Kun ei ole mikään pakko toimia noin!
Lopeta nyt se
16
300
Vastaukset
- Anonyymi00004
Yritän 👍🏻
- Anonyymi00005
mun on
- Anonyymi00006
no niille on hommattu nyt kohtaukset takaisin mitä minulle tekivät.
- Anonyymi00007
minä etsin ulospääsyä teistä. eli ei ihan natsannut.
- Anonyymi00008
te pidätte minua alempana kaikessa ja, estätte elämää, haaveita ja kaikkea. mikään ei tunnu hyvältä mitä yritätte järjestää minulle. kaikkea mitä yritän estötte ja yrittäny tuoda huonompaa tyyliä.
- Anonyymi00009
Onko tämä kestosähke jollekin tietylle instituutiolle osoitettu, palstaäijä? Älä suotta pidä vakan alla vaan kerro mikä taho saa tämän ns kunnian
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko tämä kestosähke jollekin tietylle instituutiolle osoitettu, palstaäijä? Älä suotta pidä vakan alla vaan kerro mikä taho saa tämän ns kunnian
Älä vaan taas tietyksi naiseksi kuvittele. Ei ole ainoatakaan säkeistöä ,minkään otsikon alla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä vaan taas tietyksi naiseksi kuvittele. Ei ole ainoatakaan säkeistöä ,minkään otsikon alla.
Sisällössä luki, että palstaäijä, eli MIES elikkä että mitenkä? Mutta että joo
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sisällössä luki, että palstaäijä, eli MIES elikkä että mitenkä? Mutta että joo
Joo, mutta oli miehekkääksikin nainen tehty.
Joskus vaan luin ja totesin, ettei paljoa älyllä laadittua
tarinaa. Ei edes vitsikästä. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
tarinaa. Ei edes vitsikästä.Understood. Kunhan heittelin juurikin mainitsemaasi suuntaan pilkkakirvestä. Ei naurata, ei säälitä ei ole sanoja
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
tarinaa. Ei edes vitsikästä.Niin no tyhjästä on pakko nyhjäistä kun mitään ei ole. Nostan
- Anonyymi00013
Ei kaikille ole samoin annettu.
- Anonyymi00016
Älkää vaa kukaan missään nimessä ajatelko yksilöllisesti jos teille ei hymyilystäkään kerran makseta
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Älkää vaa kukaan missään nimessä ajatelko yksilöllisesti jos teille ei hymyilystäkään kerran makseta
Ja hän ei siis ymmärtänyt.
- Anonyymi00017
Ole hiljaa tyttö
- Anonyymi00018
Tyttö tuollainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877