Että ihastuin suhun ensisilmäyksellä kun meidän katseet kohtasi. Luulin eka että se johtui vaan siitä että miten kaunis oot, mutta nyt pidemmällä ajalla oon huomannut että tää magneettinen vetovoima sua kohtaan on jotain täysin selittämätöntä. Se on omalla tavallaan söpöä, että miten samanlaisia me ollaan monellakin tapaa ml. ujous varsinkin tunteiden suhteen 🥰
Totuus on mua nuorempi nainen
9
477
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten toivon itsehillintää
ja oman toiminnan tarkkailua.
Jos olet ”kokematon”
ja asiat eivät mene halutulla tavalla,
tulee pettymyksiä ja äijät käyttää väkivaltaa.- Anonyymi00007
Ei tämä itsesi kanssa loputonta keskustelua käyvä palstasetä niin tyypillistä ole kuin ilmeisesti haluaisit, mitä tulee loppukaneettiisi. Sick
- Anonyymi00002
Ihastuitko todella? Ja minä sinuun. 🥰
- Anonyymi00004
Totuus on sinua nuorempi? Olet siis aika vanha?
- Anonyymi00005
jälkeen päin olen joskus miettinyt, että miksi olit niin tyly minua kohtaan silloin kun ekan kerran istuimme samassa pöydässä ja jotain juttelimmekin. Aivan kuin olemassaoloni ja läsnäoloni olisi v...ttanut sinua. Yrititkö taistella tunteitasi vastaan, sitäkö se oli?
- Anonyymi00010
Se oli vaan isoa jännitystä kun en osannut odottaa että istuisit siihen, niin olin kunnolla epämukavuusalueella. Samaan aikaan kuitenkin pakotin itseni juttelemaan että pääsisin enemmän tutustumaan suhun kun sitä oon halunnut alusta lähtien. En oo koskaan sua vihannut, sen sijaan monta kertaa kironnut itsekseni kun annoin pelkuruuden voittaa monessa tilanteessa, ja ehkä juuri noissa tilanteissa oon monia kertoja taistellut tunteita vastaan kun oon ollut niin pettynyt itseeni. Se on vaatinut aika paljon henkistä työtä että oon päässyt kartalle jotta mistä monet tunnelukot on olleet peräisin ja saanutkin niitä sen ansiosta avattua melko paljon. Oot päässyt näkemään enemmän mun todellista luonnetta kunhan osaan rentoutua mutta en osaa olla vielä ihan rento sun seurassa mutta paljon on edistystä tapahtunut.
- Anonyymi00006
Ei minulta nämä… hän on tosi kaunis kyllä!
- Anonyymi00008
Onpas sinulta nuo, varmasti on... Älä yhtään yritä vängätä vastaan.
- Anonyymi00009
Ihastukset on ihania, rakkauden tunne on valtava. Onnea matkaan, yksin tai yhdessä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393