Perustin hammaslääkärin edellisenä päivänä kun oli aika koska tulin 38 asteen kuumeeseen. Sain tekstiviestin hammaslääkäriltä viestin että aika on peruutettu.
Sitten tulikin lasku peruuttamattomasti hammaslääkäri ajasta. Soitin hammaslääkäriin ja nyt en tiedä mitä tapahtuu. Lähetin myös laskusta kopion ja tekstiviesti sitä kopion varhaan. Kysyin varalta miten laskun kävi ja että haluan kirjallisen viestin että lasku on aiheeton. Minulle vastattiin että asia on käsitteillä vanhassa ja tieto tulee aikanaan. Ilmoitin myös laskussa että en sitä maksa 56.70 koska se on aiheeton. Kiva odottaa mikä tieto tulee.
Monellekko muulle on tullut aiheettomia laskuja.
Jos kaikista perustetusta tulee kaikille lasku niin kyllä moni varmaan maksaa kun ei muista onko peruuttanut vai eikö.
Varha vois vaihtaa työntekijät osaavien tekijöihin
Peruutettu hammaslääkäri
11
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, eiköhän tuo sun lasku muutaman viikon sisällä kumota. Mulla kesti 4-5 viikkoo mutta sillon oli kesälomakausi. Vähän tuntuu, että lähettävät tahallaan noita laskuja tosiaankin siksi, että hyvin moni maksaa kumminkin, ja ilman kyseenalaistamista.
lajijasuris - Anonyymi00002
Laiska ja vastuuton henkilökunta on Varhan tunnusmerkki.
- Anonyymi00003
Peruuttamattomasta ajasta tulee lasku . Koska lääkäri odottaa sinua . Joten maksa laskusi ja opettele elämänhallintaa
- Anonyymi00004
Pölö, opettele lukemaan.
- Anonyymi00005
Etkö huomannut lukea että olin peruuttanut ajan jo EDELLISENÄ päivänä
- Anonyymi00006
Etkö osaa lukea😂
- Anonyymi00008
Opettele sinä lukemaan
- Anonyymi00010
Lueppas aloitus uudestaan, jos ymmärtäisit paremmin.
- Anonyymi00009
Itse yrittäjänä totean, että jos et 48 tunnin sisällä peru, lähtee lasku. Luuletko tosiaan, että kaikki maailman kuumetilat ja lapsenhoitokriisit eivät olisi meille jo tuttuja tekosyitä?
- Anonyymi00011
Kerro mitä yrität, niin tiedetään laistaa sinunlaisen johtamaa puljua.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro mitä yrität, niin tiedetään laistaa sinunlaisen johtamaa puljua.
Vedän venäläistä kuntosalia ja lukuisia eri kauneusalan yrityksiä. Kaiken olen itse oppinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768