Kuka tai ketkä

Anonyymi-ap

olivat ne, jotka pilasivat elämäni sillä kaikella täysin turhalla kautta rantain kertomisella eri työpaikoissa! Luulitte etten minä itse olisi osannut etsiä miestä elämääni, mutta siitähän ei ollut koskaan kyse! Päätin jo silloin, kun aikoinaan erosin etten halua enää koskaan uutta parisuhdetta kenenkään kanssa. Yrititte esitellä miehiä minulle eri työpaikoissa ja minusta se oli täysin käsittämätöntä! Sekin kertoi siitä, että minut haluttiin pois minulle rakkaasta työpaikasta, jotta saisitte esitellä minulle uusia mies ehdokkaita! Hyi helvetti! Koko proekti oli minun näkökulmasta täysin turha ja siksi se tuntui aina kiusaamiselta. Työpäivien jälkeen olin niin täynnä tuskaa ja ahdistusta ja siitä tuli sellainen tunne, etten halunnut enää elää! Totean jälleen kerran, että projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa minulta tiettyjä kysymyksiä kysymättä, koska silloin olisitte ymmärtäneet sen kaiken mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää! Projekti kokonaisuudessaan oli täysin turha, koska sillä ei ollut mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan koskaan! Jos pystyisin lyömään ihmisiä turpaan, niin löisin joka ikistä sellaista henkilöä, joka oli mukana projektin suunnittelussa ja toteutuksessa! Vaikka tein töitä itselle mieluisassakin työpaikassa, sielläkin tapahtuva esitys aiheutti stressiä ja ahdistusta sijaisten takia! Minua kohdeltiin kuin olisin ollut täysin ymmärtämätön ja tyhmä, mitä minä en todellakaan ollut! Työpaikka on vain työntekoa varten, muiden asioiden käsittely ei kuulu sinne ollenkaan, ellei joku niin halua! Ja projekti jos mikä ei kuulunut töihin ollenkaan! Olen yhä hyvin ahdistunut, stressaantunut ja huonosti voiva! Asumisrauhaa ei ole vieläkään!

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Iso määrä ihmisiä teki elämästäni helvettiä vuosien ajaksi. Minä halusin vain olla oma itseni ja pärjätä omillani, koska naimisissa ollessani olin kauan kotiäitinä ja juuri siksi koin tärkeänä saada itselle mieluisan vakituisen työpaikan. Se oli suuri unelmani, joka minulta vääryydellä vietiin!

• Anonyymi00002

Onko tässä sekavassa puheenparressa m kotiäitiyteen liittyen kyseessä joku turvallisen tilan periaate kun käyt..jotain menneitä tapahtumia läpi tällaisen hermostuneen täriroolin takaa, palstaäijä? Eiköhän joku järjen riemuvoitto piaraise ”paremman” teorian pian kilpailevaksi ymmärrykseksi tämän ”erittäin merkittävän” kälinän teoretisoimiseksi

• Anonyymi00003

Ok äitisepi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1612
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1611
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe