Olin ostoksilla marketilla. Tarve ajoi Wc-hen. Mennessäni asioille noin65v mies tuli liki ja kuiskasi saanko imaista sun kalua.. Itse olen samanikäinen , nielaisin ja sanoin sopii.Menimme vessa koppiin , mies istahti peruuttaen pytylle . Avasin vetskarin otin kalun esiin .. Hän otti kalustani kiinni , imaisi sen suuhunsa . Syvälle nieluun kädet tulivat lantioilleni , hän alkoi naida suullaan minua. Sanoin varo nyt , paineet on kovat . Hän lisäsi imua ja pian räjähti koko lasti hänen suuhunsa..
Hän nuoli ja imi kaikki talteen.. Oli kiva markettireissu Kuopiossa..
Tulipas suora ehdotus
24
524
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toi on jotakin , minäkin haluun.. Käyn Kolmisopessa alkuviikkoisin. haluun imuttaa.
tw Jaska 60v. - Anonyymi00002
Kaksi eläkeläistä homoilemassa😂😵🤮🤬
- Anonyymi00005
Kaappihomo runkkari kilahti
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etkö sinä vammainen osaa lukea ja tulkita emojeja?
Menehän vammaisen huoraäitisi kainaloon kasvamaan isoksi vammaiseksi luuseriksi ja ota vammaisen isäsi muna ja kivekset - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No mistäs nyt noin otit ittees. Mitäs kilahtelet runkku.
- Anonyymi00021UUSI
No missäpä homoilette. Toivottavasti jossain piilossa.
tuollainen kauppareissu olisi ihan kiva
- Anonyymi00009
Kullityttö saisi imaista minulta lastit.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kullityttö saisi imaista minulta lastit.
Porsas röh röh
- Anonyymi00012UUSI
Sää mää ja bää tietää.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Porsas röh röh
Hyi hemmetti mitäs olet. Painu vittuun täältä röhkimästä.
- Anonyymi00020UUSI
niin mun kiva ottaa suihin täysin tuntemattomalta en ees nimeensä tiennyt
- Anonyymi00003
Miehet voisi ottaa oppia tosta miehestä, kysyhän hyvä just vessassa. Itse en loukkaantuisi vaan suostuisin antaa kaluni imettäväksi. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi00007
Trololoo ääliöt
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Trololoo ääliöt
Mitäs ääliö etkö muuta taas osannut kirjoittaa.
- Anonyymi00004
Levarilla kusella käyny samoin n 60 nainen koputti olkapäähän saako hemputta tai imaista ensin imaisi lastin suihin sitte tarjos kaljan as autos .otti itsekkin olin jatkaa matkaa kun vähän komentavalla äänellä kuules raksa mies täälä pesääkin tarjolla täytyy sitä puutteessa olevaa auttaa .
Kohta peitto heilui ei olla sen koomin nähty .tuli tunnin kusi tauko M58- Anonyymi00008
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00017UUSI
Homottamista kaikkialla. Kyllä te olette sairaita päistänne.
- Anonyymi00018UUSI
Tai sitten sinä olet. Sulla on kauhee tarve kyylätä ja lukee näitä. Mitäs jos hankkisit elämän ja tulisit kaapista ulos.
- Anonyymi00023UUSI
Homot valtaa kun naisetkin leikkii miestä.
- Anonyymi00019UUSI
oon muutamilta saanut ottaa suihin kauppa-reissulla aina syvälle ja nielen lastit
- Anonyymi00022UUSI
Tatti suuhun ja armoton imu päälle.
Sitten tungetaan vielä peräsuoleen hautumaan. - Anonyymi00024UUSI
No hyvä että sait paineet purkaa edes kaltaiseesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23498Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a963324"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin522818IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-552621Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922445Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭381634Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä221279- 961238
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3401108Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll161003