Perustin hammaslääkärin edellisenä päivänä kun oli aika koska tulin 38 asteen kuumeeseen. Sain tekstiviestin hammaslääkäriltä viestin että aika on peruutettu.
Sitten tulikin lasku peruuttamattomasti hammaslääkäri ajasta. Soitin hammaslääkäriin ja nyt en tiedä mitä tapahtuu. Lähetin myös laskusta kopion ja tekstiviesti sitä kopion varhaan. Kysyin varalta miten laskun kävi ja että haluan kirjallisen viestin että lasku on aiheeton. Minulle vastattiin että asia on käsitteillä vanhassa ja tieto tulee aikanaan. Ilmoitin myös laskussa että en sitä maksa 56.70 koska se on aiheeton. Kiva odottaa mikä tieto tulee.
Monellekko muulle on tullut aiheettomia laskuja.
Jos kaikista perustetusta tulee kaikille lasku niin kyllä moni varmaan maksaa kun ei muista onko peruuttanut vai eikö.
Varha vois vaihtaa työntekijät osaavien tekijöihin
Peruutettu hammaslääkäri
11
387
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, eiköhän tuo sun lasku muutaman viikon sisällä kumota. Mulla kesti 4-5 viikkoo mutta sillon oli kesälomakausi. Vähän tuntuu, että lähettävät tahallaan noita laskuja tosiaankin siksi, että hyvin moni maksaa kumminkin, ja ilman kyseenalaistamista.
lajijasuris - Anonyymi00002
Laiska ja vastuuton henkilökunta on Varhan tunnusmerkki.
- Anonyymi00003
Peruuttamattomasta ajasta tulee lasku . Koska lääkäri odottaa sinua . Joten maksa laskusi ja opettele elämänhallintaa
- Anonyymi00004
Pölö, opettele lukemaan.
- Anonyymi00005
Etkö huomannut lukea että olin peruuttanut ajan jo EDELLISENÄ päivänä
- Anonyymi00006
Etkö osaa lukea😂
- Anonyymi00008
Opettele sinä lukemaan
- Anonyymi00010
Lueppas aloitus uudestaan, jos ymmärtäisit paremmin.
- Anonyymi00009
Itse yrittäjänä totean, että jos et 48 tunnin sisällä peru, lähtee lasku. Luuletko tosiaan, että kaikki maailman kuumetilat ja lapsenhoitokriisit eivät olisi meille jo tuttuja tekosyitä?
- Anonyymi00011
Kerro mitä yrität, niin tiedetään laistaa sinunlaisen johtamaa puljua.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro mitä yrität, niin tiedetään laistaa sinunlaisen johtamaa puljua.
Vedän venäläistä kuntosalia ja lukuisia eri kauneusalan yrityksiä. Kaiken olen itse oppinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1087785Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3686880Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite774251Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293959Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2022428Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os272143- 761973
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps191843Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11707Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11700