Ensi viikkoa,että näen sinut upeus ❤️👩❤️👩🥰😍
Odotan jo ensi viikkoa
16
304
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama täällä
- Anonyymi00005
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00002
Ei me nähdä ensi viikolla.
- Anonyymi00016
Miksi ei nähdä ? -ap-
- Anonyymi00003
Miksi et tule tänään illalla sinne missä aina nähdään maanantai, tiistai tai keskiviikko? Sama aika
- Anonyymi00004
Ei me nähdään iltaisin -ap-
- Anonyymi00006
Ihana nähdä salarakas
- Anonyymi00008
Niin on ❤️ mä olen mielelläni sun salarakas ... kulta 😘
- Anonyymi00010
Minä en halua salata mitään!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä en halua salata mitään!
Jaa anteeksi, tämä olikin vissiin naiselta naiselle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jaa anteeksi, tämä olikin vissiin naiselta naiselle.
Kyllä 👩❤️👩☺️
- Anonyymi00015
Oletko sä myös mun salarakas ❤️🫦😘 ? -ap-
- Anonyymi00007
Tykkään ainoastaan miehistä siten, mutta naisetkin voi olla suloisia. Ainakin yksi on, voisimme olla hyvät ystävät, mutta ei muuta.
- Anonyymi00009
Millainen hän on ?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millainen hän on ?
Kaipaan täällä miestä, joten en naisesta siinä mielessä puhu.
Miksi kirjoitan tähän sitten asiasta on se, etten ymmärrä tämän naisen toimintaa. Hän on monella tapaa samantyyppinen kuin itse olen, mutta toisaalta hyvin erilainen. Vaikea kuvata. Paljon samaa, mutta sitten hyvin paljon erilaista. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaipaan täällä miestä, joten en naisesta siinä mielessä puhu.
Miksi kirjoitan tähän sitten asiasta on se, etten ymmärrä tämän naisen toimintaa. Hän on monella tapaa samantyyppinen kuin itse olen, mutta toisaalta hyvin erilainen. Vaikea kuvata. Paljon samaa, mutta sitten hyvin paljon erilaista.Mutta siis suloisuus tulee siitä, että on tietyllä tapaa hukassa olevan oloinen, niin kuin itsekin välillä olen. Tykkään kaikesta sellaisesta, joka on tietyllä tapaa erilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887