Kuka tai ketkä

Anonyymi-ap

olivat ne, jotka pilasivat elämäni sillä kaikella täysin turhalla kautta rantain kertomisella eri työpaikoissa! Luulitte etten minä itse olisi osannut etsiä miestä elämääni, mutta siitähän ei ollut koskaan kyse! Päätin jo silloin, kun aikoinaan erosin etten halua enää koskaan uutta parisuhdetta kenenkään kanssa. Yrititte esitellä miehiä minulle eri työpaikoissa ja minusta se oli täysin käsittämätöntä! Sekin kertoi siitä, että minut haluttiin pois minulle rakkaasta työpaikasta, jotta saisitte esitellä minulle uusia mies ehdokkaita! Hyi helvetti! Koko proekti oli minun näkökulmasta täysin turha ja siksi se tuntui aina kiusaamiselta. Työpäivien jälkeen olin niin täynnä tuskaa ja ahdistusta ja siitä tuli sellainen tunne, etten halunnut enää elää! Totean jälleen kerran, että projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa minulta tiettyjä kysymyksiä kysymättä, koska silloin olisitte ymmärtäneet sen kaiken mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää! Projekti kokonaisuudessaan oli täysin turha, koska sillä ei ollut mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan koskaan! Jos pystyisin lyömään ihmisiä turpaan, niin löisin joka ikistä sellaista henkilöä, joka oli mukana projektin suunnittelussa ja toteutuksessa! Vaikka tein töitä itselle mieluisassakin työpaikassa, sielläkin tapahtuva esitys aiheutti stressiä ja ahdistusta sijaisten takia! Minua kohdeltiin kuin olisin ollut täysin ymmärtämätön ja tyhmä, mitä minä en todellakaan ollut! Työpaikka on vain työntekoa varten, muiden asioiden käsittely ei kuulu sinne ollenkaan, ellei joku niin halua! Ja projekti jos mikä ei kuulunut töihin ollenkaan! Olen yhä hyvin ahdistunut, stressaantunut ja huonosti voiva! Asumisrauhaa ei ole vieläkään!

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Iso määrä ihmisiä teki elämästäni helvettiä vuosien ajaksi. Minä halusin vain olla oma itseni ja pärjätä omillani, koska naimisissa ollessani olin kauan kotiäitinä ja juuri siksi koin tärkeänä saada itselle mieluisan vakituisen työpaikan. Se oli suuri unelmani, joka minulta vääryydellä vietiin!

• Anonyymi00002

Onko tässä sekavassa puheenparressa m kotiäitiyteen liittyen kyseessä joku turvallisen tilan periaate kun käyt..jotain menneitä tapahtumia läpi tällaisen hermostuneen täriroolin takaa, palstaäijä? Eiköhän joku järjen riemuvoitto piaraise ”paremman” teorian pian kilpailevaksi ymmärrykseksi tämän ”erittäin merkittävän” kälinän teoretisoimiseksi

• Anonyymi00003

Ok äitisepi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      259
      2389
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      70
      2378
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1401
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe