Tiedättekö miksi Breznev otti vieraat vastaan lentokentällä ja Tsernenko Kremlissä?
--Breznev toimi pattereilla ja Tsernenko verkkovirralla.
Breznev ja Tsernenko
11
531
Vastaukset
- Meni 70 vuotta
Sen toteamiseen, että systeemi ei toimi? - koska ne ovat niin lahjatonta ja hidasälyistä kansaa. Suurin keksintö on Kalashnikov- kivääri.
- kommunardi
Hitler ajatteli samoin venäläisistä...
Pietari ja moskova jo paikkoina ovat mykistävän isoja ja kauniita kaupunkeja.
Venäläisten ihmisten luonne noin yleistäen on paljon avoimempi ja iloisempi.
Maan on meille nyt ja erityisesti nyt äärimmäisen tärkeä pitääkseen oy suomi ab:n pystyssä.
Miksi maailmalta on mennyt tuhansia vuosia siihen
että ne on alkanut huomata että tällä ja monella edel.järj. Suurin osa ihmisistä kärsii nälästä,työttömyydestä ja toivottomuudesta.
Samalla kun rikkain kolmannes rikastuu ja syö hanhen rintaa.
Mitkään systeemit ei toimi kuin osittain.Niin kauan kuin ihmiset ja uskonnot siitä saavat päättää. - Kauneus auttanut
kommunardi kirjoitti:
Hitler ajatteli samoin venäläisistä...
Pietari ja moskova jo paikkoina ovat mykistävän isoja ja kauniita kaupunkeja.
Venäläisten ihmisten luonne noin yleistäen on paljon avoimempi ja iloisempi.
Maan on meille nyt ja erityisesti nyt äärimmäisen tärkeä pitääkseen oy suomi ab:n pystyssä.
Miksi maailmalta on mennyt tuhansia vuosia siihen
että ne on alkanut huomata että tällä ja monella edel.järj. Suurin osa ihmisistä kärsii nälästä,työttömyydestä ja toivottomuudesta.
Samalla kun rikkain kolmannes rikastuu ja syö hanhen rintaa.
Mitkään systeemit ei toimi kuin osittain.Niin kauan kuin ihmiset ja uskonnot siitä saavat päättää.Kun mikään ei toiminut 80-luvulla, kun työasioissa siellä kävin. Jos se nyt niin kaunista oli, sanoisin mielummin ränsistyneeltä silloin näytti!
- pirun vanha
Tämä on pirun vanha vitsi, mutta jostakin syystä paljon hauskempi kuin uudemmat polliitset vitsit. Toisaalta nauratta lähes yhtä vähän ...
Miten Radio Jerevan´in vanhan vitsin kertominen liittyy tähän palstaan?? Ett´et vain itsekin kävisi pattereilla!
vom- rekord
Vasemmistolainen taitaa käydä ylikierroksilla.Otahan Kansan Uutiset käteen ja hengitä syvään.
rekord kirjoitti:
Vasemmistolainen taitaa käydä ylikierroksilla.Otahan Kansan Uutiset käteen ja hengitä syvään.
Tiedoksesi; mittasin sattumoisin aamulla verenpaineeni ja pulssini.Tulokset 117/73/56 .
Omasta mielestäni kestän poliittista huumoria laidasta laitaan, mutta en todellakaan tajua
miksi vanhoja vitsejä työnnetään näille palstoille? Itse vierailen täällä osallistuakseni
suht´koht´ asialliseen mielipiteiden vaihtoon!
vom- jepjep
vom kirjoitti:
Tiedoksesi; mittasin sattumoisin aamulla verenpaineeni ja pulssini.Tulokset 117/73/56 .
Omasta mielestäni kestän poliittista huumoria laidasta laitaan, mutta en todellakaan tajua
miksi vanhoja vitsejä työnnetään näille palstoille? Itse vierailen täällä osallistuakseni
suht´koht´ asialliseen mielipiteiden vaihtoon!
vom"että vain kommunistit itse voivat sen tuhota ..."
Egon Krenz, viimeinen joka sammutti DDR:stä valot jepjep kirjoitti:
"että vain kommunistit itse voivat sen tuhota ..."
Egon Krenz, viimeinen joka sammutti DDR:stä valot"Auf dumme Frage antworte Ich nicht!".
vom
- se olikaan
Tai missä tässä on se Andropov?!!
- Suslov kävi
Oliko Tsernobylin voimalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437