Samir, kuolisinpa pois

Anonyymi-ap

Ei ole yhtään mukava enää elää kun nussit muita naisia ja lisäännyt niitten kaa ku oon mielestäsi vääränlainen, paitsi panemista varten kerran viidessä vuodessa. Kuolemakin on sinua parempi vaihtoehto.

2

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivottavasti löhdet piis nopeasti. Suomi ei tarvitse keeenerin n*ssiaja naisia pilaamaan suomea. Tai olette sen jo tehneet, mutta ei haittaa vaikka kävelisit juna-asemalle heti jo tänään.

• Anonyymi00002

Mitä ihmeem nee*erinnussijaa ja jos nyt faktan sanon kun olen satoja miehiä naimut,niin tummat ovat kestävimpiä, isoimpia ja taitavampia käyttämään munaansa ja muutenkin rakastajina erinomaisoa, siksi itkenkin hömen peräänsä. Perussuomalaisilla taas on niin usein kalpea taikinapötkyn värinen (rakkaan äitini sanoin) ja pieni vaatimaton siitin, joka laukeaa usein jo ennen kuin se on saatu sisään ja on myös yleistä ettei se kobetu jännityksen takia tarpeeksi ja melkein pillahtavat itkuun kun raha on jo minulla mutta he eivät pääse tekemään sitä mistä maksoivat ja poistuvat naama näkkärillä. Samir se on toisenlainen mies ja saa naisenkin tyytyväiseksi ja ihan ilmaiseksi. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe