästä SINUN pituuskompleksiisi liittyvästä itsevastailu performaatiosta monologimies

• Anonyymi00010

Ehkä olen jotain, mutta olet niin rumaluontoinen. Moraalista ei tietoakaan.

• Anonyymi00011

En tiedä, ei kai sellaista voi tietää? Epäilen ettei sellaista olekaan. Keksittyä juttua, niin kuin maahiset, zombit ja kengurut.

• Anonyymi00014

Etenkin kengurut. Samaan sarjaan mielestäni kuuluu myös lojaalit miehet.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä käy Korkeasaaressa
        Muuten voi mieli poksahtaa kun niillä on kenguru täällä suomessa.
        .

• Anonyymi00064
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kantavat mm pienempiään pussissa? Aivan gubbe aivan

• Anonyymi00013

Olen, ihan oikeaa rakkautta. Se vaan että ei rakkaus ole mitään kaupankäyntiä. Ei voi olettaa että jos oikein paljon rakastaa jotakuta, että sitä automaattisesti toiselta saisi takaisin. Siinä on tosiaan riskinsä, kun päästää itsensä rakastumaan. Elämä on joillekin vain leikkiä, leikkikaluja rikkoontuu aina leikittäessä.

• Anonyymi00034

Aivan mutta ei voi olettaa että toinekiin rakastaa ja rakastuu jos itse rakastuu, kuten itsekin toteat. Tarvitaan ensin tutustuminen ja harkinta, vai kiellätkö järjen käytön..? Menee vähän syyllistämiseksi

• Anonyymi00048
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Aivan mutta ei voi olettaa että toinekiin rakastaa ja rakastuu jos itse rakastuu, kuten itsekin toteat. Tarvitaan ensin tutustuminen ja harkinta, vai kiellätkö järjen käytön..? Menee vähän syyllistämiseksi

Nimenomaan ei ollut syyllistämistä. Kerroin vain, miten asia on.

• Anonyymi00015

Olen toki, se on kaoottista. Menettää hallinnan, perspektiivin. Kyvyn suojella itseään. Mitä suurempi rakkaus, sitä suurempi kaaos. Se on itsestäänselvyys, ja siinä on sen salaisuus.

• Anonyymi00019

Ei kuulosta terverltä tuo
        Vaan aika saraslta versiota rakkaudesta
        Sivusta

• Anonyymi00024

Jos ei ole kykyä luottaa tunteeseen ja toiseen, niin silloin se voi olla todella kaoottista, muuten se on maailman parhaimpia tunteita.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jos ei ole kykyä luottaa tunteeseen ja toiseen, niin silloin se voi olla todella kaoottista, muuten se on maailman parhaimpia tunteita.

Lisäys vielä, että tuo "kyvyn suojella itseään" kertoo, ettet uskalla luottaa rakkauden tunteeseen. Aidossa rakkaudessa ei tarvitse suojella itseään, vaan nimenomaan voi olla ja antaa kaiken tulla ja näkyä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei kuulosta terverltä tuo
        Vaan aika saraslta versiota rakkaudesta
        Sivusta

Olikko pikkusen ottanu kun kirjoitit tuon analyysin tyngän vai oliko vaan ns hoppu? Sivusta

• Anonyymi00031

Perspektiivin menettäminen ei liity millään tavalla rakastumiseen tai rakastamiseen. Liittyy ihmisen kyvyttömyyteen tuntea empatiaa, olla kilpailematta ja uskoa toisesta hyvää... Sanotaanko nyt vielä kirosana egoilu!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mistä lähtien tunteisiin on ollut luottaminen....?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mistä lähtien tunteisiin on ollut luottaminen....?

Mihinkä sitten, jos ei tunteeseen?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mihinkä sitten, jos ei tunteeseen?

No varmaan vaikka korvaan levottomia ja mihinkään liittymättömiä läähättävään kollegaan tai vastaavaan kamraattiin? Sivusta

• Anonyymi00020

Oikeaa rakkautta ei voi yleisesti määritellä, mutta sen voi sanoa, jos kokee sellaista tunnetta ja mielen tilaa toisen kanssa, jota ei ole aikaisemmin kokenut tai ei ainakaan niin voimakkaana, onhan se oltava rakkautta, ei se vihaakaan ja negatiivista ole.

• Anonyymi00021

Olen, 35 vuotta sitten....sen jälkeen " kuolin" sisältä.

• Anonyymi00022

Joka päivä rakastan ❤️

• Anonyymi00023

Kyllä olen.

• Anonyymi00026

I have a full functioning pump, thank you for asking

• Anonyymi00032

En ole.

• Anonyymi00037

Olen, parhaillaan. Tiedän sen kaikesta tästä tunteesta, ja siitä että tulee kyyneleet silmiin joskus kun mietin tätä tilannetta ja häntä.

