Montako on osallistunut ja oletko kokeillut junaa?
Oletko harrastanut koskaan kimppakivaa
10
437
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen monesti. Yleensä vaan ollut 1n ja 2m, kerran oli 1n ja 3m. Mahtava mukavia muistoja niistä. Ja olen nainut rouvaa kun mies katselee vierestä. M58
- Anonyymi00002
Lisään vielä että yksi rouva halus miehensä ja mun kyrvät samanaikaa vittuunsa ja olihan ahdasta ja kyllä rouva huusi nautinnosta. M58
- Anonyymi00003
Itse haaveilen että saisin olla mukana miesten kesken kimppakivassa, vähintään kolme miestä.
- Anonyymi00013
Idiootti ei muuta osaa kirjoittaa.
- Anonyymi00004
Tuollainen oismahtavaa!
- Anonyymi00005
Kokeilin viime kesänä junaa, matkustin Helsingistä Rovaniemelle ja hauskaa oli, suosittelen muillekin!
- Anonyymi00009
😅😅😅😄
olisihan se kivan irstasta olla "vartaassa " kulli suussa ja pyllyssä , ja toki kun miehet välillä vaihtaisivat paikkaa
- Anonyymi00008
Todella nöyryyttävä kokemus. Hävetti kun laukesin melkein heti, kun pitkä suonikas tunkeutui anukseen toisen väjän maltillisemman kokoisen ollessa suussa. Kaverit laukesivat myöhemmin, lähes yhtaikaa ja vaihtoivat välittömästi paikkaa. Omasta pepusta tullut mulkku ui nyt kurkkuuni. Meinasin oksentaa. Meni kauan ennen kuin laskivat toiset lastinsa, tuntui että hukun spermaan. Pieen tauon jälkeen ottivat vielä pepun vuorotellen. Sattui saakelisti kun puskivat niin kovalla tahdilla kuin ikinä pystyivät. Naureskelivat kun ulahtelin kivusta. Kun ikuisuuden jälkeen lopettivat olin täysin poikki, en päässyt edes ylös.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Todella nöyryyttävä kokemus. Hävetti kun laukesin melkein heti, kun pitkä suonikas tunkeutui anukseen toisen väjän maltillisemman kokoisen ollessa suussa. Kaverit laukesivat myöhemmin, lähes yhtaikaa ja vaihtoivat välittömästi paikkaa. Omasta pepusta tullut mulkku ui nyt kurkkuuni. Meinasin oksentaa. Meni kauan ennen kuin laskivat toiset lastinsa, tuntui että hukun spermaan. Pieen tauon jälkeen ottivat vielä pepun vuorotellen. Sattui saakelisti kun puskivat niin kovalla tahdilla kuin ikinä pystyivät. Naureskelivat kun ulahtelin kivusta. Kun ikuisuuden jälkeen lopettivat olin täysin poikki, en päässyt edes ylös.
olit siis todella puhkinussittu 😋
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887