Jotenkin kun seurailee menoa täällä idässä, tulee vaikutelma kuin täällä ei edes kyettäisi olemaan luotettavia. Kaikki asiat juorutaan täysin piittaamatta siitä mitä siitä seuraa toiselle ihmiselle. Täällä vielä keksitään tarinoita muista ja levitellään niitä. Asiota tehdään kyliltä kuultujen juorujen perusteella.
Missään en muualla tiedä tällaista olevan tässä mittakaavassa. Ihan kuin järki tai moraali puuttuisi kokonaan idässä.
Havaittuna asia on myös lapsentasoinen kieroilu joka on laajaa.
Ollaanko idässä kyvyttömiä olemaan luotettavia?
22
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
olet asian ytimessä. Pelkkää paskasakkia kaikki.
- Anonyymi00002
Kateus joka karjalassa on hyvin laajaa ja voimallista, ei selity köyhyydellä. Tiedän täällä rikkaitakin paikallisia jotka on todella kateellisia. Se kateus liittyy narsismiin. Ei ole itsetuntoa. Puukotetaan siksi muita selkään
- Anonyymi00010
Kyllä sieki olisit katteelinen lännessä asuville ku ei sinne tykistö kanna.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä sieki olisit katteelinen lännessä asuville ku ei sinne tykistö kanna.
Tulin tänne lännestä jossa olen syntynyt ja elänyt. Ja suuresti ihmettelen itä-suomalaista menoa jossa ei tunnu olevan mitään moraalia. Kaikki juorutaan, kateus on sanoinkuvaamattoman suurta, kytätään, seurataan, keksitään tarinoita yms sekoilua.
Narsistinen persoonallisuushäiriö on täällä suurella osalla. Tämän osoittaa sekin että ovat vastuuttomia. heitä ei saisi kritisoida edes silloin kun toimivat väärin. Itsetunto nollissa täällä tai kokonaan kehittymätön. Lapsia opetetaan esimerkillä kieroilemaan ja muuta sairasta. Rasismia muita suomalaisia kohtaan heidän omassa maassaan jne.
Kytätään ja seurataan toisia ihmisiä jopa autoilla. Kaikki nämä liittyy narsismiin.
- Anonyymi00003
Se mikä osoittaa tyhmyyttä idässä on kieroilun lapsellisuus. Monissa tilanteissa joissa sovitaan joku esim urakka. Vaikka lumenluonti per kerta tms. niin laskun tullessa se voi olla tuplaten sovitusta. Sitten ihmetellään ja harmitellaan kun asiakkaat kaikkoaa. Tällaista vastaavaa täällä tehdään paljon ja se jos mikä on tyhmää. Kieroilun takia jopa konkursseja tullut täällä.
- Anonyymi00011
Joensuussa on heikko kolutustaso.Sivistyksen nostaminen vie vuosikymmeniä opetuksen hitaan muuttumisen takia. Kun päästiin eroon monista valtaa pitäneistä despooteista niin tilalle nousee uusia joilla saattaa olla samat lähtökohdat. Ahneus voi jatkua pitkään jos sille ei löydy vastavoimaa.Eduskunnasta käsin sitä ei näköjään tule. Se on paha juttu kun elintaso on romahtamassa ja kansa jakautuu kahtia. Koulujen opetus pitäisi saada ajan taselle heti. Mikään tekoälyhömppä ei auta meitä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joensuussa on heikko kolutustaso.Sivistyksen nostaminen vie vuosikymmeniä opetuksen hitaan muuttumisen takia. Kun päästiin eroon monista valtaa pitäneistä despooteista niin tilalle nousee uusia joilla saattaa olla samat lähtökohdat. Ahneus voi jatkua pitkään jos sille ei löydy vastavoimaa.Eduskunnasta käsin sitä ei näköjään tule. Se on paha juttu kun elintaso on romahtamassa ja kansa jakautuu kahtia. Koulujen opetus pitäisi saada ajan taselle heti. Mikään tekoälyhömppä ei auta meitä.
Toisaalta on muuallakin maassa ja maailmassa huonosti koulutettuja joilla on sydämen sivistystä ja käytöstapoja ja normaali kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Koulutus tai sen puute ei siis selitä Pohjois-karjalassa vallalla olevaa pahuutta ja kieroutta juoruiluneen. Narsistinen persoonallisuushäiriö selittää koska täällä täyttyy hyvin monet ellei kaikki klassiset narsistisen persoonallisuushäiriön tunnusmerkit.
- Anonyymi00004
Missä tahansa on epäluotettavia ihmisiä siellä täällä. P-karjalassa ihmetyttää eniten heidän määränsä. Vaikuttaa että suurin osa on epäluotettavia juoruilijoita ja kateellisia.
Tosi epäisänmaallista kun pilataan suomalaisten mainetta P-karjalassa ja itä-suomessa surkealla käytöksellä. - Anonyymi00005
Vai sitä vaan ihmisiä seuraillaan. Jättäisit jo tuon toisten kyttäämisesi.
- Anonyymi00006
Tuo hullu teki aloituksen ja vastasi itselleen 4 kertaa, onko tuollainen normaalin ihmisen touhua?
Täysin sekopolla akka.
- Anonyymi00007
Kakki kyttää sinua ja juoruaa sinusta ja viimeisenä päivänä kakki tempaisee sinut pylpyrään polttelemaan sumutusvaloja sukkahouissa.
- Anonyymi00008
Köyhien ulinaa taas
- Anonyymi00009
Ihan yhtä epäluotettavia olleet täällä rikkaatkin. Ja kateellisia. Narsisteja isoin osa väkeä
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan yhtä epäluotettavia olleet täällä rikkaatkin. Ja kateellisia. Narsisteja isoin osa väkeä
Onneksi olet täydellinen :D
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niksu kukaan olisi mieltään sairaalle kateellisia?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi siis
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Enpä aloittaja tiedän mistä sairaudesta puhut. Sen tiedän että narsisti on kateellinen kaikille ja mistä tahansa. Kuten eräs paikallinen sanoi "pohjois-karjalassa kaikki kadehtii kaikkia"
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Enpä aloittaja tiedän mistä sairaudesta puhut. Sen tiedän että narsisti on kateellinen kaikille ja mistä tahansa. Kuten eräs paikallinen sanoi "pohjois-karjalassa kaikki kadehtii kaikkia"
Olet mieleltäsi sairas ihminen. Toivottavasti saat apua.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet mieleltäsi sairas ihminen. Toivottavasti saat apua.
Kun tarpeeksi toistat tuota niin uskot että minä uskoisin väitteesi?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Korjaus: Aloittajana*
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuskinpa uskot. Sairas kun olet.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
En usko, koska olet täysin sairaudentunnoton.
Ainoa toivosi olisi tahdonvastainen hoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393