• Anonyymi00046

Samat sanat. Eräs ihanuus mielessä ollut koko ajan. Hän on uskomattoman erottinen nainen, tekee mieli vain suudella ja hyväillä hänen vartaloa.

• Anonyymi00054

Samanlaista minulla, mutta en laske tuota rakkaudeksi.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Samanlaista minulla, mutta en laske tuota rakkaudeksi.

Ei rakkautta voi mitenkään laskea tai päättää että on tai ei. Tuo vaikuttaa päätökseltä että tämä ei ole. Rakkaus, varsinkin tosi rakkaus, on tunne, ja sen kyllä tietää ja tuntee. Ei hernettä nekkuun. 16:43

• Anonyymi00038

Rakkaudella on tietääkseni joku Mielenterveys diaknoosi tai koodi

• Anonyymi00039

Kun mietin häntä niin minua hymyilyttää. Välillä olen surullinen ja ahdistunut. Joskus minut valtaa epäusko tämän kaiken keskellä. Olen yliväsynyt tai ylikierroksilla. Nukun ja en nuku. Olen hajamielinen. Välillä sydän hakkaa kuin hullu ja vatsassa on perhosia. Voinen todeta, että kyllä olen tai sitten tämä on jotain muuta.

• Anonyymi00056

Limerenssikin on mahdollinen. En halua kyllä olla ilon pilaaja, en tunne sinua. Jospa olet rakastunut.
        Perhoset vatsassa ei ole välttämättä positiivinen enne. Palstalla niin vihattu sana "traumasuhde" tulee mieleen tai sitten olet tosi herkkä. Toivottavasti hän on kohdellut sinua hyvin.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Limerenssikin on mahdollinen. En halua kyllä olla ilon pilaaja, en tunne sinua. Jospa olet rakastunut.
        Perhoset vatsassa ei ole välttämättä positiivinen enne. Palstalla niin vihattu sana "traumasuhde" tulee mieleen tai sitten olet tosi herkkä. Toivottavasti hän on kohdellut sinua hyvin.

Hän ei ikinä loukkaisi minua, enkä minä häntä. Rakkaus on balsamia vanhoille arville.

• Anonyymi00040

En ole varmaankaan. Nyt kun olen kohdannut sinut, niin tämä tuntuu erilaiselta. Ne hetket kanssasi. <3

• Anonyymi00041

Antajana vai vastaanottajana? Rakastan kaikkia kissoja koko sydämellä ja vilpittömästi. Niiden seurassa tunnen rakkautta. Ihmisten rakkaudesta en tiedä, en varmaan koskaan ole rakastanut. Kukaan mies ei koskaan ole rakastanut minua. Äitini kyllä.

• Anonyymi00061

” Kukaan mies ei koskaan ole rakastanut minua. Äitini kyllä.” Sillä lailla, gallupeitaan humpuukilla täyttävä palstaäijä🙄

• Anonyymi00042

Kyllä.

• Anonyymi00044

Yhteen naiseen kyllä. Se tunteiden määrä oli aivan hurja.

• Anonyymi00045

❤️

• Anonyymi00047

Äitiini ja isääni. Huti sekin.

• Anonyymi00049

Kyllä olen.

• Anonyymi00050

Kyllä, viimeisin oli aviopuoliso (ex). Ennen sitä koin kanssa pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

• Anonyymi00053

Kumpaa rakastit enemmän?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Kumpaa rakastit enemmän?

Outo kysymys.

• Anonyymi00051

Määrittele tarkemmin mitä tarkoitat?

• Anonyymi00060

Sinä voit ihan itse määritellä omassa päässäsi mitä nämä palstaäijän ”populistiset” gallupit sinulle merkitsee🥱

• Anonyymi00052

Rakastin aidosti ja oikeasti exaviomiestäni. Hän oli rakkaus, joka ei poistu sydämmestäni, vaikka mitä tekisin. Hän on tehnyt hirveitä asipoita, mutta rakkaus kärsii ja, antaa anteeksi. Minusta tuntuu, etten ikinä enään löydä uutta rakkautta , kun vertaan kaikkia häneen. Voi kun hän ei olisi menettänyt työpaikkaansa ja mennyt sekaisin. En osannut auttaa häntä, eikä kukaan muukaan, kun hän ei myöntänyt totuutta mistään asiasta. Erosimme, mutta rakkaus jäi sydämmeeni ❤️

• Anonyymi00059

Jopa sinulla naisia esittävä skeemakeke on idealistinen näkemys miten ajatuksemme menee postuaalisti. Toivottavasti spoilasin jonkun untamon tirkistelyn

• Anonyymi00058

Kerro sää muru mieluummin oikeesti ootsää terroristi? Steen1 4-ever

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      68
      4900
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      283
      4225
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3458
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      118
      3315
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      3190
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1868
    7. 105
      1630
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1281
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1205
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      88
      1168
    Aihe