Onko olemassa mitään luetteloa minkälaisia virkoja on Kotkassa?

Anonyymi-ap

Kuinka paljon porukkaa on veronmaksajien elätettävänä? Luulen että ainakin tuhansia suojatyöpaikkoja löytyy kaupungin organisaatiossa.

15

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Cursor 5 johtajaa , 40 asiantuntija päällikköä menestystä tekemässä.

Heistä 13 asiantuntijaa luo Kotkasta matkailukaupunkia Satama Areenallekin

• Anonyymi00003

Millä saralla nämä asiantuntijat on kannuksensa hankkinut???

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Millä saralla nämä asiantuntijat on kannuksensa hankkinut???

K-kauppias Sami Ristiniemi
        tuottaja, asiantuntija

Kaakon elokuvakomissio

- Kuusisen ketut

• Anonyymi00012

Kotkan kaupungin henkilöstömäärä on ollut viime vuosina noin 1 800–1 900 henkilöä, tarkemmin noin 1880 henkilöä vuonna 2022. Tähän lukuun kuuluvat kaikki kaupungin eri vastuualueiden työntekijät, ja lukuun sisältyy sekä vakituisia että määräaikaisia työntekijöitä, vaikka henkilöstökertomuksissa on nähty myös laskua maahanmuuttajapalveluiden siirtojen vuoksi.
        Vuonna 2022: noin 1880 henkilöä.
        Yleisesti: Henkilöstömäärä pysyttelee noin 1800-1900 välillä, vaihdellen hieman vuosittain ja toimintojen muutosten mukaan.
        Kotka työnantajana | Kotkan kaupunki
        Tiedostot. ... Kotkan kaupungin henkilöstömäärä oli vuonna 2022 noin 1880 henkilöä. Organisaatiossa on kuusi vastuualuetta ja lisä...

Kotkan kaupunki

Henkilöstökertomus 2023 - Kotkan kaupunki
        Vakituisten työntekijöiden määrän väheneminen johtui maahanmuuttajapalveluiden toimintojen (tulkkikeskus, vastaanottokeskus, ryhmä...

Kotkan kaupunki

• Anonyymi00002

Tallainen tilasto tarvittais kaikista kunnista ja kaupungista??????

• Anonyymi00013

Suomen suurimmat kaupungit vuoden 2024 lopun tai alkuvuoden 2025 tietojen mukaan ovat Helsinki (yli 690 000), Espoo, Tampere, Vantaa ja Oulu, joista suurimmat kunnat ovat noin 200 000–700 000 asukasta, kun taas keskikokoisten kaupunkien (esim. Pori, Joensuu, Lahti) asukasluku pyörii 80 000–120 000 välillä, ja pienimmät kaupungit (kuten Salo, Kotka) ovat noin 50 000 asukasta, ja Suomen väkiluku kokonaisuudessaan oli syyskuussa 2024 noin 5,63 miljoonaa.
        Suurimmat kaupungit (noin 2024):
        Helsinki: 693 077
        Espoo: 325 165
        Tampere: 263 260
        Vantaa: 253 128
        Oulu: 217 256
        Turku: 209 471
        Muita isompia kaupunkeja:
        Jyväskylä: 149 900
        Kuopio: 126 477
        Lahti: 121 935
        Pori: 83 143
        Pienempiä kaupunkeja (esimerkkejä):
        Salo: 50 510
        Kotka: 50 232
        Kokkola: 48 277
        Tärkeää tietoa:
        Luvut ovat arvioita vuoden 2024 lopusta tai alkuvuodesta 2025, ja ne perustuvat Tilastokeskuksen ja Wikipedian tietoihin.
        Suomen kokonaisväkiluku syyskuun 2024 lopussa oli 5 628 931 henkeä, ja väestö kasvoi.
        Tarkimmat ja ajantasaisimmat tiedot löytyvät Tilastokeskus ja Kuntaliitto.fi sivustoilta.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00006

Uskomatonta. Tuolla porukalla ei paljon hommat paina. Voivat pitää palavereja toisilleen.

• Anonyymi00007

Ei löydy mitään luotettavaa tietoa mistään lukumääristä tai hallinnonaloista. Luulisi että veronmaksajien kuuluisi tietää mihin rahoja käytetään.

• Anonyymi00008

satamassa on elätettäviä sosilisti lakkoileva juoppo läskejä riasupartoja akan hakkaaji huume vekkuleita jari saario kerto soutelija

• Anonyymi00009

On olemassa luettelo kunnan virkamiehistä.

• Anonyymi00010

Päälliköistä lähinnä, mutta muita alaisia salaillaan. Moni on päällikön lähisukulainen esim.

• Anonyymi00011

Kaupunginjohtajan virassa on nyt suojatyöpaikkahenkilö. Käsittämätöntä esimerkin antamista. Mikähän on motivaatio muilla ?

• Anonyymi00016

Kymäri paljastaa nettivainoajan henkisen tilan!

• Anonyymi00017

Politiikan arvostelu maksajana ei ole vainoamista!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe