Monessa asennossa ja monta kertaa.
Ja usein.
Mikäs sen ihanampaa, kun saadaan nauttia toisistamme usein, pitkään ja hartaasti.
:/
Nainen, otan sut hellin halauksin ja suudelmin
13
457
Vastaukset
- Anonyymi00003
Toiveajattelua.. 😔
- Anonyymi00004
Makasin juuri sängyllä kun tulit siihen jalkopäähän ja katsoit minua viekkaalla katseellasi uhkaavan hitaasti lähestyit minua kohti.
Tiesin että sinulla olisi taas pahat metkut mielessäsi ja olin tietysti valmis vastaamaan tuohon lähestyvään uhkaan.
Olit jo päässyt lähelle ja huulemme koskettivat ja se oli menoa nyt.
Rakkauden sota oli alkanut ilman varoituksia ja olimme etenemässä huimaa vauhtia kohti suurta konfliktia.
Koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta oli loukattu ja se oli menoa nyt ja fyysiset keinot oli otettava käyttöön.
Toisen oli antauduttava toiselle jotta rauha saataisiin aikaan ja se tiesi pitkiä rakkauden taisteluita, jotka kestäisivät läpi yön aamuun saakka.
:/- Anonyymi00016
Taistelun jälkeen selvisin voittajana ja sinun on aika maksaa sotarikoksistasi.
Saat kahleet käsiisi, pehmeät mutta lujat.
Sotavangilla ei ole oikeutta kantaa aseita eikä nähdä, joten riisun sinut, kahlitsen, laitan siteen silmillesi ja suoritan perusteellisen ruumiintarkastuksen.
Nautit siitä hetkestä, sillä ammattimaisin ottein paljastan kehostasi kaikki salaisimmat ja herkimmät paikat ja kätköt jotka ovat olleet sinultakin piilossa.
Tarkastuksen jälkeen tahdot jatkossa vain antautua ja hävitä jokaisen sotamme.
Rauhasta ei tule pysyvää rauhaa, vain hetken aikaa meillä on tulitauko kunnes jälleen rikot sen vain saadaksesi jälleen antautua.
Jatkosota kytee jo ja odottaa mainilan laukauksia joita tapasi mukaan jälleen salassa suunnittelet.
:/
- Anonyymi00005
Hmmm ja mitenkä se jatkuva asentojen vaihtelu vaikuttaa siihen miltä tuntuu koskaan ole ymmärtänyt mu enpä ole silleen naiselta kyselly edes
- Anonyymi00006
Varmaan ihan naisen amatomiasta johtuvaa sillä alueella. Ja jokaisella omanlainen. Tulokulmakin vaikuttaa.
Kannattaa kysyä ens kerralla.
- Anonyymi00007
Nainen, sinun sukkahoususi ja verkkosi onkin tarkoitettu revittävikseni.
Jos verkkoosi kerran takerrun, niin älä ihmettele jos siinä riuhtoessani vapautta kohti ne menevät rikki.
Vapautumisella on hintansa ja me kumpikin siinä vapaudumme.
:/ - Anonyymi00008
Huulesi maistuvat vadelmalta, kielesi mintulta ja ihosi tuoksuu kookokselle ja vaniljalle.
Mmmmmmhhhhhh. Mur.
:/ - Anonyymi00009
Kosketuksesi on hellä ja lämmin.
Tarvitsen naisellista hoivaasi, kosketustasi, rakkauttasi.
Tarvitsen ihosi ihoani vasten, halaustasi ja kaikkea sitä sinussa joka on luotu minua varten.
Olet rakkaus fyysisessä muodossa.
:/- Anonyymi00010
Tuleppas nyt tänne ja lopeta tällä fiilistely 😍
- Anonyymi00011
Kun päivän päätteeksi käperrymme ahtaasti sängylle toistemme syliin ja saamme vain olla siinä ja silitän hiuksiasi, niin huomaan, että minulla on sinussa kaikki mitä tarvitsen.
En tiedä mitä itse ajattelet, mutta pienet hennot voihkaisusi kertovat tarpeeksi.
Hivuttaudut hetki hetkeltä lähemmäs ja lähemmäs, niin lähelle ettei lähemmäs enää voi päästä, mutta sekään ei tunnu meille riittävän.
Mitä enemmän läheisyyttä kaipaamme ja sitä toisiltamme saamme, sitä lähemmäs toisiamme me tahdomme päästä.
Samalla kun meillä on toisissamme kaikki ja kaikki tuntuu niin oikealta ja hyvältä eikä mitään puutu, niin tarvitsemme toisiamme vain enemmän ja enemmän.
Emme saa toisistamme tarpeeksemme siinä hetkessä jossa meillä on kaikki.
Se tunne ja side välillämme on jotain niin huumaavaa ja addiktoivaa, että sitä tahtoo vain lisää ja lisää.
Olen kai jäänyt sinuun koukkuun, mutta olet kuitenkin se paras koukku johon voi jäädä ja siinä pysyä.
:/ - Anonyymi00013
Olet aina valmis, aina minua varten.
Olemme luodut toisillemme ja niin se on.
Täydennämme ympyrän kuin jin ja jang.
Tarvitsemme toisiamme.
:/- Anonyymi00017
Mikset sitten ole täydentämässä sitä naista?
- Anonyymi00014
Avaisit itseäsi minulle, kertoisit viestillä, että haluat sittenkin lisää. Se olisi toiveiden täyttymys molemmille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393