Taksikyytien hinnoittelu

Anonyymi-ap

Tämän tästä lehtien toimittelijat tekevät juttuja takseista, jotka perivät ”ylihintaa”.
Rovaniemellä vääränväristen kuljettajien ”ylihinta” johti kymmenkunnan taksin vahingoittamiseen.
Kyytien hinnoittelu vapautettiin 2018 taksiuudistuksessa. Ilmeisesti markkinaehtoinen, n.s. dynaaminen hinnoittelu ei kansalle eikä ainakaan toimittelijoille kelpaa?

Vertailun vuoksi en ole kansanliikettä enempää kuin toimittelijoiden parkua nähnyt, vaikka mm. Finnair hinnoittelee samoille matkoille hintoihin jopa moninkertaiset erot. Miksiköhän?

Jään odottamaan malttamattomana palstan kaikkien alojen asiantuntijoiden vastauksia sikäli mikäli m.m. matujen mollaukselta somessa ennättävät.

6

277

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Omalla kohtaa tuolla ei ole mitään väliä, se harmittaa että hinnoista vinkujat on turhan lähellä tuolla liikkuessa

• Anonyymi00003

Toimittajia ei ole enää. On vain klikkihuoria, joiden sepitelmät ovat mitä sattuu. Tietenkin sellaiselle hörhölle kaikki on kallista, kun rahat eivät riitä jokapäiväiseen keskarin litkimiseen.

Kerjäläisiä on aina ollut.

• Anonyymi00004

Toimittajien tyhmyys on pohjatonta. Taksien hinnoittelu on vapaa. Paras kuljettaja ottaa aina maksimihinnan.

Lapissa pyörivät turistit nyhdetään aina putipuhtaaksi paikallisten majoittajien ja retkien tarjoajien toimesta. Taksi on pikkuraha, kun vertaa mitä maksaa surkeat mökit ja ikivanhat purkukuntoiset hotellit ja motellit, sekä joku typerä poroajelu tai koiravaljakolla parisataa metriä. Niiden hinnoittelu on ryöstämistä verrattuna taksien hintoihin. Jos taso laitetaan samaksi, niin pitää veloittaa 10€/km.

• Anonyymi00005

Köyhälle kaikki on kallista.

• Anonyymi00006

Ihme itkua, säälittävää ettei paikallinen taksi pärjää ulkomaan elävälle Suomen talvessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe