Breznev ja Tsernenko

rekord

Tiedättekö miksi Breznev otti vieraat vastaan lentokentällä ja Tsernenko Kremlissä?

--Breznev toimi pattereilla ja Tsernenko verkkovirralla.

11

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni 70 vuotta

      Sen toteamiseen, että systeemi ei toimi? - koska ne ovat niin lahjatonta ja hidasälyistä kansaa. Suurin keksintö on Kalashnikov- kivääri.

      • kommunardi

        Hitler ajatteli samoin venäläisistä...
        Pietari ja moskova jo paikkoina ovat mykistävän isoja ja kauniita kaupunkeja.
        Venäläisten ihmisten luonne noin yleistäen on paljon avoimempi ja iloisempi.
        Maan on meille nyt ja erityisesti nyt äärimmäisen tärkeä pitääkseen oy suomi ab:n pystyssä.
        Miksi maailmalta on mennyt tuhansia vuosia siihen
        että ne on alkanut huomata että tällä ja monella edel.järj. Suurin osa ihmisistä kärsii nälästä,työttömyydestä ja toivottomuudesta.
        Samalla kun rikkain kolmannes rikastuu ja syö hanhen rintaa.
        Mitkään systeemit ei toimi kuin osittain.Niin kauan kuin ihmiset ja uskonnot siitä saavat päättää.


      • Kauneus auttanut
        kommunardi kirjoitti:

        Hitler ajatteli samoin venäläisistä...
        Pietari ja moskova jo paikkoina ovat mykistävän isoja ja kauniita kaupunkeja.
        Venäläisten ihmisten luonne noin yleistäen on paljon avoimempi ja iloisempi.
        Maan on meille nyt ja erityisesti nyt äärimmäisen tärkeä pitääkseen oy suomi ab:n pystyssä.
        Miksi maailmalta on mennyt tuhansia vuosia siihen
        että ne on alkanut huomata että tällä ja monella edel.järj. Suurin osa ihmisistä kärsii nälästä,työttömyydestä ja toivottomuudesta.
        Samalla kun rikkain kolmannes rikastuu ja syö hanhen rintaa.
        Mitkään systeemit ei toimi kuin osittain.Niin kauan kuin ihmiset ja uskonnot siitä saavat päättää.

        Kun mikään ei toiminut 80-luvulla, kun työasioissa siellä kävin. Jos se nyt niin kaunista oli, sanoisin mielummin ränsistyneeltä silloin näytti!


    • pirun vanha

      Tämä on pirun vanha vitsi, mutta jostakin syystä paljon hauskempi kuin uudemmat polliitset vitsit. Toisaalta nauratta lähes yhtä vähän ...

    • Miten Radio Jerevan´in vanhan vitsin kertominen liittyy tähän palstaan?? Ett´et vain itsekin kävisi pattereilla!
      vom

      • rekord

        Vasemmistolainen taitaa käydä ylikierroksilla.Otahan Kansan Uutiset käteen ja hengitä syvään.


      • rekord kirjoitti:

        Vasemmistolainen taitaa käydä ylikierroksilla.Otahan Kansan Uutiset käteen ja hengitä syvään.

        Tiedoksesi; mittasin sattumoisin aamulla verenpaineeni ja pulssini.Tulokset 117/73/56 .
        Omasta mielestäni kestän poliittista huumoria laidasta laitaan, mutta en todellakaan tajua
        miksi vanhoja vitsejä työnnetään näille palstoille? Itse vierailen täällä osallistuakseni
        suht´koht´ asialliseen mielipiteiden vaihtoon!
        vom


      • jepjep
        vom kirjoitti:

        Tiedoksesi; mittasin sattumoisin aamulla verenpaineeni ja pulssini.Tulokset 117/73/56 .
        Omasta mielestäni kestän poliittista huumoria laidasta laitaan, mutta en todellakaan tajua
        miksi vanhoja vitsejä työnnetään näille palstoille? Itse vierailen täällä osallistuakseni
        suht´koht´ asialliseen mielipiteiden vaihtoon!
        vom

        "että vain kommunistit itse voivat sen tuhota ..."

        Egon Krenz, viimeinen joka sammutti DDR:stä valot


      • jepjep kirjoitti:

        "että vain kommunistit itse voivat sen tuhota ..."

        Egon Krenz, viimeinen joka sammutti DDR:stä valot

        "Auf dumme Frage antworte Ich nicht!".
        vom


    • se olikaan

      Tai missä tässä on se Andropov?!!

      • Suslov kävi

        Oliko Tsernobylin voimalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe