En sinusta tiedä, mutta mun mielestä meillä oli jotain kaunista alkamassa. Kunnes 😥
Jos kaikki olisi mennyt toisin...
38
657
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla ei ole ollut vastaavaa kokemusta kenenkään kanssa! Pidän vain noin 70v miehistä!
- Anonyymi00004
En ole kertaakaan ajatellut, että meillä olisi jotain yhteistä paljon nuoremman kanssa! Olen nähnyt hänet sellaisena, että hän haluaa apua elämänsä hallintaan!
- Anonyymi00026
Eikö se ollut palstasetä ja älöittäjä aiemmin ensin viiskyt sittemmin kuuskyt plus? Tarkkana nyt porkkanat
- Anonyymi00002
Niin kunnes sulla meni naiset sekaisin että kenen ehdotus olikaan
- Anonyymi00027
Vaikuttaa aloittajaäijä mieheltä tinderissä liian monet verkot vesillä Laura eiku Liisa olen ajatellut viime keskusteluamme
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vaikuttaa aloittajaäijä mieheltä tinderissä liian monet verkot vesillä Laura eiku Liisa olen ajatellut viime keskusteluamme
Ja oliko tämä vitsi tai ridigulaatio jotenkin rikas sisällöllisesti mielestäsi stalkkerisököpäinen?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja oliko tämä vitsi tai ridigulaatio jotenkin rikas sisällöllisesti mielestäsi stalkkerisököpäinen?
Vttu ollu kuallu vieläkään. Harmi.
- Anonyymi00005
Kunnes piti nus.sia toista naista. Perus.
- Anonyymi00031
Eikö kukaan muka ymmärrä millaista illuusiota tämä itsekseen monologioiva aloittajaäijä yrittää tuottaa kai lähinnä itsensä iloksi?
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eikö kukaan muka ymmärrä millaista illuusiota tämä itsekseen monologioiva aloittajaäijä yrittää tuottaa kai lähinnä itsensä iloksi?
Menikö ihon alle?
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ymmärtää. Toivoisin samalla että jotkut ymmärtäisivät että tietyt aiheet nostattaa palstaäijän narsistista pikkunakkia ja sitä myötä yökyöpeli alkaa sekoilemaan ihan kunnolla.
Toinen nainen, pettäminen, mustasukkaisuus on runqqarin lempiaiheita. Ja niitä löytyy täältä tuhansia vuosien ajalta. Muiden IP osoitteilla äitiongelmainen lapatossu vetelee nyt viimeisiään ja meno kovenee ennen sitä. Suosittelen laittamaan laittomasti koottua materiaalia pikkuhiljaa jakoon SEPPPO. Koska se mitä tiedät jo, mutta et pysty ilmoittamaan mihinkään ilman kiinnijäämistä, tulee tapahtumaan. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ymmärtää. Toivoisin samalla että jotkut ymmärtäisivät että tietyt aiheet nostattaa palstaäijän narsistista pikkunakkia ja sitä myötä yökyöpeli alkaa sekoilemaan ihan kunnolla.
Toinen nainen, pettäminen, mustasukkaisuus on runqqarin lempiaiheita. Ja niitä löytyy täältä tuhansia vuosien ajalta. Muiden IP osoitteilla äitiongelmainen lapatossu vetelee nyt viimeisiään ja meno kovenee ennen sitä. Suosittelen laittamaan laittomasti koottua materiaalia pikkuhiljaa jakoon SEPPPO. Koska se mitä tiedät jo, mutta et pysty ilmoittamaan mihinkään ilman kiinnijäämistä, tulee tapahtumaan.Älä ota enää! Näyttää olavan pikku-ukkojen aika jo!
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Älä ota enää! Näyttää olavan pikku-ukkojen aika jo!
En ota. Ei ole halua vielä lusimaan.
- Anonyymi00006
Minusta oli parempi, kun oli vielä pimennossa, kun ei edes ymmärtänyt olevansa ihastunut saati...
- Anonyymi00011
rakastunut? Sama.
- Anonyymi00013
...että se toinenkin on?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
rakastunut? Sama.
rakastumassa, mutta juu
- Anonyymi00007
Ei mikään estä sitä vieläkään.
- Anonyymi00008
Halusit miesystäväsi mukaan leikkeihin.
- Anonyymi00018
Mitä olisit minusta muutenkaan halunnut kuin vain leikkejä. Niin et mitään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä olisit minusta muutenkaan halunnut kuin vain leikkejä. Niin et mitään.
Älähän nyt. Et oo ees kysynyt.
- Anonyymi00009
Aloitus oli miehelle naiselta!
- Anonyymi00032
No voi juku onpa harmi kun me kakarat tykkäämme tulkita tätä jonnin joutavaa soopaa nimenomaan toisin päin
- Anonyymi00010
Ja meistä tulee vielä pari.
- Anonyymi00012
Tulee🤗
- Anonyymi00015
Samat sanat, mutta minusta riippumattomista syistä se loppui…
- Anonyymi00017
Niin luulet, mutta se ei mennyt niin...
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin luulet, mutta se ei mennyt niin...
Miten se sitten meni?
Sivusts
- Anonyymi00016
Kunnes kanavoit sisäistä demariasi ja koit oikeudeksesi kouria pakaraani työpaikan hississä.
- Anonyymi00019
Meni miehelle
- Anonyymi00033
No mutta tämäpä aloittajaäijä oikein yhteiskunnallisesti ajankohtaisiin aiheisiin sidottu performaatio. No vaikka mieluummin tätä skeidaa kuin vaikka ns rikosuutisointeihin liittyvää skeemaa, vaikka rikos seksuaalinen häirintäkin toki on. Viittaan tällä psy koottiseen taipumukseen ratsastaa mm henkirikosuutisilla ym ilmapäiden iloksi
- Anonyymi00038
Tuohan on perussuomalaisten etuoikeus kohteen iästä riippumatta. Tapaus Rydman, jolle Purra näyttävästi antoi etuoikeuden käyttäytyä Suomen lain vastaisesti.
- Anonyymi00021
Itseppähän sen paskoit ei voi mitään
- Anonyymi00023
Toisinpäin meni.
- Anonyymi00024
Sekopåistå luulla kaiken jälkeen että ottaisin mitään vakavasti enää. Terkkuja vaan sinullekin rakas.
- Anonyymi00025
Hyvä aloitus pilataan syyttelyillä! Hävetkää.
- Anonyymi00028
Sikäli hassua, etten minä ole niinä vuosina kokenut mitään tuollaista vaan täysin päinvastoin!
- Anonyymi00034
Hassua on🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998