olivat ne, jotka pilasivat elämäni sillä kaikella täysin turhalla kautta rantain kertomisella eri työpaikoissa! Luulitte etten minä itse olisi osannut etsiä miestä elämääni, mutta siitähän ei ollut koskaan kyse! Päätin jo silloin, kun aikoinaan erosin etten halua enää koskaan uutta parisuhdetta kenenkään kanssa. Yrititte esitellä miehiä minulle eri työpaikoissa ja minusta se oli täysin käsittämätöntä! Sekin kertoi siitä, että minut haluttiin pois minulle rakkaasta työpaikasta, jotta saisitte esitellä minulle uusia mies ehdokkaita! Hyi helvetti! Koko proekti oli minun näkökulmasta täysin turha ja siksi se tuntui aina kiusaamiselta. Työpäivien jälkeen olin niin täynnä tuskaa ja ahdistusta ja siitä tuli sellainen tunne, etten halunnut enää elää! Totean jälleen kerran, että projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa minulta tiettyjä kysymyksiä kysymättä, koska silloin olisitte ymmärtäneet sen kaiken mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää! Projekti kokonaisuudessaan oli täysin turha, koska sillä ei ollut mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan koskaan! Jos pystyisin lyömään ihmisiä turpaan, niin löisin joka ikistä sellaista henkilöä, joka oli mukana projektin suunnittelussa ja toteutuksessa! Vaikka tein töitä itselle mieluisassakin työpaikassa, sielläkin tapahtuva esitys aiheutti stressiä ja ahdistusta sijaisten takia! Minua kohdeltiin kuin olisin ollut täysin ymmärtämätön ja tyhmä, mitä minä en todellakaan ollut! Työpaikka on vain työntekoa varten, muiden asioiden käsittely ei kuulu sinne ollenkaan, ellei joku niin halua! Ja projekti jos mikä ei kuulunut töihin ollenkaan! Olen yhä hyvin ahdistunut, stressaantunut ja huonosti voiva! Asumisrauhaa ei ole vieläkään!
Kuka tai ketkä
3
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Iso määrä ihmisiä teki elämästäni helvettiä vuosien ajaksi. Minä halusin vain olla oma itseni ja pärjätä omillani, koska naimisissa ollessani olin kauan kotiäitinä ja juuri siksi koin tärkeänä saada itselle mieluisan vakituisen työpaikan. Se oli suuri unelmani, joka minulta vääryydellä vietiin!
- Anonyymi00002
Onko tässä sekavassa puheenparressa m kotiäitiyteen liittyen kyseessä joku turvallisen tilan periaate kun käyt..jotain menneitä tapahtumia läpi tällaisen hermostuneen täriroolin takaa, palstaäijä? Eiköhän joku järjen riemuvoitto piaraise ”paremman” teorian pian kilpailevaksi ymmärrykseksi tämän ”erittäin merkittävän” kälinän teoretisoimiseksi
- Anonyymi00003
Ok äitisepi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3403976Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52322- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181658Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102989Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791